Rainbow bitten

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chanelle007
Berichten: 340
Geregistreerd: 19-07-17

Rainbow bitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-17 19:37

GESPOT OP INTERNET: Een bit met regenboog coating

Onlangs spotte ik iets nieuws (althans, ik heb het nog niet eerder gezien) en dat wil ik graag met jullie delen. Ik spotte namelijk een bit met regenboog coating, van het merk EvoEquine. Dit bit is niet alleen ontwikkeld voor de looks, het zou ook fijner zijn voor je paard dan sommige andere bitten. Kijk mee!

Afbeelding

Afbeelding


Rainbow Gloss Bits
Zoals ik hierboven schreef, is dit regenboog bit ontwikkelt door het Britse merk EvoEquine. Het motto van dit merk is “Evolutionary equine products” en dat maken ze toch wel aardig waar met deze nieuwe regenboog bitten.

Gemaakt van titanium
De Rainbow Gloss Bits zijn niet alleen maar mooi, maar zijn volgens EvoEquine ook fijner voor je paard dan de sommige andere bitten. EvoEquine vertelt het volgende: “Het is gemaakt van een mix van titanium. Titanium is 100% biocompatibel, dit betekent dat het hypoallergeen is en dat je paard er dus geen allergische reacties van krijgt. Titanium is een ontzettend sterk materiaal en door de weerstand tegen zuur activeert het de aanmaak van speeksel. Daarbij is titanium niet-magnetisch en houdt het de temperatuur laag, wat bevorderend is voor het welzijn en de comfort van je paard, waardoor ook de prestaties zullen verhogen. Ook is het van nature gecoated met dioxide, een stof die bacteriën dood maakt. Het beschermt tegen mogelijke infecties en is zeer hygiënisch. Dit is één van de reden waarom titanium dan ook vaak wordt gebruikt bij operaties en in de tandheelkunde.”

Ook belooft EvoEquine dat de kleur niet zal afbladderen of vervagen. Het bit kost tussen 47.50 Britse Pond en 88.60 Britse Pond, afhankelijk van het model dat je wilt hebben.

Tsja, apart is het wel.. Zouden jullie met dit regenboog bit rijden?

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rainbow bitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:43

Leuk verhaaltje. :P

Mijn paard heeft al shine genoeg aan haar hoofdstel, dus ik houd het lekker bij mijn Sprenger bitje. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:45

Volgens mij word je elke keer uit de ring gehaald als je met dit roze bit rijdt omdat de jury dan steeds denkt dat je paard bloedt:
Afbeelding

Chanelle007
Berichten: 340
Geregistreerd: 19-07-17

Re: Rainbow bitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-17 19:49

Ziet er wel grappig uit

_Tristan

Berichten: 1357
Geregistreerd: 10-10-07
Woonplaats: Barendrecht

Re: Rainbow bitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:51

Ik vind ze best gaaf! Vind het niet echt op bloed lijken, dan zou het ook in de mondhoek van het paard moeten zitten en niet zo glimmen lijkt me?

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:55

Oooooh jaaaaaaa!!! Maar dan als kneveltrens. <3
Edit: die hebben ze ook. <3 En regenboog stijgbeugels en spoortjes.. ooooh!!!

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 20:00

En hebben ze ook een marketinghypete tekst over waarom het goed zou zijn om de bakstukken van je hoofdstel lekker met de gespen tegen het gezicht van je pony te duwen?

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 20:01

Captain schreef:
Oooooh jaaaaaaa!!! Maar dan als kneveltrens. <3
Edit: die hebben ze ook. <3 En regenboog stijgbeugels en spoortjes.. ooooh!!!

Die hebben ze toevallig wel zag ik :D

Ik vind ze ook best gaaf! Maar het valt wel erg op :)

Sizzle

Berichten: 35691
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Rainbow bitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 20:24

Haha, gewoon een beetje spelen met de anodizeer condities en je hebt weer een uniek hebbedingetje gecreeerd :P

bloementje3

Berichten: 334
Geregistreerd: 01-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:36

wooww <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:41

Koper schreef:
En hebben ze ook een marketinghypete tekst over waarom het goed zou zijn om de bakstukken van je hoofdstel lekker met de gespen tegen het gezicht van je pony te duwen?


Das toch een zogenoemde blinde sluiting? Die heb ik ook, zit geen gesp aan dus

YellowGray
Berichten: 1049
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:45

Sizzle schreef:
Haha, gewoon een beetje spelen met de anodizeer condities en je hebt weer een uniek hebbedingetje gecreeerd :P


Inderdaad, ik heb piercings van hetzelfde materiaal :')

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:52

Over smaak valt te twisten ;)
Foeilelijk imo....

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 13:33

Anoniem schreef:
Koper schreef:
En hebben ze ook een marketinghypete tekst over waarom het goed zou zijn om de bakstukken van je hoofdstel lekker met de gespen tegen het gezicht van je pony te duwen?


Das toch een zogenoemde blinde sluiting? Die heb ik ook, zit geen gesp aan dus

Kijk dan nog maar eens goed naar de foto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 13:37


Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 13:39

Ik vind hem geweldigg <3 <3 Titanium is ook erg fijn, heb er ook piercings van hahah!

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 13:40

Koper schreef:
En hebben ze ook een marketinghypete tekst over waarom het goed zou zijn om de bakstukken van je hoofdstel lekker met de gespen tegen het gezicht van je pony te duwen?


Das toch een zogenoemde blinde sluiting? Die heb ik ook, zit geen gesp aan dus[/quote]
Kijk dan nog maar eens goed naar de foto.[/quote]

Lijk mij wel gewoon een blinde sluiting. Dit is hetzelfde hoofdstel (kijk maar naar de neusriem)

Afbeelding