Tentenkamp 2016

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 20:01

die waren er in verschillende maten, ik denk dat dit een 185 was, maar heb ook 195 en 205 gezien


Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 18:33

Ik ga morgen ook even een kijkje nemen! Ben benieuwd. Hopelijk hebben ze nog het een en ander aan vliegendekens!

Elk bad heeft er eendje.

Marieke1495

Berichten: 5218
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 19:55

Ik ga ook even een kijkje nemen morgen :)

♡♡ Sinne Special D x Koss
♡♡ Fidál

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 12:13

Zijn er nog bepaalde periodes waarin ze meer spullen te koop hebben?

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 15:11

wat ik wel niet zo goed vond is dat de maten van broeken heel hard door elkaar hangen
ik keek bij maat 46 (ja ik heb een grote maat) en daar stond bij maat 90, nu dacht ik 46 lengtemaat en heb niet echt gepast ofzo want ze waren maar 10€
bleek het maat 38 te zijn... gelukkig heb ik hier wat volk rondlopen dat wel maat 38 heeft

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 17:46

Een maat 90 lijkt mij ook lengtemaat... maar dan van 45.
De lengtemaat van 38 is 76. Maar broek van 46 of 38 verschilt toch wel zoveel dat je dat gewoon ziet als je hem vast hebt.

De maten van de verschillende producten zijn daar wel meer wat typisch... jas gepast ... een S... nou daar verzoop ik gewoon in... en heb juist vaker een M ivm lange armen.

"Men kan in de africhting van het paard en de opleiding van de ruiter pas een volgende stap zetten als de vorige stap is afgesloten" Ernest van Loon

Kimberley_

Berichten: 4856
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:04

Iemand die weet of er nu nog veel ligt?
Wil zaterdag graag even heen :D

#haflinger_baloe

Pasha_2011

Berichten: 1011
Geregistreerd: 09-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 14:52

Kimberley_ schreef:
Iemand die weet of er nu nog veel ligt?
Wil zaterdag graag even heen :D


Ik woon in de buurt en kom geregeld kijken. Ze vullen voortdurend nieuwe producten aan, maar wel voor een groot deel wat gedateerd zegmaar.
Het ligt allemaal in dozen en die pakken ze zo nu en dan weer eens wat uit. Dus ze weten ook nog niet alles wat ze hebben.
Ben je naar iets specifieks op zoek?

Kimberley_

Berichten: 4856
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 05:55

Pasha_2011 schreef:
Kimberley_ schreef:
Iemand die weet of er nu nog veel ligt?
Wil zaterdag graag even heen :D


Ik woon in de buurt en kom geregeld kijken. Ze vullen voortdurend nieuwe producten aan, maar wel voor een groot deel wat gedateerd zegmaar.
Het ligt allemaal in dozen en die pakken ze zo nu en dan weer eens wat uit. Dus ze weten ook nog niet alles wat ze hebben.
Ben je naar iets specifieks op zoek?


Ik ben vooral op zoek naar een simpele rijbroek (dus zonder siliconen, mega bedrukking enz), simpele dekjes en misschien nog een regendeken.
Verder zie ik wel of ik iets tegen kom ;)

#haflinger_baloe

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 07:04

Qua rijbroeken hangen er heel veel oude ribrijbroeken van Pikeur.... die zijn iig zonder poespas. Veel verschillende kleuren en maten ook lengtematen. Zijn maar 7,50 *\o/*

De dekjes vond ik zelf nog best aan de prijs... heb uiteindelijk een lichtblauwe voor 15 euro gekocht maar veel goedkoper was er eigenlijk niet.

"Men kan in de africhting van het paard en de opleiding van de ruiter pas een volgende stap zetten als de vorige stap is afgesloten" Ernest van Loon

Kimberley_

Berichten: 4856
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 07:17

Evelijn schreef:
Qua rijbroeken hangen er heel veel oude ribrijbroeken van Pikeur.... die zijn iig zonder poespas. Veel verschillende kleuren en maten ook lengtematen. Zijn maar 7,50 *\o/*

De dekjes vond ik zelf nog best aan de prijs... heb uiteindelijk een lichtblauwe voor 15 euro gekocht maar veel goedkoper was er eigenlijk niet.


Ik kom waarschijnlijk thuis met dingen die ik niet nodig ben hahaha.
Gelukkig is er ook nog 21% btw vrij in de gewone winkel. Als ik echt geen rijbroek vind dan haal ik hem daar wel.

#haflinger_baloe


Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 18:56

wat ik wel jammer vond is ik heb er een exzeemdeken gekocht (geen idee welk merk) en 2 weken later ofzo was hij gewoon in 2 stukken gescheurd op de wei! echt het voorst deel had men paard nog aan het achterste deel lag ergens op de wei, nog nooit gehad bij een deken

san4nie
Berichten: 3543
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 20:13

Ik ga woensdag weer! Ben benieuwd of er ook winterdekens zijn. Voor mijn sloper ruin koop ik daar gewoon weer een nieuwe goedkope.

Die broek maat 90. Is dat geen mannen broek? Maat 45 voor dames bestaat volgens mij niet. Ik heb daar ook een simpele heel fijne pikeur broek gekocht in een rare maat. Bleek ook een mannen broek, maar dat maakt mij niks uit. Het hangt daar wel door elkaar ja, dus je moet wel passen. Maar dat mag wat mij betreft ook voor dat geld.
Bovenkleding is wel oud, en volgens mij daardoor ook rare maten. Vroeger hadden ze rare modellen?

Gezocht: trust inno sense bustrens 13,5cm. Stuur gerust een pb als je iets hebt!

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 18:08

Gaan er bokkers morgen ook weer heen?

Volg mijn leven in Nieuw Zeeland
[BEU] Een nieuw leven in Nieuw Zeeland, het boerenleven!

Fotografe & paardenmeisje

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:40

Iemand laatst nog geweest? Wil de 30e misschien heen met een vriendin, maar ben benieuwd of er nog nieuw spul bij is gekomen..

Heavenly (Armani x Aktion) ~ Together since 2016 <3

Joltsje

Berichten: 9020
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 16:04

ik ben er in de herfstvakantie geweest.

vond het niet veel soeps. veel hetzelfde als altijd, maar dan alleen maar vreemde maten nog

Be your best self

IwanLuver
Berichten: 1877
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 17:47

Ik ben ook in de herfstvakantie geweest, niets nieuws onder de zon daar.

Het is moeilijk om iemand die over het paard getild is, weer in het zadel te krijgen

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 14:19

Mijn aankopen voor vandaag! Ik vond dat het best wel bijgevuld was.
Jas van HV Polo

Afbeelding

Rijbroek van HV Polo

Afbeelding

Thermolaarzen van Global
Afbeelding

Heavenly (Armani x Aktion) ~ Together since 2016 <3

0101
Berichten: 184
Geregistreerd: 31-07-11

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:54

Weet iemand of er toevallig ook rode bandages liggen?

OleJon
Berichten: 2494
Geregistreerd: 04-07-14

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 13:32

Lagen gisteren genoeg bandages volgens mij ook wel rode

IwanLuver
Berichten: 1877
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 14:30

Ik ben vandaag weer even geweest. Er hingen nieuwe items bij de bovenkleding. Voorjaar/zomer kleding van afgelopen jaar, maar ik ben weer happy.
Een donkerblauw vest van Horka (heb een vest verslaving :o ) en een t-shirt van HV Polo.

Verder lagen er leuke PK dekjes (donkerblauw) en knal gele Anky Pads voor 25 euro, rode bandages van Anky. Bij de kassa hangen nog hoofdstellen van EJ eigenmerk, mooie dingen. Outdoor dekens van Horsegear in veel maten. Qua broeken, schoenen en laarzen was niets bij gekomen, maar ze waren nog aan het bijvullen.

Was nu wel leuk shoppen vond ik. Ik hou er wel van om er rond te snuffelen één keer in de zoveel tijd.

Het is moeilijk om iemand die over het paard getild is, weer in het zadel te krijgen

Marieke1495

Berichten: 5218
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 17:38

Jammer dat die outdoordekens nog 75 euro zijn :=

♡♡ Sinne Special D x Koss
♡♡ Fidál

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 18:10

Ben er vandaag geweest. Niets meegenomen. Laarzen niets in mijn maat, hoofdstellen zijn nu 20 euro, maar er is ook niet veel meer en allemaal erg oud of al beschadigd. Zo ook met de bitten. Geen onderlegtrens 13.50 gevonden, alleen 12.50. Viel al met al erg tegen, kleding leek niet aangevuld e.d. Dekens waren inderdaad nog erg prijzig, evenals de zadeldekjes. Viel behoorlijk tegen. Jammer.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

overzee2

Berichten: 662
Geregistreerd: 13-04-09

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:06

Jammer om te horen, Germie. Als er niks word aangevuld, ga ik liever bij Divoza sneupen donderdag. Hoop dat ze eea aanvullen want alleen oude meuk uit de 80 er jaren ........ das een beetje jammer

NIL VOLENTIBUS ARDUUM

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 16:34

Divoza is zeker netter qua spullen, of de gewone EJ winkel. Ben er vandaag geweest omdat ik een extra teugel nodig had, een teugel op stal was helaas aangevreten en moest dus vervangen worden. Dus heb een simpel hoofdstel meegenomen. Ik wist dat ze daar hoofdstellen hadden met gladlederen teugel, dus dan ben ik er nooit aan bekocht voor 15 euro. Ik had een vriendin bij me en die vond nog een rijbroek voor 7,50. Stond haar super, maar was wel een 'ouderwetse' kleur. Ook ik heb nog een jaren 80 rijbroek meegenomen voor 7,50. Deze is licht beige wel met verkleuringen van het hangen. Ik hoop dat ik die er uit was. Maar dat geeft dus even aan wat er hangt. Niet duur, maar wel verkleurd e.d. Je moet hier van houden.
We hebben nog even gekeken naar waterdichte dekens, die waren dus voor 50 grams nog 45 euro incl. de korting. Dat is niet goedkoop. 200 grams 75 euro.
Dekjes 20 en 30 euro en dan gaat er nog wel 25% van af, maar dan betaal je dus gewoon een normale prijs voor een dekje. Dan haal ik die liever in de moderne kleuren en met garantie mocht er toch een naadje loslaten. Bij de kassa staat expliciet aangegeven geen garantie.
Als je klein bent kun je mogelijk kleding scoren, maar bij mijn lengte van 1.82 vind je geen jassen die lang genoeg zijn. Jammer eigenlijk. Ook veel kleding in kleuren die 10 jaar terug in de mode waren.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 4 bezoekers