Naar de sportschool!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 08:15

Wat een superlieve reacties van jullie, meiden. Dat doet me goed. Jullie zijn schatten! Jullie verhalen inspireren mij ook enorm en ik vind het lief dat jullie de tijd nemen om telkens weer te reageren. Niet alleen op mij maar ook op anderen, iedereen neemt de moeite om bij te lezen en te reageren op elkaar.

Ik zat er echt even helemaal doorheen gisteren, inmiddels zijn de emoties wel weer gezakt maar het blijft voor mij een frustratie. Ik heb al jarenlang last van mijn gewicht maar heb het alsmaar verwaarloosd.
4 jaar geleden ging het mis, toen ging ik op mijzelf wonen en bij gebrek aan werk in het onderwijs ben ik toen gaan werken in een productiebedrijf. Dit was vreselijk hersendodend werk en ook nog eens 's nachts op onregelmatige tijden. Het feit dat mijn inkomen hiervan ook zo laag was dat ik mijn huur op den duur niet meer kon betalen zorgde er alles bij mekaar voor dat ik vreselijke stress ervoer en dit weg ben gaan eten. Omdat ik op mijzelf woonde en absoluut geen ritme had, ben ik gaan vreten.
Toen bleek dat ik geen uitzicht had op een beter inkomen verhuisde ik van Zwolle naar mijn vriend in Almere. Dit heeft er ook wel even in gehakt want mijn familie en vrienden wonen allemaal in Zwolle en om dan ineens zo ver weg te zitten van alles vond ik best lastig. Het gaan samenwonen was dus heel dubbel, gevolg: nog meer eten.
Een paar maanden later kreeg ik een vaste baan in het onderwijs (hoera!) maar dit vond ik enorm moeilijk in het begin, de populatie op die school was erg wennen voor mij waardoor ik de eerste maanden heel erg spijt gehad heb dat ik die baan aangenomen heb. Gevolg: nog veel meer eten! Kortom: er was altijd wel iets waardoor ik nog meer ging eten, ik baalde op die momenten wel van mijn gewicht 'maar ik was nu toch al dik, dus wat maakt het ook uit. Morgen begin ik met gezonder eten', maar morgen werd nooit vandaag. Tussendoor wel verschillende afvalpogingen gedaan maar dit hield ik dan hooguit 1 maand vol. Ik kon mijzelf er niet bij neerleggen dat het afvalproces lang zou duren en omdat ik mijn hele leven altijd mooi slank ben geweest voel ik me opgesloten in een lijf dat ik niet ken.
Inmiddels heb ik wel geaccepteerd dat het een langdurend proces zal worden, kleding die mij te klein is heb ik in een doos op zolder opgeborgen. Voorheen kocht ik nog weleens kleding iets te klein met de gedachte: 'Dat pas ik binnenkort wel', maar ik deed er verder niks aan waardoor al die kleding nu dus op zolder ligt. Ik heb mezelf gewoon een aantal jaren voor de gek gehouden en daar ben ik nu helemaal klaar mee. En ondanks dat ik me besef dat het lang gaat duren, steekt die frustratie op momenten als gisteravond de kop op. Alleen het verschil met toen en nu is dat ik toen had gedacht: 'Ik kap er wel helemaal mee want het schiet toch niet op'. En nu zit ik alweer klaar in mijn sportkleren, ondanks dat ik op dit moment weinig zin heb. Maar ik weet dat het goed voor me is om te gaan, en of het nu wel of niet snel gaat: het is nog altijd beter dan op de bank zitten en niks doen.

Nog even over mijn eten: we hebben tips gekregen van onze fitnesscoach hoe we verantwoorde keuzes kunnen maken en hoe we op verstopte suikers kunnen letten. Een paar jaar geleden heb ik me verdiept in suikervrij eten dus dit alles klonk me al niet onbekend in de oren maar het is toch goed om het allemaal nog eens te horen.
Ik probeer op dit moment suikerarm te eten, oftewel: af en toe eens een pakje of zakje gebruiken moet kunnen want we hebben gemerkt dat suikervrij eten voor ons teveel gedoe is. Ook wil ik voor mezelf ruimte incalculeren om af en toe tussendoor wat lekkers te kunnen pakken zonder me daar rot over te voelen.
Ik denk dat ik op een dag op een totaal van zo'n 1500 Kcal uitkom, give or take a few. Een voorbeeld van een aantal dingen die ik op een dag eet:
Ik ontbijt meestal met teff ontbijt (pap) met halfvolle melk, banaan en kaneel,
Ik lunch met speltbrood, vaak met pindakaas van calvé (suikervrij) en een gekookt eitje,
Sinds vorige week ontbijt of lunch ik met een whey perfection shake van Body&fitshop, deze maak ik aan met water en hierdoorheen doe ik dan nog 5 eetlepels havermout, rode vruchten (van die diepvriesdingen) en rode biet,
Tussendoor eet ik vaak komkommer of 2 pindarepen van zonnatura, maar ik pak ook weleens een schaaltje chips,
Qua avondeten varieert het nog weleens; vorige week was dit mijn avondeten:
maandag: ceasar salade (zo'n kant en klare groene salade van AH, lekker makkelijk na het sporten)
dinsdag & woensdag: tikka masala met zilvervliesrijst
donderdag & vrijdag: courgette lasagne
zaterdag: pizza (cheatmeal)
zondag: versgemaakte Turkse pizza. Dit klinkt heftiger dan het is, het is in feite wrap met rode saus, gebakken kipfilet, sla, komkommer, rode ui, tomaat en knoflooksaus. Alles hiervan is versgemaakt, behalve de wraps. De knoflooksaus is volledig suikervrij gemaakt van Belgische mayo en Griekse yoghurt.
gisteravond: 2 wraps met kruidenkaas, kalkoenfilet, sla en komkommer

Punt is dat ik het moeilijk vind om het aantal calorieën op een dag af te passen nu ik ook sport. Ik wil niet te veel eten maar vooral ook niet te weinig omdat ik mijn hardwerkende lijf wel wat te voeden wil geven naderhand. ;)
Ik denk dat ik dit vrijdag ook even voorleg aan onze fitnesscoach.
Calorieën tellen en voeding bijhouden in een app heb ik een tijd gedaan maar dat werd een grote obsessie voor mij, dit nam zoveel tijd en energie voor mij in beslag omdat ik er in mijn hoofd de hele dag mee bezig was, dat ik er na verloop van tijd helemaal klaar mee was en dus ook direct helemaal niet meer op mijn eten lette.
En ergens merk ik echt wel aan mijn buik dat mijn lijf langzaam maar zeker strakker wordt, zo voel ik dat mijn buik onderbuik minder hangt. Ik had eigenlijk nog met het meetlint mijn omvang willen meten, maar ik ga daar vrijdag mee beginnen.

x_Jeanine_x

Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 08:25

Go Jolien, je kan het!

Vorige week op de weegschaal maar 300 gram kwijt, wel iets meer spieren en heel minimaal minder vet.
Ook ik baal, alleen weet dat het in vroegere blessures zit en gepest worden. Dus ook weer snaaien.

Maar vrijdagochtend gesprek met iemand die voedingscoach wil worden en voor de opleiding proef personen nodig heeft.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 08:48

Joolien ik zou daar niet op kunnen overleven kwa eten. Zou halfweg de dag omvallen denk ik. :oo ik moet veel meer eten verplicht. Krijg meestal niet die hoeveelheden weg overigens. Je komt er wel.

Bambolina succes rouwens. Fijn dar er nog chirurgen zijn die dit doen.

Supervixen. Wat is de reden van die twee kilo nog? Lijkt zo weinig dat merk je toch niet?

Vanavond rustig trainen. Alle oefeningen voor zover gaat met lijf. Dadelijk rustig in tuin aan de gang na hondjes uitlaten.

Supervixen

Berichten: 12820
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 14:55

Ja is niet zoveel en merk ik maar iets qua kleding (broek iets strakker), maar elke kilo moet ik meenemen met het hardlopen. Twee kilo minder meeslepen als je 21 km moet hardlopen, scheelt toch. Vandaar dat ik nogal gedreven ben om het eraf te krijgen.

Joysieee

Berichten: 1321
Geregistreerd: 12-05-12
Woonplaats: Delfgauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:11

Iedereen is goed bezig zeg. :)
Komt vast Jolien, zo te lezen ben jij super gemotiveerd en ben je er keihard mee bezig!
Loes, wat gaaf zo'n run! Als ik ooit weer kan zien staat dat ook op mijn bucketlist. :) is je spierpijn al over?
Sterkte met de ingreep Bambolina, hopelijk wordt het resultaat wat je hoopt.
Haha supervixon en Karuna; 2 kg is misschien niet veel, maar als ik ineens 2kg zwaarder zou zijn, zou ik ook keihard mijn best doen om het er weer af te krijgen. Andere mensen zien het misschien niet, maar zelf merk je het wel heel erg, en dat is aardig vervelend vind ik dan. :')
Sorry als ik mensen gemist heb, dit is wat ik heb opgeslagen in mijn hoofd haha

Heeft er iemand enig idee hoe je kan bepalen hoeveel calorieën je verbrand met krachtoefeningen? Ik kan het nergens echt vinden, maar de laatste tijd probeer ik er op te letten dat ik niet te weinig eet icm het sporten wat ik nu doe. Ik ben namelijk best wel vaak licht in mijn hoofd de laatste tijd en ik denk dat het daarmee te maken heeft. Ben dat vele sporten nog niet zo gewend denk ik :') Maar als ik niet weet hoeveel ik verbrand, durf ik niet zo goed meer te eten (is altijd een beetje een dingetje geweest).
Qua sporten gaat het bij mij heel goed, ik merk steeds meer verandering aan mijn lichaam en alles gaat steeds makkelijker/staat zwaarder. Vandaag weer een rondje geweest en nu donderdag weer. Morgen maar even een thuisworkout, want juist als ik vrij ben is de sportschool dicht haha

Wat is eigenlijk de functie van eiwitshakes? Gebruikt iedereen ze om dezelfde reden of heeft iedereen er een andere reden voor? Puur uit interesse :)

Missy_

Berichten: 1789
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Delft

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:17

Ik heb weer even een motivatie schop nodig.. Voor de zomer was ik super goed bezig, schema's van de sportschool gekregen en 2 keer per week lekker aan de slag! Nu ben ik terug van vakantie en sinds vorige week begonnen met een nieuwe baan. Ik ben zo moe en kan geen energie en zin/motivatie vinden om toch nog te gaan :( Terwijl als ik eenmaal weer in dat ritme zit, het onwijs lekker vind om te trainen etc! Ook qua voeding gaat t allemaal even niet zo lekker :\ Nieuwe baan en invloeden zorgen er ook voor dat ik heel moe ben, maar toch wil ik dat niet als excuus gebruiken (maar dat doe ik alsnog wel..) 8)7

Cabelona

Berichten: 1698
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:00

Joysieee schreef:
Iedereen is goed bezig zeg. :)
Komt vast Jolien, zo te lezen ben jij super gemotiveerd en ben je er keihard mee bezig!
Loes, wat gaaf zo'n run! Als ik ooit weer kan zien staat dat ook op mijn bucketlist. :) is je spierpijn al over?
Sterkte met de ingreep Bambolina, hopelijk wordt het resultaat wat je hoopt.
Haha supervixon en Karuna; 2 kg is misschien niet veel, maar als ik ineens 2kg zwaarder zou zijn, zou ik ook keihard mijn best doen om het er weer af te krijgen. Andere mensen zien het misschien niet, maar zelf merk je het wel heel erg, en dat is aardig vervelend vind ik dan. :')
Sorry als ik mensen gemist heb, dit is wat ik heb opgeslagen in mijn hoofd haha

Heeft er iemand enig idee hoe je kan bepalen hoeveel calorieën je verbrand met krachtoefeningen? Ik kan het nergens echt vinden, maar de laatste tijd probeer ik er op te letten dat ik niet te weinig eet icm het sporten wat ik nu doe. Ik ben namelijk best wel vaak licht in mijn hoofd de laatste tijd en ik denk dat het daarmee te maken heeft. Ben dat vele sporten nog niet zo gewend denk ik :') Maar als ik niet weet hoeveel ik verbrand, durf ik niet zo goed meer te eten (is altijd een beetje een dingetje geweest).
Qua sporten gaat het bij mij heel goed, ik merk steeds meer verandering aan mijn lichaam en alles gaat steeds makkelijker/staat zwaarder. Vandaag weer een rondje geweest en nu donderdag weer. Morgen maar even een thuisworkout, want juist als ik vrij ben is de sportschool dicht haha

Wat is eigenlijk de functie van eiwitshakes? Gebruikt iedereen ze om dezelfde reden of heeft iedereen er een andere reden voor? Puur uit interesse :)


Voor het bijhouden van losse 'kracht' oefeningen gebruik ik de app mywellness. Deze drukt beweging uit in moves, maar dat kun je ook bij het kopje resultaten omzetten in kcal. Ik vind het een fijne app en heb hem ook gekoppeld aan de app samsung health voor de stappen etc.

Dorien66

Berichten: 1647
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:19

Missy_ er is niks mis met even niet gaan. Neem gewoon de tijd en probeer niet teveel op te focussen. Je bent toch ook ooit een keer vanuit het niks begonnen? Kun je wel weer. En als het niet deze week is, dan de volgende, of die daarna.

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:25

bij onze sportschool zijn er vanaf 1 september weer nieuwe lessen.
morgen eens informeren bij welke ik mee zou kunnen doen. :D

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:29

Heb me aangemeld voor de groepslessen en ga o.a. Xcore proberen, eens kijken of het wat voor mij is :D
Bijrijdpaard wordt helaas verkocht dus ik moet even iets anders vinden totdat het jonge spul weer zadelmak is.. ;(

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 23:48

Joysieee schreef:
Iedereen is goed bezig zeg. :)
Komt vast Jolien, zo te lezen ben jij super gemotiveerd en ben je er keihard mee bezig!
Loes, wat gaaf zo'n run! Als ik ooit weer kan zien staat dat ook op mijn bucketlist. :) is je spierpijn al over?
Sterkte met de ingreep Bambolina, hopelijk wordt het resultaat wat je hoopt.
Haha supervixon en Karuna; 2 kg is misschien niet veel, maar als ik ineens 2kg zwaarder zou zijn, zou ik ook keihard mijn best doen om het er weer af te krijgen. Andere mensen zien het misschien niet, maar zelf merk je het wel heel erg, en dat is aardig vervelend vind ik dan. :')
Sorry als ik mensen gemist heb, dit is wat ik heb opgeslagen in mijn hoofd haha

Heeft er iemand enig idee hoe je kan bepalen hoeveel calorieën je verbrand met krachtoefeningen? Ik kan het nergens echt vinden, maar de laatste tijd probeer ik er op te letten dat ik niet te weinig eet icm het sporten wat ik nu doe. Ik ben namelijk best wel vaak licht in mijn hoofd de laatste tijd en ik denk dat het daarmee te maken heeft. Ben dat vele sporten nog niet zo gewend denk ik :') Maar als ik niet weet hoeveel ik verbrand, durf ik niet zo goed meer te eten (is altijd een beetje een dingetje geweest).
Qua sporten gaat het bij mij heel goed, ik merk steeds meer verandering aan mijn lichaam en alles gaat steeds makkelijker/staat zwaarder. Vandaag weer een rondje geweest en nu donderdag weer. Morgen maar even een thuisworkout, want juist als ik vrij ben is de sportschool dicht haha

Wat is eigenlijk de functie van eiwitshakes? Gebruikt iedereen ze om dezelfde reden of heeft iedereen er een andere reden voor? Puur uit interesse :)
Zonder hartslagmeter is dat bijna niet accuraat bij te houden en heeft het dus niet zoveel zin. Het is beter om te kijken wat je bmr en activiteitsniveau is en aan de hand daarvan de benodigde calorieën te berekenen :)

Ik gebruik eiwitshakes als ik te laag in mijn eiwitten zit, ik probeer 1.8-2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht aan te houden en daar kom ik vaak niet aan met voeding zonder er heel erg op te letten.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 09:04

Ik heb horloge met hartslagmeter. Is wel minder accuraat als band. Maar geeft me wel een idee.
Ik zit gem op 375-400 per training. Actieve calorieën. Totaal over de 500.
Maar geen idee hoe dat precies werkt met actieve calorieën. Haha. Ik denk dat dat calorieën zijn die je met verhoogde hartslag verbrand.
Zal eens kijken of ik daar achter kan komen. Op zich wel handig.
(Gebruik n Apple watch)

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 09:17

Joysieee schreef:
Iedereen is goed bezig zeg. :)
Komt vast Jolien, zo te lezen ben jij super gemotiveerd en ben je er keihard mee bezig!
Loes, wat gaaf zo'n run! Als ik ooit weer kan zien staat dat ook op mijn bucketlist. :) is je spierpijn al over?
Sterkte met de ingreep Bambolina, hopelijk wordt het resultaat wat je hoopt.
Haha supervixon en Karuna; 2 kg is misschien niet veel, maar als ik ineens 2kg zwaarder zou zijn, zou ik ook keihard mijn best doen om het er weer af te krijgen. Andere mensen zien het misschien niet, maar zelf merk je het wel heel erg, en dat is aardig vervelend vind ik dan. :')
Sorry als ik mensen gemist heb, dit is wat ik heb opgeslagen in mijn hoofd haha

Heeft er iemand enig idee hoe je kan bepalen hoeveel calorieën je verbrand met krachtoefeningen? Ik kan het nergens echt vinden, maar de laatste tijd probeer ik er op te letten dat ik niet te weinig eet icm het sporten wat ik nu doe. Ik ben namelijk best wel vaak licht in mijn hoofd de laatste tijd en ik denk dat het daarmee te maken heeft. Ben dat vele sporten nog niet zo gewend denk ik :') Maar als ik niet weet hoeveel ik verbrand, durf ik niet zo goed meer te eten (is altijd een beetje een dingetje geweest).
Qua sporten gaat het bij mij heel goed, ik merk steeds meer verandering aan mijn lichaam en alles gaat steeds makkelijker/staat zwaarder. Vandaag weer een rondje geweest en nu donderdag weer. Morgen maar even een thuisworkout, want juist als ik vrij ben is de sportschool dicht haha

Wat is eigenlijk de functie van eiwitshakes? Gebruikt iedereen ze om dezelfde reden of heeft iedereen er een andere reden voor? Puur uit interesse :)


Ik gebruik de shakes als ik ' avonds atletiek training heb gehad. Dan heb ik vaak niet zo'n trek meer in een maaltijd en is een shake makkelijker :)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 09:25

Gisteravond weer lekker rustig getraind, de dinsdagavonden zijn goed om alles zo n beetje te doen en gezellig. Was er rond half 7 en half 10 weer weg, zijn steeds blokken van drie tot vier oefeningen met rust tussendoor.

Hartslagmeter zie ik geen nut in. En eiwit moet ik extra hebben vanwege voedselallergie. Zonder trainen krijg ik net krap aan genoeg binnen. Met trainen kom ik domweg te kort. Moet dus aangevuld worden,

Supervixen

Berichten: 12820
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:13

Ik train ook niet met de hartslagmeter. Heb wel een hardlooptest gehad in de sportschool om te kijken waar mijn omslagpunt zit. Dat zit rond de 170. Trainen op 160 is dan heel goed om de conditie te verbeteren. Ik heb het uitgeprobeerd, maar om 160 te halen met hardlopen... pfff dan moet ik zo ongeveer harder lopen dan mijn wedstrijdtempo en dat is bijna niet te doen. Ik loop dus zonder en doe het op mijn manier.

Vanmorgen 16.5km hardgelopen in de stromende regen. Ging eigenlijk best lekker, had al lange tijd niet meer boven de 15km gelopen.
Vanavond als ik puf heb nog mijn bovenlijf trainen in de sportschool en anders morgen weer.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:36

Goed bezig!
Ik net ruim 5k gewandeld.
Morgen weer trainen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:37

Wat betreft eiwitshakes: eiwitten bevatten veel aminozuren, wat je spieren ondersteunt bij het herstel na een heftige training. Als je op de juiste momenten veel eiwitten eet zal je dus minder spierpijn hebben en er minder lang last van hebben. Verder bevatten eiwitten per gram minder calorieën dan koolhydraten, terwijl producten met veel eiwitten vaak wel langer energie geven. Eiwitshakes hebben niet per se een belangrijke functie, maar het is een makkelijke manier om snel veel eiwitten binnen te krijgen. Als ik een dag erg laag zit in m'n eiwitten pak ik dus als tussendoortje een shake zodat ik m'n macro's wat gelijker kan trekken.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:50

Ik dacht dat eiwit en khd zelfde calorieën waren. 4 per gram.
Vet 9 en alcohol 7.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:53

Needje schreef:
Ik dacht dat eiwit en khd zelfde calorieën waren. 4 per gram.
Vet 9 en alcohol 7.

Oh oeps, dan bedoelde ik inderdaad vet ipv koolhydraten! Maar dacht wel dat eiwitten langzamer verteerden dan koolhydraten ofzo, dat je er langer op kan 'teren' als het ware.

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:58

Emmaa_ schreef:
Needje schreef:
Ik dacht dat eiwit en khd zelfde calorieën waren. 4 per gram.
Vet 9 en alcohol 7.

Oh oeps, dan bedoelde ik inderdaad vet ipv koolhydraten! Maar dacht wel dat eiwitten langzamer verteerden dan koolhydraten ofzo, dat je er langer op kan 'teren' als het ware.


Dat klopt geloof ik wel, KHD worden sneller afgebroken in het lichaam dan eiwitten, dus van eiwitten zou je inderdaad langer vol moeten zitten...

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 12:00

Hoi, mag ik mij hier ook melden? Ik start vrijdag weer in de sportschool na een aantal jaar een eigen sportkamer te hebben gehad.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 13:34

Welkom!

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 13:47


Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:41

Ik wilde even melden dat ik een beetje high nog op de uitslaapkamer lig te chillen met beschuit met hagelslag, en perky tietjes! Doet wel zeer!! Maar een paracetamolletje helpt al goed, dus ik denk dat ik het ga overleven *D

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:46

Fijn dat het erop zit Bambolina, op naar een spoedig en goed herstel!!