Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-17 17:27

Ik heb laatst een impressie video van mijn paarden gemaakt voor mijn bedrijf, nou dat is niet heel veel boeiends natuurlijk want reclame mag hier niet haha..
Nu ben ik wel erg trots op het filmpje! En veel bokkers vragen mij om bewegende beelden van mijn paarden!
Nou zo gezegt zo gedaan!

1. Dit is Cupido, Cupido is een grote ruin van 1.78 cm. Droom paard!
Afbeelding

2. Dit is Jazz, Jazz is nu een tijdje geblesseerd helaas.. leuke merrie van Negro.
Afbeelding

3. Dit is Fiscal, Fiscal is een PRE uit Spanje. Hij is hoog opgeleid in de spaanse kunsten!
Afbeelding

En tot slot!
4. Jairo, Jairo is een 4 jarige PRE Hengst net onder het zadel, Jairo komt ook uit Spanje.
Afbeelding

Genoeg gekletst hier de film!
Veel kijk plezier!



Hoop dat jullie genoten hebben! Ik wel!
Hebben jullie eindelijk beeld matriaal van mijn leuke kudde!
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 06-09-17 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Filmpje zichtbaar gemaakt

instagram : @purarazadivino


LauraO

Berichten: 311
Geregistreerd: 24-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 18:07

Gaaf hoor! Prachtige paarden zo bij elkaar. En ik ben jaloers op je zit :o

Les causes ne sont que des conséquences d'autres causes

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-17 21:05

Dankjewel! :o

instagram : @purarazadivino

annikeee19
Berichten: 2042
Geregistreerd: 01-08-14

Re: Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 06:36

Wauw onwijs vet !!!! Super mooie paarden en jouw zit... zo jaloers op !

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 06:45

WOW wat zit jij netjes, je paardjes hebben het ook goed zo te zien!

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^

emilyslaluna

Berichten: 3809
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 07:53

Echt een mooi groep paarden heb je! En wat kan jij vreselijk goed rijden zeg! <3

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-17 08:07

Wat een lieve reacties zeg :o dankjewel!

instagram : @purarazadivino

Amaranth7

Berichten: 753
Geregistreerd: 19-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 08:08

Mooie paarden, vooral die witte vind ik erg gaaf!

Als promotie voor je instructie vind ik de film alleen niet echt geschikt. Ik zie je alleen in slow motion draven en een keer ongecontroleerd crossen. Foto's heb je voor zo'n promotie ook weinig aan. Dan zie ik liever met verschillende paarden de oefeningen correct uitgevoerd op film zodat je een idee hebt van het niveau van je instructie.

ThreeFingers

Berichten: 4291
Geregistreerd: 30-06-10

Re: Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 08:23

Leuk (reclame) filmpje!
En er komen hele mooie foto's voorbij. Wel een beetje jammer dat je de fotogafen niet vermeld.

It’s a little bug… Security! Can you get this bug? I don’t want anybody to step on it. Don’t kill it though… DON’T KILL IT!

Moed is voorwaarts vluchten

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-17 08:32

ThreeFingers schreef:
Leuk (reclame) filmpje!
En er komen hele mooie foto's voorbij. Wel een beetje jammer dat je de fotogafen niet vermeld.



Oh ik zie nu pas dat ze bij gesneden zijn door movie maker! Goed dat je het zegt!

instagram : @purarazadivino

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-17 08:36

Amaranth7 schreef:
Mooie paarden, vooral die witte vind ik erg gaaf!

Als promotie voor je instructie vind ik de film alleen niet echt geschikt. Ik zie je alleen in slow motion draven en een keer ongecontroleerd crossen. Foto's heb je voor zo'n promotie ook weinig aan. Dan zie ik liever met verschillende paarden de oefeningen correct uitgevoerd op film zodat je een idee hebt van het niveau van je instructie.



Ja klopt die komt nog :D!
Dit is eerder een impressie van het voorstellen van de paarden etc... aangezien ik meer doe dan alleen les geven :o
Ik wil iemand hebben die het goed kan vast leggen die er een beetje verstand van heeft :D
Laatst bijgewerkt door TessJazz op 07-09-17 08:39, in het totaal 1 keer bewerkt

instagram : @purarazadivino

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-17 08:37

Ik zie net pas dat movie maker alles bijgesneden heeft. De foto's die erin zitten zijn o.a van Nikki de Kerf, Luckyshots fotografie en Bellavie foto art.
Geweldige fotograven stuk voor stuk!

instagram : @purarazadivino

Anoniem

Re: Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 23:38

Wat gaaf! Ze zijn allemaal zo mooi! <3 Ik wil je eventueel wel helpen met een reclamefilmpje, ben net begonnen met studie Advertising en lijkt me een leuke ervaring! :)

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 07:06

echt mooie stoere paarden!

Leef: neem en geef!

simoneval
Berichten: 141
Geregistreerd: 13-05-14
Woonplaats: Zaandam

Re: Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 07:27

Wat een mooie paarden, super

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-17 07:55

Resistance schreef:
Wat gaaf! Ze zijn allemaal zo mooi! <3 Ik wil je eventueel wel helpen met een reclamefilmpje, ben net begonnen met studie Advertising en lijkt me een leuke ervaring! :)



Oh gaaf! Lijkt me leuk zeg!

instagram : @purarazadivino

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-17 07:55

Dankjewel allemaal!

instagram : @purarazadivino

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 08:12

Je hebt inderdaad een prachtig setje paarden staan, ik snap dat je die wilt gebruiken voor een reclamefilmpje. Ook je rijstijl oogt vriendelijk. Je kunt de fotografen altijd even een mailtje sturen of het goed is als je aan het begin/einde gewoon op 1 pagina vermeldt 'foto's door A, B en C', dat scheelt een hoop tekst toevoegen per foto want dat zou ook alleen maar afleiden van het filmpje. :)

Wel zou ik als je een echt reclamefilmpje maakt even goed kijken naar wat je precies wilt communiceren over je dressuurtraining. Zo lijkt het paard dat je door de gang lopend hebt gefilmd heel erg raar te lopen met de achterbenen, alsof hij gevoelige zolen heeft of zelfs hanentred (door de filmhoek of stapt hij echt zo slecht op het harde?), en de draf van de zwarte warmbloed is als je hem te diep instelt steeds een steekdraf ipv een correcte draf; op het verste punt van het gestrekte voorbeen klapt de hoef naar voren/boven in plaats van met punt van de hoef netjes naar voren/beneden te blijven (je ziet dat er dan een klap/trilling door de schouder gaat als hij in plaats van met dit normale voorbeen http://cdn.nlhors-mansfield.savviihq.co ... BF9830.jpg omklapt naar dit voorbeen https://myalbum.com/photo/wxtj7eE2rJVI/med.jpg ), wat een dressuurfout is die in het echt misschien niet opvalt, maar in zo'n kort stukje in een filmpje wel. Als dit paard onder de man helemaal niet meer correct kan draven dan zou ik vanuit commercieel standpunt dit paard paard in het filmpje alleen laten stappen/galopperen/zijgangen/piaffe/passage laten doen, of je moet ervan uitgaan dat je lesklanten sowieso het verschil niet zien tussen een goede en een foute draf. ;)
Juist omdat film een momentopname geeft (misschien draaft hij normaalgesproken wel gewoon goed) zou ik heel goed letten op welke bewegingen dressuurmatig correct zijn, zeker als het filmpje bedoeld is als promotie van jezelf als dressuurinstructrice.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-09-17 08:16, in het totaal 1 keer bewerkt

bellehorses

Berichten: 2024
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 08:14

Wat heb je een prachtige kudde zeg! Heel mooi.

De foto met je hond en paard in het filmpje is echt super <3

jonneke1981
Berichten: 443
Geregistreerd: 18-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 08:17

Super leuk filmpje!


TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-17 08:23

xyzutu2 schreef:
Je hebt inderdaad een prachtig setje paarden staan, ik snap dat je die wilt gebruiken voor een reclamefilmpje. Ook je rijstijl oogt vriendelijk. Je kunt de fotografen altijd even een mailtje sturen of het goed is als je aan het begin/einde gewoon op 1 pagina vermeldt 'foto's door A, B en C', dat scheelt een hoop tekst toevoegen per foto want dat zou ook alleen maar afleiden van het filmpje. :)

Wel zou ik als je een echt reclamefilmpje maakt even goed kijken naar wat je precies wilt communiceren over je dressuurtraining. Zo lijkt het paard dat je door de gang lopend hebt gefilmd heel erg raar te lopen met de achterbenen, alsof hij gevoelige zolen heeft of zelfs hanentred (door de filmhoek of stapt hij echt zo slecht op het harde?), en de draf van de zwarte warmbloed is als je hem te diep instelt steeds een steekdraf ipv een correcte draf; op het verste punt van het gestrekte voorbeen klapt de hoef naar voren/boven in plaats van met punt van de hoef netjes naar voren/beneden te blijven (je ziet dat er dan een klap/trilling door de schouder gaat als hij in plaats van met dit normale voorbeen http://cdn.nlhors-mansfield.savviihq.co ... BF9830.jpg omklapt naar dit voorbeen https://myalbum.com/photo/wxtj7eE2rJVI/med.jpg ), wat een dressuurfout is die in het echt misschien niet opvalt, maar in zo'n kort stukje in een filmpje wel. Als dit paard onder de man helemaal niet meer correct kan draven dan zou ik vanuit commercieel standpunt dit paard paard in het filmpje alleen laten stappen/galopperen/zijgangen/piaffe/passage laten doen, of je moet ervan uitgaan dat je lesklanten sowieso het verschil niet zien tussen een goede en een foute draf. ;)
Juist omdat film een momentopname geeft (misschien draaft hij normaalgesproken wel gewoon goed) zou ik heel goed letten op welke bewegingen dressuurmatig correct zijn, zeker als het filmpje bedoeld is als promotie van jezelf als dressuurinstructrice.



Bedankt voor de tips!
Paarden lopen normaal idd wel correct! Het is natuurlijk gewoon huis tuin en keuken filmpjes met de telefoon gemaakt haha.. gewoon een impressie van hoe de paarden zijn en wie en hoe of wat, nog niet zo zeer erg zakelijk :D . Maar volgende keer kan ik wel op zulke dingen letten natuurlijk! Ik heb zelf ook geen bal verstand van video's en foto's :+

instagram : @purarazadivino

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 08:25

Prachtige zit heb jij! Daar ben ik jaloers op. Ik stoor me in het filmpje erg aan het feit dat alle bewegende beelden slow motion zijn, vind dat zelf erg storend. Heb hem ook niet afgekeken want wilde niets meer zien in slow motion...

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-17 08:28

Rena100 schreef:
Prachtige zit heb jij! Daar ben ik jaloers op. Ik stoor me in het filmpje erg aan het feit dat alle bewegende beelden slow motion zijn, vind dat zelf erg storend. Heb hem ook niet afgekeken want wilde niets meer zien in slow motion...



Dankjewel! Zijn allemaal dingetjes om mee te nemen in de echte video binnekort :D

instagram : @purarazadivino

Amigo_stan

Berichten: 713
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Naast de buren, in het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 08:29

Ha tess Wat een knappe paarden heb je zeg! :o

Volgens mij hebben wij samen stage gelopen bij van brenk. :Y)

moonprayer

Berichten: 2394
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Friesland

Re: Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 08:38

prachtige paarden en foto's!!
ik zou zelf wel ook gewoon beeld willen zien dan in zo'n filmpje wat niet vertraagd s, ookal lijkt dat super mooi hoor.

Maar wat een knappe paardjes! en je zit er ook heel mooi op

I Survived because the fire within, burned brighter than the fire around me.
*~ Duende ~* Frederiksborger ras (moravitas_devoto op Instagram )


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 27 bezoekers