McAfee laat zich niet verwijderen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

McAfee laat zich niet verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-17 23:38

Hoi,

Ik heb vanavond opnieuw flash geïnstalleerd omdat een livestream me zei dat ik dit niet had. En helaas kwam toen McAfee mee en maakte ik toen de fout om ipv op deïnstalleren bij ccleaner te klikken op verwijderen te klikken en nu staat McAfee dus niet meer in de lijst met te deïnstalleren programma's. Echter zit er ook geen deïnstaller bij geleverd en dus ik dacht het maar even opnieuw te installeren zodat er een deïnstaller bij zat. Maar helaas was dat weer een andere versie van McAfee(de plus versie >;) ) en daarna maakte ik weer de fout bij ccleaner om op verwijderen te klikken ipv deïnstalleren. En nu zit ik vast met 3 antivirus scanners _-:(

Ik had er al AVG op staan. Dus weet er iemand hoe je programma's kunt deïnstalleren die niet meer in de lijst met programma's staat? Of een ander handig trucje, want ik heb het nu helemaal gehad met McAfee. Als ik niet voor morgenmiddag antwoord heb hier, dan neem ik de laptop mee naar mijn vriend, want hij begint nu al slomer te worden. Arm ding, mishandel ik het met 3 antivirusscanners :(:)

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Re: McAfee laat zich niet verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 23:41

Mcafee is heel lastig te verwijderen, probeer om alles en dan ook echt alles aan scans etc uit te zetten. Ik heb het er toen wel afgekregen maar ik weet niet meer hoe, ga even voor je zoeken.

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-17 23:46

Hoe zet ik ze uit dan?
AVG laat zich waarschijnlijk wel verwijderen, maar die vind ik juist zo goed. AVG scant gelukkig nooit zonder dat ik hem specifiek aanzet daarvoor, wel tegen virussen, maar dat kan ik niet uitzetten. Beide mcAfee's kan ik niet eens openen trouwens ook..
Laatst bijgewerkt door Jorex op 09-09-17 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 23:47

Dat is exact het probleem van mcafee! Is bijna niet te doen! Succes!

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 23:47

AVG is beter dan MCafee, dat kan ik je zo al wel zeggen.

Als het goed is kan je dat ergens bij instellingen doen, alles wat ie blokkeert en scant even de vinkjes van weghalen.

Let op, ik heb werkelijk géén idee of dit werkt dus kijk eerst even naar de reviews/betrouwbaarheid van bepaalde dingen voordat je iets download.
https://www.xs4all.nl/service/diensten/beveiliging-en-veiligheid/installeren/fsecure-installeren/hoe-verwijder-ik-handmatig-mcafee.htm
http://nl.wikihow.com/McAfee-Security-Center-verwijderen-van-je-PC

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-17 23:52

Oh ja, vergeten te melden. Ik heb het MCPR.exe bestand ook al geprobeerd en die werkte dus niet(kreeg ik in pb door).
AVG scant in ieder geval niet uit zichzelf, nou ja, denk dat mijn vriend zich er maar even aan moet wagen. Of er moet nog zo'n programma als ccleaner zijn die andere programma's kan deïnstalleren.

Bij windows staan ze beide ook niet meer in de lijst met programma's want daar had ik ze met mijn blonde hoofd uit gehaald met ccleaner -O-


Edit; Jeej, vriendlief had gereageerd. Ik heb eerst de processen van McAfee uitgezet via taakbeheer en ze daarna beide handmatig bij program files verwijderd. Het grootste deel is er nu hopelijk af *\o/*