Subforum voor volgtopics?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Koper

Berichten: 30091
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Subforum voor volgtopics?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-17 16:52

Froegah keek ik graag op PP vanwege de diversiteit aan onderwerpen. Er zat eigenlijk altijd wel wat leuks te lezen tussen voor kortstondige verstrooiing.

Inmiddels is het goed zoeken naar de "gewone" topics tussen al de volgtopics. Iets met bomen en een bos. Zou het niet handig zijn als PP weer werd zoals het was (overzichtelijker dus) en de volgtopics apart?

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.


AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Subforum voor volgtopics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 16:55

Zou ik ook handig vinden, als ik een topic uit moet zoeken. :o O:)

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

LoveBodin

Berichten: 4340
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Subforum voor volgtopics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 18:39

Volgens mij is alles een tijdje terug van VVDD naar PP geplaatst, omdat toen dit probleem op VVDD was..
oftewel, het probleem is verplaatst.
Ik vind het ook jammer dat PP nu helemaal ondersneeuwt. Aparte volgtopic forum lijkt mij ook handig! Net zoals huiskamer

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

Koper

Berichten: 30091
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-17 18:42

Ja, een soort huiskamer voor volgtopics idee inderdaad :)

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Piekosjj

Berichten: 5433
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: Subforum voor volgtopics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 18:45

En ze dan ook graag uit de Nieuwe Berichten lijst halen. Zie soms niks anders dan volg topics!

Anoniem

Re: Subforum voor volgtopics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 19:13

Ik ben niet zo van meer, meer, meer subfora, maar dit vind ik wel een goed idee! :)*
Met het idee om paardenvolgtopics uit de Actieve Onderwerpen op de voorpagina te halen heb ik dan weer minder, ik vind het juist leuk om af en toe weer eentje voorbij te zien komen, ook al volg ik hem niet. Dan lees ik weer een paar pagina's bij en dan is dat prima.
Ik erger me meer aan de niet-paarden-volgtopics die geen volgtopic heten. Bijvoorbeeld over een zwangerschap of een moeilijke relatie met ouders of samenleven met een lastige vriend, daarvan weet je al meteen dat dat in feite volgtopics zijn, alleen heten ze niet zo en dat soort eindeloze niet-paardentopics beslaan in mijn ogen soms de halve lijst aan actieve onderwerpen. Dat vind ik dan weer jammer omdat ik Bokt als paardenplek zie en minder met algemene slepende probleemverhalen.

Anoniem

Re: Subforum voor volgtopics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 19:32

Of gewoon naar de huiskamer verplaatsen. :)

Koper

Berichten: 30091
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-17 20:22

KoudbloedKim schreef:
Of gewoon naar de huiskamer verplaatsen. :)

Ook een goed idee!

Dat van de niet-paardengerelateerde topics heb ik dan weer minder last van omdat ik niet vaak bij LZP en MWS kijk. Onder andere omdat dat niet paardgerelateerd is. Maar ik snap wel wat je bedoelt xyzutu2. Het is eigenlijk het zelfde.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Koper

Berichten: 30091
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-17 17:56

Gelukkig zijn de reacties vanuit het team ook dolenthousiast :')

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Anoniem

Re: Subforum voor volgtopics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 18:34

Excuses! Ik heb het even doorgeven aan sowieso de moderatoren van PP. Zal het ook achter de schermen bespreekbaar maken :j

KimD

Berichten: 20361
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 18:36

KoudbloedKim schreef:
Of gewoon naar de huiskamer verplaatsen. :)


Dit lijkt me toch de beste optie!


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Koper

Berichten: 30091
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-17 18:55

KimD schreef:
KoudbloedKim schreef:
Of gewoon naar de huiskamer verplaatsen. :)


Dit lijkt me toch de beste optie!

En dan na een pagina of 5 ofzo. Zodat het topic eerst wat volgelingen kan krijgen.

[***] +:)+

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Susanne

Berichten: 11591
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Subforum voor volgtopics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:06

Dit inderdaad! Ik 'stoor' mij ook aan deze hype en het is niet zo handig dat het op PP staat, omdat ze alle gewone topics daar helemaal ondersneeuwen. Fijn dat er even naar gekeken kan worden :)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Subforum voor volgtopics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:20

Helemaal mee eens.

Net als veulenvolgtopics als de bevruchting nog niet eens heeft plaatsgevonden :+
Mogen sowieso van de voorpagina af wat mij betreft

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

__Leonie

Berichten: 1979
Geregistreerd: 15-01-08
Woonplaats: Wijchen

Re: Subforum voor volgtopics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:22

Goed idee! Ik sla PP ook al helemaal over tegenwoordig omdat er bijna alleen nog maar volgtopics zijn.

Instagram: @paintingsbyleonie

fleurtjeuh
Berichten: 10265
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Subforum voor volgtopics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:44

Wat mij betrefd mogen de volgtopics verplaatst worden na 5 pagina's ofzo. Maakt me niet zo veel uit waarheen.
Het lijkt wel alsof iedereen een volgtopic wil voor hun doorsnee paard met hun doorsnee problemen...

Love is Love

My current situation is not my final destination.

A_nouk

Berichten: 11624
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 12:00

Allereerst mijn excuses aan jullie dat de reactie van mij en mijn collega op Paardenpraat wat langer heeft geduurd als eigenlijk de intentie is. We waren beide even minder aanwezig waardoor dit topic is blijven liggen :)

Maar,
een extra subforum is iets wat we alleen bij heel hoge uitzondering doen. Er zijn gebruikers welke vragen om een apart subforum maar daar tegenover staan ook een flink aantal gebruikers die door de bomen het bos niet meer zien met al die subs en hierdoor ook de weg kwijt raken op het forum. Dat tegengeluid is voor gebruikers niet altijd zichtbaar maar het is wel iets wat bij elke gebruikersenquete weer naar boven komt en bij het overwegen van een mogelijk nieuw subforum wel zwaar meetelt.

Als wij nu naar paardenpraat kijken dan lijkt het rustiger dan ooit. In een ver verleden stonden topics daar nog geen dag op de eerste pagina. Nu staan er topics t/m een week oud. Als topics na zo'n relatief lange tijd nog op de eerste pagina staan, dan kan er van ondersneeuwen eigenlijk al geen sprake zijn. Je zou hooguit kunnen zeggen dat het aandeel volgtopics ten opzichte van de andere topics wat hoger ligt. Met behulp van de tag [VOLG] zou je hierin als gebruiker al kunnen filteren in topics welke je wel of niet wil bekijken.

Maar wat bovenal nog wel het belangrijkste is, is dat de sub Paardenpraat ook altijd bedoeld is geweest voor topics welke op andere delen van het forum niet goed passen. Hierdoor ontstaat ook een beetje het verzamelbak idee en dat is uiteindelijk ook de intentie zoals Paardenpraat is ontstaan.

Kortom we begrijpen jullie input wel en we zien ook wel de verschuiving naar de volgtopics maar we willen de activiteit van Paardenpraat om bovenstaande redden niet verschuiven naar de Huiskamer :)

Koper

Berichten: 30091
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-17 13:33

De reden omdat het zo rustig is op paardenpraat is denk ik juist dat niemand er meer reageert omdat er zo veel volgtopics staan. Het is niet meer leuk om er te kijken.

Dat doe ik dus voortaan maar niet meer. Jammer, want ik vond het vroeger een leuk subforum.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

A_nouk

Berichten: 11624
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 13:49

Koper, is het subfora Verslag van de Dag daar wellicht geen beteren invulling op :) ?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers