Voorstellen Bo en Minnie! [WWW]

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
minniebontje

Berichten: 0
Geregistreerd: 20-08-17
Woonplaats: Stal

Voorstellen Bo en Minnie! [WWW]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-17 20:29

Heeeejj halloo allemaal!!!

Mijn naam is Bo en ik rijd sinds ik 11 jaar ben! Ik ben heeeelemaal gek van paarden en alles wat ermee te maken heeft. Ik heb 2 toppers van verzrogpony's waar ik super trots op ben.
Mijn verzorgpony's heten Minnie en Puk!
Minnie is een merrie van 16 jaartjes jong, kwpn x tinker, en Puk is een ruin van 16 jaartjes jong, Duitse rijpony

Ik rijd en verzorg Minnie sinds 15 maart, een half jaartje dus en Pukkie iets korter 5 maand.

Met Minnie rijd ik sinds kort wat serieuser in de dressuur, stelling vragen, nagevelijk, ontspannen, wijken etc.
Maar ben ook bezig met neckrope rijden wat we net iets leuker vinden :) *\o/*

Met Puk is echt een ander verhaal. Een pony met een rugzakje, maakt hem absoluut niet minder want het is een toppertje. Maar hij heeft in zijn verleden geen leuke periode gehad waardoor hij heel weinig vertrouwen heeft in mensen.
Minnie is echt het tegenovergestelde van hem :p

Ik heb vanaf het begin steeds gelongeerd zonder touw gewoon lekker vrij bewegen. Eerst was het alleen maar rennen en klieren maar nu hij eenmaal mijn vertrouwen heeft en ik van hem gaat het zo goed dat ik laatst op zijn rug mocht en stappen en mocht draven<3

Nooit verwacht in een half jaar zo ver te kunnen zijn met vertrouwen! Ik was namelijk zelf ook echt super bang. Ik heb mijn vertrouwen opgebouwd met minnie, zij is echt mijn vertrouwensmaatje, door haar durf ik weer, door haar weet ik dat er altijd iemand zal zijn, geen persoon maar een dier met een hart van goud en hoeven. Niet 1 beste vriendin, maar 2 beste maatjes die ik enorm dankbaar ben en ben zo trots op ze.
Ook zo dankbaar dat ik dit allemaal heb mee mogen maken van de eigenaresse, ze is ook een topper met een hart van goud en het beste voor haar knappe diertjes <3

Wie zijn jullie? :D

(hoe voeg je in godsnaam fotos in je bericht hahaah 8)7 )
Laatst bijgewerkt door Nadia op 21-08-17 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Opmaak aangepast

minniebontje

Berichten: 0
Geregistreerd: 20-08-17
Woonplaats: Stal

Re: Voorstellen Bo en Minnie! [WWW]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-17 20:31

Afbeelding Minnie


Afbeelding Puk


Afbeelding Neckrope met Minnetje <3


Afbeelding Eerste keer op Puk <3

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Voorstellen Bo en Minnie! [WWW]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 20:34

Wat een leuke paardjes! <3 Leuk dat je al zo'n goede band hebt opgebouwd met beide!

minniebontje

Berichten: 0
Geregistreerd: 20-08-17
Woonplaats: Stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-17 21:24

MoppieFilou schreef:
Wat een leuke paardjes! <3 Leuk dat je al zo'n goede band hebt opgebouwd met beide!


Dankjewel !! X