Stalling Gezocht Amsterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Groenn

Berichten: 355
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: nederland

Stalling Gezocht Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-17 23:49

Hoi hoi! :o

Gezien ik van de winter ga verhuizen naar Amsterdam en mijn paard uiteraard mee gaat, ben ik rustig aan het rondkijken naar een fijne pensionstal in Amsterdam. Ik zoek een stal op max. 20 minuten fietsafstand vanaf Amsterdam Centraal. Belangrijk is dat ze elke dag de paddock in kan. Ik heb geen voorkeur voor half of vol pension. Mocht iemand een fijn plekje weten hoor ik het graag!

:o

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Stalling Gezocht Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:21

Met 20 minuten fietsen vanaf het CS ben je nauwelijks de binnenstad uit voor mijn gevoel en tenzij je je paard letterlijk 3-hoog-achter wil zetten, zal je toch je plan moeten aanpassen.

Kijk eens in dit topic: [ED] Pensionstalling amsterdam? . Daar komen heel veel tips voorbij waar je in sommige gevallen wel wat mee kunt.

Waves
Berichten: 3871
Geregistreerd: 01-10-07

Re: Stalling Gezocht Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 11:52

20 min van Amsterdam centraal sta je nog midden in de stad... voor stalling moet je denken aan Aalsmeer, Diemen, Noord. In ieder geval een stuk verder weg dan waar jij nu aan denkt. Misschien kan je een scooter aanschaffen, dab heb je veel meer opties.

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Stalling Gezocht Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 12:28

Haha oei. 20 minuten fietsen vanaf CS gaat echt niet lukken. Denk aan Amstelveen, Aalsmeer, Diemen, Abcoude, etc. Succes!

_Sofie

Berichten: 4432
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Re: Stalling Gezocht Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 22:04

Allicht is Manege De Eenhoorn in Diemen wat voor je. Vanaf Centraal ben je met tien minuten met de trein en 10 minuten lopen (of drie minuten fietsen) vanaf station Diemen bij de manege. Als je vanaf Centraal fietst is het 30 minuten. De paarden staan elke dag in groepsverband in de paddock met ruwvoer, 's zomers 24/7 op het land.

Verder staan in het topic wat hier eerder genoemd wordt ook erg goede tips voor Amsterdam en omgeving :)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Stalling Gezocht Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 10:33

Als je stevig doorfietst kan je dan in Oostzaan zijn. Zijn meerdere stallen. In bovengenoemd topic vind je een hoop namen