Google plus wat is dat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Google plus wat is dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 17:02

Mijn telefoon heeft een klein geheugen. Helaas staan er best veel dingen af fabriek op. Meeste heb ik stop gezet en updates verwijdert. Nu kan ik aan de playstore ed helaas niks doen. Alleen staat er een app google plus op rood logo die best veel geheugen inneemt. Wat doet het en kan ik het de nek omdraaien.

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Google plus wat is dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 23:00

Google plus is een soort sociaal netwerk, net zoals Facebook. Heeft inderdaad een rood logo'tje met een G en een +. Als je dat niet gebruikt kun je het dus prima verwijderen. Als je even had ge-Googled op Google plus dan had je dat ook makkelijk en direct kunnen vinden. :)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Google plus wat is dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 23:12

Had zitten zoeken al flink lang maar er niks over kunnen vinden gek genoeg. Het is er nu af gelukkig. Ietsje meer ruimte op de foon nu. Heb 1gb ram geheugen 1gb telefoongeheugen en 3 gb sdkaart. Past net nu

Blue_flower
Berichten: 1926
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Google plus wat is dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 23:12

Heb je al eens WhatsApp gesprekken verwijderd?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 23:16

Heb ik er niet opstaan. :+ gebruik ik ook niet. Wat ik er zelf heb opgezet is messenger dat ik actief met 2,5 persoon voer. Deze staan op sd kaart gelukkig. Verder wordfeud trivia idem op de kaart en dat was het eigenlijk. :+ geen facebook, geen google maps. Omdat het een android is staat google play, google appstore enz er verplicht op. En google aansturing is ruim 144 mb inmiddels. Telefoon geeft problemen bij minder dan 200 mb werkgeheugen. En met steeds upddats van besturings systeem wordt hij er niet rapper op.

Nu google plus is weggegooid heb ik 730 mb vol op ram geheugen en 690 mb telefoongeheugen. Sd kaart staat iets meer dan 1 gb op. Cache gooi ik aantal keer per week leeg ook. Apps die ik niet gebruik maar er ook niet af kan krijgen staan uit en updates eraf, google plus heeft dat nu ook ondergaan. }>

Blue_flower
Berichten: 1926
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Google plus wat is dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 23:19

Oh haha!