Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Anoniem

Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 18:32

Vroeger...
bestonden fototopics op Bokt niet uit professionele zonsondergangshoots, maar uit wazige en bewogen snapshots gemaakt met vreselijke camera's van een afschuwelijke kwaliteit, maar dat maakte de Bokkers allemaal geen kont uit zolang er maar een paard op stond. Penny's forever. :D
Gelukkig ben ik sinds kort de gelukkige eigenaar van een smartphone met een vreselijke camera die alleen maar foto's van een slechte kwaliteit maakt, en daar werd ik spontaan helemaal nostalgisch van toen ik vandaag de resultaten van een dagje naar [***] op de computer bekeek. :')
Vandaar dit oldschool In The Picture topic met lelijke foto's van een ontzettend leuk paard. :D

Men haalt het paard uit de wei en wordt begroet door [***] met zijn 'Ik hier?'-hoofd:
Afbeelding

[***]'s hoofd weet dat hij schimmel wordt, maar heeft dat de rest van zijn lijf nog niet verteld:
Afbeelding

Het paard staat alvast te sudderen onder zijn warmtedekentje terwijl je zelf alvast de longeerlijn uit de knoop haalt:
Afbeelding

En An die Arbeit! Het paard doet braaf zijn best en de camera maakt er voor straf alsnog een Teckel van.
Afbeelding

Vervolgens werk je nog even aan de hand en draaf je recht op het hek af om dat te gebruiken als steuntje bij het serieus dressuurmatig halthouden, wat je paard meteen aangrijpt om de kantjes te gaan strimmen. _O-
Afbeelding

Het hele gevaarte op de foto:
Afbeelding

Het hijst zich nog even op het plateau:
Afbeelding

En het zit er weer op voor vandaag. Je zet hem weer in de wei, draait je nog even om en ziet dan; Zie je wel, toch een eenhoorn! :D
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-09-17 18:43, in het totaal 2 keer bewerkt



Anoniem

Re: Lelijke foto's van een leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 18:38

Heerlijk!

justkid

Berichten: 11815
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 18:40

Hahaha wat leuk!
Ik hou ervan, doe nog maar zo'n topic

Desty

Berichten: 5721
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 18:40

Dit moet een verzameltopic worden! Heerlijk die nonchalante foto's :j

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 18:57

Ik ben ook voor !!!
Hier alleen maar lelijke foto's van 2 ontzettend leuke paarden :-)
Rio ziet er goed uit overigens...

~Turbohoof Solutions ~

Anoniem

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 20:15

Ik ben ook ontzettend blij met hoe hij er nu uitziet. :))
Met de vetjes gaat het weliswaar iets té goed, maar er zit nu tenminste spier op en daar ben ik heel blij mee. Het lijkt nu net een echt paard. 8-)

liesd
Berichten: 3879
Geregistreerd: 04-07-11

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 20:27

Haha, heerlijk!

DiantaM
Berichten: 11272
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 20:59

Leuk dier wat is het er voor één?

Anoniem

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 21:04

Het is een zesjarige kruising met als vader een PRE en als moeder een Mangalarga Marchador, een Braziliaans gangenpaard.

Dais_

Berichten: 4021
Geregistreerd: 06-03-05

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:30

Eigenlijk, als ik heel eerlijk ben, ziet hij er belachelijk goed uit :D.

Hou deze stijgende lijn vast Rio!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:43

Fingers crossed, donderdag komt de osteopaat om hem te keuren en te kijken of hij eindelijk na twee jaar revalideren echt goed genoeg is om te rijden. Hoezo spannend... :x

Deze blijf ik ook heerlijk vinden; we beginnen de dag met oog-gymnastiek: B-) :wow:
Hoe krijgt hij het voor elkaar. _O-

Afbeelding

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:48

Wauw wat een verschil tussen toen en nu! Daar hoef je echt geen prof. foto's voor te plaatsen om het te zien.
Nee hoor de meeste foto's die ik maak zijn ook allemaal met mijn mobiel. Misschien niet allemaal even super scherp en mooi. Maar ben al blij dat ik het vast kan leggen, want ga echt niet alle dagen met mijn camera om mijn nek op stal lopen.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:50

Hahaha leuke foto's en echt een leuk topic. Dat is idd wat ik ook wel eens mis op bokt, gewoon de simpele foto's ipv alles strak in het pak.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Leo

Berichten: 50093
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:47

Leuk topic! Heerlijk paard is Rio! Onherkenbaar bijna in vergelijking met twee jaar geleden :D

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

testes76

Berichten: 1028
Geregistreerd: 04-02-13
Woonplaats: Noord brabant

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 10:01

haha; leuke tekst! mooi paard *\o/*

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 10:08

Geweldig! Leuk paard en spannend, ik duim met je mee.

Leviosa
Berichten: 229
Geregistreerd: 09-04-15

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 20:24

Geweldig leuk topic!! Leuk paard ook!

Potate

Berichten: 199
Geregistreerd: 21-07-17
Woonplaats: Groningen

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 20:43

Ik moest erg lachen om de tekstjes erbij! Lekker simpele foto's van een erg leuk paard!
ik stem ook op hier een topic van maken, verschrikkelijke qualiteit foto's van hoge qualiteit paardjes :))

Aan een dood paard staan trekken is een groter onderdeel van mijn leven dan je zou denken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 20:59

Potate schreef:
Ik moest erg lachen om de tekstjes erbij! Lekker simpele foto's van een erg leuk paard!
ik stem ook op hier een topic van maken, verschrikkelijke qualiteit foto's van hoge qualiteit paardjes :))


Zéér hoge kwaliteit paardjes, goed omschreven. :D Low resolution, high quality. _O-

Potate

Berichten: 199
Geregistreerd: 21-07-17
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:07

xyzutu2 schreef:
Potate schreef:
Ik moest erg lachen om de tekstjes erbij! Lekker simpele foto's van een erg leuk paard!
ik stem ook op hier een topic van maken, verschrikkelijke qualiteit foto's van hoge qualiteit paardjes :))


Zéér hoge kwaliteit paardjes, goed omschreven. :D Low resolution, high quality. _O-


oh ja zo schrijf je kwaliteit 8)7 compleet vergeten dus maar wat gedaan hihi (er komen opeens allemaal extra q en u in mijn Nederlands, probeerde laatst ook al het woord 'kwaaltjes' zo op te schrijven. Ik ben gewoon vergeten dat er zoiets bestaat als een k en een w _O- )

Aan een dood paard staan trekken is een groter onderdeel van mijn leven dan je zou denken :')

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:09

Foto's zoals vroeger inderdaad :))

Arme paard, voor Tekkel uitgemaakt worden :(:) (niets mis met tekkels trouwens :+ )

Grappig trouwens dat zijn hoofd inderdaad al flink wit is, maar de rest nog niet. Hoe oud is hij nu? Dan heb je een beetje een indicatie hoe snel het wit worden gaat :-)

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:13

Die is veranderd :-o...
Hij ziet er top uit!!!

Gwenvd

Berichten: 1728
Geregistreerd: 20-07-15
Woonplaats: In t westen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:15

Leuk!!!! Heerlijk zon niet fotoshoot topic! Dit soort foto's zijn pas perfect. Gewoon hoe het is <3

Strooigoed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:21

Qualiteit mag volgens mij ook hoor, dat maakt het topic zelfs nog iets chiquer. :D

@ Apple: Hij is net 6, dus als je een gokje wilt wagen wanneer hij wit wordt, dan graag! Ik weet namelijk helemaal niets van schimmels, behalve dan dat ik er nooit een wou. Het enige wat consequent witter wordt is zijn hoofd, zijn lijf is in de winter zwart, in de lente egaal zilver, in de zomer donker met kleine appeltjes en in de herfst donker met grote, onregelmatige (stervormige) appels die hij nu al op zijn schouder heeft. En dan in de winter weer zwart. 8-)

Mocht het helpen bij het inschatten van de verschimmeling, zo zag hij eruit toen ik hem twee jaar geleden in augustus kocht:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik zie nu ineens dat niet alleen zijn hoofd een stuk witter is, maar de staartwortel ook. Die heeft nu een soort wit hertenstaartje aan de bovenkant. Blijkbaar begint het verschimmelen bij hem echt aan de uiteindes. Een kootje wordt ook al steeds witter. Echt heel erg grappig hoe zoiets gaat.

Eline91

Berichten: 3480
Geregistreerd: 21-05-11

Re: Ontzettend lelijke foto's van een ontzettend leuk paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 13:07

Wat een grappig topic :-)

Welke longeersingel heb je trouwens? Ziet er wel fijn uit :-)

Great horses are not often easy horses. They have big egos and idiosyncrasies and quirks and foibles. Horses of a lifetime do exist, but only for riders so skillful, tactful, and courageous that they can unlock and then reveal the brilliance of their equine partners.

Semental Divino ♥ °01/06/2005 - †23/01/2017


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belle_Siem, Besje, Daphneeeej, Dennenboom, mmajar, troi en 98 bezoekers