Naar de sportschool!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 10:10

Ik doe geen cardio als warming up, snap het nut daarvan nooit. Als m'n training geen cardio is, waarom zou ik dan opwarmen met cardio :+ Bovendien ga ik altijd al lopend naar de sportschool.

Ik wil ook echt een keer zo'n obstacle run doen. Volgend jaar misschien Tough Mudder maar dat is wel een halve marathon geloof ik :')


Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 10:18

Ik roei 500-1000m en dan ga ik aan de slag, vind het altijd wel lekker om even mee te beginnen

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 10:23

Er is altijdiemand van de sportschool aanwezig dus als ik hulp nodig heb kan ik dat ook krijgen.
En verder sport ik voor mezelf en niet voor de gezelligheid. Dus alleen is meer dan prima.
Heb juist een hekel aan dat slappe prutsmuts tussen de apparaten.

Ik roei omdat ik het fijn vind als mijn lijf warm is en mn hartslag al omhoog is.
Doe ook altijd lichte setjes van wat ik ga doen.
Ik ga met de scooter dus ben verder niet warm als ik daar aankom.


Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 11:05

@ Jolien, de yoga is er niet meer van gekomen :') kreeg een opdrachtje binnen, dus in plaats yoga heb ik tot diep in de nacht over mijn laptop heen gebogen gezeten om disneyliedjes aan mekaar te rijgen met een beat er onder >;) m'n werklaptop is een beetje aan het eind van z'n latijn, vaak CPU overload en hij moet erg lang nadenken over sommige dingen dus het duurde echt een eeuwigheid..

Mooie gym Eulogy!

Gelukkig maar dat je geen last meer hebt Remember

en Cocodox, hopelijk gaat het snel wat beter!

Ik fiets 15 min. naar de sportschool, dat is mijn warming-up.
gister dus uren lang krampachtig achter laptop gezeten, werd vanochtend na te weinig slaap ook echt stijf wakker, nek en schouders vooral. Die zitten eigenlijk standaard muurvast bij mij, na de operatie even uitzoeken hoe ik dat het beste los kan laten werken. Nu is het dweilen met de kraan open :7
Ging net even proberen yoga te doen maar voel echt verkeerd in mijn huidige staat :') Vanmiddag met vriendinnetjes naar Rotterdam, lunchen bij m'n favo plek - een vega buffet waar ik me absoluut niet in kan houden :'). Even kijken hoe het in de loop van de dag gaat, maar vanavond moet ik dan eigenlijk wel gewoon naar de sportschool om het ergste er weer af te krijgen. Ik ga nooit later op de avond omdat het bij ons op het rustigst van de dag al druk is, dus geen idee wat me te wachten staat, maar we gaan er achter komen :D .

I'm a reasonable girl, get off my case..

Altijd al een originele kür op muziek willen rijden? *klik* voor meer info!

loez

Berichten: 11067
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 11:09

Succes met je laptop Bambolina! :')

Wij gaan vanavond ook weer... Ik zeg wij, omdat vriendlief de laatste tijd wat makkelijk afhaakt.... Hij werkt fulltime en is voor zichzelf bezig. Dus 24-7 aan het werk bijna :D Maargoed, sporten is voor ons samen óók quality time. Maandag was hij écht te moe, dus dan krijg ik hem ook niet mee..

Dus vanavond moeten we wel echt gaan. ~~}> ~~}>
En bijna vakantie *\%/* Dus dan heeeerlijk de tijd om gewoon 's ochtends te gaan sporten. _/-\o_

[o]

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-17 13:44

Cocodox, je kunt even de huisarts bellen om te bespreken wat handig is. Voor hetzelfde geldt zeggen dat je beter direct naar de fysio kunt.
Hebben ze misschien een handfiets bij jullie? Daar kun je ook prima cardio op doen zonder je benen te belasten.
Hopelijk slaap je komende nacht beter. :(:)

Eulogy, handig zeg! Ik heb ze weleens voorbij zien komen maar wist nooit precies wat het was.
Je kunt ook van het mooie weer genieten en lekker een eindje wandelen. :)

Remember, hopen dan maar dat het niet weer terugkomt en in ieder geval niet zo heftig.

karuna, is het wel een beetje luchtig daar dan, ondanks dat het zo vol staat?
Onze sportschool heeft 2 delen: met een basisabonnement heb je enkel een sportzaal(tje) die vol staat met apparaten. Het premiumgedeelte bestaat uit verschillende delen voor o.a. groepslessen maar ook veel meer geavanceerde apparaten.

loez, ja echt wel! En het is echt een lekker stukje fietsen. 5 kilometer door voornamelijk een groen gebied. Het nadeel is dat ik daar in de donkere winterdagen niet graag zou fietsen want het is best een stukje achteraf. Dus ik moet nog maar even flink sparen voor een eigen auto. :o
Haha, leuk dat hij dat dan wel wil doen!

Eulogy, ik vind cardio als warming-up fijn om de spieren los en warm te krijgen zonder ze echt al aan het werk te zetten. Maar dit doe ik 7 minuten, netjes volgens het schema. :D

Needje, echt kletsen tijdens het sporten houd ik ook niet van hoor. Daarnaast kan ik mijn adem wel beter gebruiken. :')

Bambolina, leuke bezigheid. := Ik kan me voorstellen dat je er naderhand wel een beetje klaar mee was.
Hoe kan het dat je zo vast zit?
Succes alvast voor vanavond.

loez, ga je ook nog weg met vakantie?
Hopelijk kun je vriendlief vanavond meekrijgen. :D

Het ging vanmorgen echt heel lekker, ik kan een boel apparaten een stuk zwaarder zetten dan toen ik begon en het was heerlijk rustig.

Calice

Berichten: 9812
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:54

Wat leuk om te lezen dat je de smaak zo te pakken hebt Jolien!

Ik lees nog trouw mee maar heb niet heel veel te melden omdat ik mijn standaard 30 min workout in cirquit vorm doe :) .
Ben wel blij dat de schoolvakantie voorbij is, kan nu weer vaker dan 3x per week sporten :D .
Heb toevallig wel weer eens een vergelijk foto gemaakt.

Instagram @shetlanderpoow

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:57

Het is hier alleen helemaal geen lekker weer helaas :') Al weken koud en regenachtig, dat het vandaag droog is, is al heel wat haha.

Wat goed! Fijn is dat he, zo overdag :)

Klinkt bekend Loez. Ga je ergens heen in je vakantie? :)

Veel plezier vanmiddag Bambolina!

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 14:19

Oh Haha zie nu pas dat je in UK woont. Dacht echt van Huh?! geen lekker weer?!

loez

Berichten: 11067
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 14:19

Ja! Weekje Portugal! 4km van de zee af... Dus mijn planning is eigenlijk om te voet of met de fiets ofzo naar het strand te gaan :') Maar ik weet niet of ik schoonpa ook zo ver krijg! Haha! Die gaat ook mee namelijk!

Klinkt goed Jolien! Lekker motiverend als je merkt dat je toch weer een stuk zwaarder aan kan he! Ik vind dat heerlijk!

Balen van het weer bij jullie Eulogy!

Veel plezier Bambolina!

[o]

Supervixen

Berichten: 12817
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 14:32

Pff wat gaat het snel in dit topic! Die indeling in blokken zou me heel vervelend lijken. Als ik zin en tijd heb om te sporten wil ik gewoon kunnen gaan.
Vandaag de legpress maar eens zwaarder gedaan dan normaal. In plaats van 3 sets van 30 met 50 kilo nu eens 3 sets van 15 met 70 kilo. Dat ging me nog redelijk makkelijk af, dus maar eens kijken of ik de volgende keer 80 kan doen. Dan moet ik alleen geen spierpijn van het hardlopen hebben, dan lukt het niet.

Vrijdag heb ik weer een sportafspraak, dan ga ik ook even vragen hoe de skillmill werkt. Die hebben we nieuw gekregen, is een holle loopband. Heb eerder een plaatje hier gepost.
Verder zag ik dat we nieuwe roeiapparaten krijgen en een nieuw soort traploopgeval.
Mijn sportschool is volgens mij aardig groot. Er is een zwembad, grote zaal met apparaten, krachthonk, zaal voor spinning en een zaal voor groepslessen. Er staan alleen al een stuk of 10 hardloopbanden volgens mij.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:47

Dat heeft de Pelicaan hier ook ja. Zwembad enzo.
Tsja die blokken. Ik geef er niet zo om. Is iig een stok achter de deur als je je opgeeft.
De basis van deze sportschool ligt ook niet bij vrij trainen. Maar echt die yoga en HIIT.
Eigenaren hebben nog 3 andere sportscholen in een keten die wel "gewoon" sportschool zijn.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 21:11

Joal er zijn ook zalen voor groepslessen een spinningzaal en een kickbox/judo zaal. Ruimte is best groot. Aparaten achterin dichter bij ekaar dan voorin, achter trainen meer de spierbundels daar staan ook drukbanken en stangen meer de simpele zware jongens dingen. Voorin iets ruimer met nieuwere apparatuur. Ik zit half half. Maar alleen bij hele hoge temperaturen op dinsdag avond wanneer het vaak echt erg druk is dan is het zweterig warm.

Maar iedereen kent elkaar sfeer gemoedelijk en gezellig. mix van wedstrijd bodybuilders, bikinifitness, opgefokte volgespoten testosteron bommetjes, maar ook zwaar bejaarden, verstandelijk gehandicapten, fysio traint een dagdeel per week er ook. Alles wordt geaccpeteerd en gerespecteerd omdat ik meestal toch achterin zit met de zware gewichten moet ik vaak hulp vragen als weer eens iemand gewichten heeft laten hangen. Ik kan tot 15 kilo zelf wel weghalen zwaarder doe ik niet.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-17 21:51

Calice, ik had vooraf ook niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. :=
Ik heb voor de lol vanmiddag nog eens mijn OP van dit topic gelezen, dat ik ooit zo heb getwijfeld om te gaan.
Gaan je workouts wel goed? Ondanks dat het schijnbaar steeds hetzelfde is, hoop ik wel dat je vooruitgang boekt. Ook dat mag je hier delen he. :)

Oooh lekker loez! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers. :=
Ik vind het ook wel tof dat ik nu al een stuk zwaarder sport dan voorheen. Het is nog steeds echt een beginnerstadium maar het gaat al zoveel beter.

Pfff Supervixen, die legpress! :wow: Knap hoor.
Ik heb even gespiekt wat een skillmill is, dat ziet er wel bijzonder uit zeg. Enig idee wat het doet?
Bij ons is ook een traploop apparaat, ik heb er zelf nog niet op gestaan maar het is een zeer geliefd en effectief apparaat.
En een zwembad! Onze sportschool is ook echt flink met een aparte fitnessruimte voor basisklanten, een enorme cardio- en krachtzaal, 3 grote groepsleszalen, een aparte spinningzaal, een krachthonk en een freestyle fitnessruimte. En daarnaast nog een relaxruimte, twee sauna's en een zonnebankruimte. Ik weet wel dat de andere locatie van DeMix in Nieuwegein een zwembad heeft, dat lijkt me echt vet lekker om af en toe een duik te kunnen nemen.

Needje, als het voor jou werkt dan is het natuurlijk prima zo. :j

karuna, wat leuk dat er zo'n gemengde groep sporters is. Dat laat toch weer zien dat iedereen welkom is, ongeacht zijn/haar niveau.
Ik kan me ook vreselijk storen aan mensen die de boel niet netjes achterlaten voor de volgende.

Ik heb eens even mijn eerste krachtlijstje opgezocht om te vergelijken met mijn huidige niveau. Het ene onderdeel ben ik al meer in gegroeid dan het andere, maar ik ben er wel trots op dat ik in ieder geval vooruit ga. Al zijn het maar baby steps. O:)
1. 7 minuten warming-up op de hometrainer
2. seated leg press (qadriceps, bilspieren) 15 kg --> 20 kg
3. seated leg curl (hamstrings) 5 kg --> 20 kg
4. seated leg extension (quadriceps) 15 kg --> 20 kg
5. pulldown (brede rugspier) 15 kg --> 20 kg
6. horizontal row (bovenrug) 5 kg --> 10 kg
7. shoulder press (schouders) 5 kg :')
8. seated chest press (borst) 5 kg --> 7,5 kg
9. butterfly - deze hoef ik niet te doen
10. rotary torso (schuine buikspieren) 15 kg --> 30 kg
11. plank time (buik, rug) 3x 30 sec.
12. abdominal crunch (buik) 10 kg --> 20 kg
13. 20 minuten cardio

Supervixen

Berichten: 12817
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 22:26

Mooi programma zo hoor! Daar moet je een super figuur van krijgen. Fijn hè, die vooruitgang! Zie je het ook al zelf dat je figuur wat verandert?

Die skillmill wil ik dus nog het fijne van weten. Ga ik vrijdag vragen. Hij maakt wel veel herrie. Ik zie er niet heel vaak iemand op.

Net na het eten weer burpees geoefend. Ging wat minder goed door de krachttraining van vanmiddag. Ben na 35 gestopt (twee sets van 10, daarna steeds 5).

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

Dorien66

Berichten: 1642
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 22:58

Leuk om te lezen hoe ieders sportschool eruit ziet en bevolkt wordt. Mijn sportschool:

Afbeelding

Voormalig kerkje in klein dorpje. We hebben wat ringen, een balk, andere hangdingen, twee boksballen, in totaal 10 apparaten en that's it. Maar ook wat 'speelgoed' zoals bijvoorbeeld een tractorband en een klimrek (op het parkeerterreintje).

Ik ga ma-wo-vr ochtend om 9 uur. Meestal zijn er nog een of twee mensen dan.

instagram: @dorien_66

Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 23:20

@jolien: schouder/nek pijn komt 80% door m'n borsten. Dat probleem is over een week geëlimineerd :Y) 20% doordat ik mijn schouders vast houd bij stress, maar heb hier al is fysio voor gehad dus weet waar ik op moet letten.
Lekker bezig!! *\o/* iedere stap is er éen, en wie weet waar je over een maand bent als je zo door gaat!

@karuna jouw sportschool klinkt heel tof!

@loez lekker gesport?

@supervixen dat traploop ding hebben wij ook. Ik durf 'm nog niet aan, zie mensen altijd enorm zwoegen op dat ding haha.

@dorien wow, hoe vet is dat :oo

Dankjewel iedereen! :) heb heeeeerlijk geschransd *\o/* allemaal gezonde dingen, maar m'n bord flink volgeladen met bloemkool uit de oven, avocado, kimchi, rijst en couscous met allemaal lekkere dingetjes er door.. maar ik heb het helemaal goed gemaakt in de sportschool net, heel lekker getraind.
Legpress stukkie hoger gezet (64kg) en crunches verhoogd (3x35). Voelde alles goed branden en heb al m'n sets afgemaakt! Thuis nog even yoga, en dat ging ook veel beter dan die slappe poging van vanochtend.. dus ben weer helemaal happy.
Had alleen een mini proteïne shake gekocht voor na de training die 250 kcal was waarvan een heel groot deel puur suiker. Zag ik natuurlijk pas toen ik 'm op had. Faal.
Vind het echt jammer dat ik er vanaf volgende week 6wk tussenuit moet. Begon ook net een beetje definitie te zien in mijn armen. Ben heel benieuwd hoe veel ik nog kan als ik het weer op ga pakken.

I'm a reasonable girl, get off my case..

Altijd al een originele kür op muziek willen rijden? *klik* voor meer info!

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 23:38

Man, wat praten jullie veel :p!

Goed bezig iedereen! Vandaag ook weer kracht gedaan, ging best lekker. Maar die walking lunges zijn echt killing.

Mijn sportschool wordt veranderd. Er zijn nu apparaten zoals de stairmaster (traploopding :p) en andere dingen/rekken weg. Vanaf 1 september komt er een nieuw beleid, en worden ook dingen aangepast, maar hoe en wat weet ik niet. Ben heel benieuwd, het gaat in ieder geval postitief veranderen. Afgelopen jaar was er niemand meer overdag, alleen af en toe op hun eigen tijden een personal trainer, soms meerdere. Dus mensen die vragen hadden konden nergens echt terecht etc. Dat gaat nu weer veranderen. Er komt permanent iemand op de vloer, dus een aanspreekpunt. Dus blij dat dat weer veranderd naar hoe het ooit was, want daarvoor ben ik er toen gaan sporten. Om in een fijne sfeer fitter te worden

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Supervixen

Berichten: 12817
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 07:01

Dorien66 wat ziet dat er gaaf uit!!

Irkoontje ben benieuwd hoe de veranderingen uitpakken. Bij ons lopen er altijd een of twee personal trainers rond.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 07:15

Supervixen schreef:
Dorien66 wat ziet dat er gaaf uit!!

Irkoontje ben benieuwd hoe de veranderingen uitpakken. Bij ons lopen er altijd een of twee personal trainers rond.

Ooit liepen er bij ons ook altijd 1 of 2 mensen rond, maar nu helaas niet meer. Vorig jaar september overgenomen door een groep van sportscholen, en sindsdien regende het klachten, dus nu weer verandering

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 07:29

Hopelijk verandert in voordeel.

Op sportschool hier was/is er tussen 1430 en 1730 in principe ook niemand al geloof ik dat ze dat wel willen veranderen zodat er wel weer iemand is. Wel trainen er dan meestal medewerkers en kun je ze aanspreken ht is niet zo dat ze bij echt een probleem je niet wille helpen . Al is er dan meestal een vast clubje dat niet echt direct hulp nodig heeft.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 07:44

Ik vind dat medewerkers ten alle tijden (uiteraard buiten hun pauze :P) mensen moeten kunnen helpen als daar om gevraagd wordt. (of als ze zien dat iets niet goed gaat)
Dus ik zou het zelf raar vinden als er niemand zou zijn.
Wat als ik een hartaanval krijg? Of een dumbell op m'n kop laat vallen? Er hoort gewoon toezicht te zijn als er mensen bezig zijn.

Gisteravond nog lekker een lesje Yin Yoga gedaan.
Vanmiddag weer trainen. <3

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-17 08:25

Supervixen schreef:
Mooi programma zo hoor! Daar moet je een super figuur van krijgen. Fijn hè, die vooruitgang! Zie je het ook al zelf dat je figuur wat verandert?

Die skillmill wil ik dus nog het fijne van weten. Ga ik vrijdag vragen. Hij maakt wel veel herrie. Ik zie er niet heel vaak iemand op.

Net na het eten weer burpees geoefend. Ging wat minder goed door de krachttraining van vanmiddag. Ben na 35 gestopt (twee sets van 10, daarna steeds 5).


Zeker fijn! :j Of ik het echt al zie vind ik moeilijk om te zeggen. Ik weeg natuurlijk best wat kilo's en de paar kilo's die er nu misschien af zijn, maken dan nog maar weinig verschil. Maar ik mag toch hopen dat de weegschaal me volgende week goed nieuws vertelt, want zoals ik nu sport kan ik niet veel harder mijn best doen. Helaas beginnen we volgende week weer met de school klaarmaken voor het nieuwe schooljaar dus daarna kan ik niet meer iedere dag. Wel heb ik besloten om, als het kan, de zaterdag extra te gaan. Dus dan ga ik 4 dagen in de week: 2x krachtronde en 2x Xcore.

Dorien66, leuk dat je wat van je laat horen. :wave:
Supertof zeg, dat kerkje! Alleen galmt dat niet heel erg?

Bambolina, spannend zeg. Wat zal dat een verlichting geven als je daarvanaf bent. :(:)
Dankjewel. :)
Jij bent ook lekker bezig geweest, zeg. Alleen jammer dat je voorlopig een pauze moet inlassen, maar daarna kun je hopelijk weer lekker probleemloos aan de slag en val je zo weer in je oude sportritme.

Irkoontje, echt he? :') Het verbaast me ook iedere dag weer hoe hard dit topic loopt, echt leuk! Dit had ik nooit verwacht.
Klinkt wel spannend zeg, wel fijn dat er meer ondersteuning en toezicht komt.

Needje, succes vanmiddag. :)
Ik ga zo weer naar mijn rondje xcore.
Fijne dag allemaal vandaag. En voor degenen die gaan sporten: succes!!! *\o/*

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 08:32

Ik ga vanmorgen weer. Zit aan ontbijt dan honden uitlaten en op voor een heel lichte training. Spieren hebben afgelopen dagen heel erg op hun donder gehad in de tuin

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Dorien66

Berichten: 1642
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 09:05

Bambolina schreef:
Vind het echt jammer dat ik er vanaf volgende week 6wk tussenuit moet. Begon ook net een beetje definitie te zien in mijn armen. Ben heel benieuwd hoe veel ik nog kan als ik het weer op ga pakken.

Mag je niet wat eerder al weer met je onderlijf beginnen?
In ieder geval heel veel succes en sterkte met het herstel! Hou je ons wel een beetje op de hoogte? Ik lees je verhalen hier graag.

instagram: @dorien_66


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Emj_23, Geerten, germie, IASCrawler, Letje01, Mo_Noah, Morpheus81, xReetch en 153 bezoekers