Wat doen jullie als bijbaantje?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
rooskoedam

Berichten: 121
Geregistreerd: 29-09-12
Woonplaats: Hilversum

Wat doen jullie als bijbaantje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-17 00:16

Hoihoi!

Ik was even nieuwsgierig, wat doen jullie als bijbaantje?

Zelf werk ik bij de Albert Heijn, ben bijna 17, maar ben eventueel opzoek naar iets nieuws.

Ben benieuwd!


Eloya

Berichten: 5186
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Wat doen jullie als bijbaantje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 00:33

Ik ben scooter Bezorger 6 avonden in de week

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe

rooskoedam

Berichten: 121
Geregistreerd: 29-09-12
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-17 00:34

Eloya schreef:
Ik ben scooter Bezorger 6 avonden in de week


Bij wat voor een bedrijf? En heb je je rijbewijs bij hun gehaald of had je die al?

xhaflinger
Berichten: 202
Geregistreerd: 09-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 00:34

Werken in een kroeg/cafe 1 a 2x in de week :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie als bijbaantje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 00:36

Ik werk tijdelijk in de thuiszorg en daarnaast ben ik freelance journalist naast mijn studie :)

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Wat doen jullie als bijbaantje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 01:16

Ik werk bij de Epplejeck. Qua uren ligt het er aan hoe mijn rooster op mijn opleiding is.

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

Piuni

Berichten: 982
Geregistreerd: 20-06-11

Re: Wat doen jullie als bijbaantje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 01:22

Ik werk bij de mac donalds. Ik vind het vooral erg fijn dat ik eigenlijk bijna altijd mijn eigen uren kan bepalen en ik er dag en nacht aan het werk kan als het ware. En het is een gezellig clubje. Het werk zelf vind ik af en toe minder leuk maar je hebt wel veel afwisseling. Je moet hier niet alleen willen werken voor het geld want je krijgt gewoon het minimumloon maar uiteindelijk zou ik hier alsnog veel meer verdienen dan bij bijvoorbeeld de Albert Heijn omdat ik overdag met school/stage zit en ik ook nog een paard heb en daar dus minder uren kan maken dan bij de Mac die 24/7 geopend is.

Renee_S

Berichten: 2666
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Heeze

Re: Wat doen jullie als bijbaantje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 02:12

Hier ook iemand die bij de Mac werkt :D al bijna 5 jaar inmiddels. Super te combineren met school qua uren, enorm flexibele baan en betrouwbaar qua uitbetalen van het loon. Plus een gezellig team :)

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Re: Wat doen jullie als bijbaantje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 05:25

6 ochtenden pw bezorg ik de ochtendkrant en in het weekend heb ik er 2 wijken van het plaatselijke zondagskrantje bij, alleen daar wil ik er 1 van opzeggen en dan een weekend/avondbaantje zoeken

*vindt het een remarkabele doelstelling*
FNRS proeven: F11 +1

Es_ther

Berichten: 18706
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 05:33

Tot ik op stage ga werk ik in de supermarkt en op onze school als werkstudent. Ik werk op open dagen, meeloopdagen, studiekeuzecheck ed.

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

merel_gomez
Berichten: 10041
Geregistreerd: 14-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 14:10

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 10:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 14:11

Ik heb 3 jaar vulploeg gedaan bij de Jumbo, daarna 1.5 jaar kassa bij de Jumbo en ik werk nu bijna een jaar als klantenassistent bij de Makro! :) De Makro bevalt me echt top! Hele leuke collega's, kan lekker veel uren maken nu (deze week 31, vorige week 39) en het verdient goed. Vind het jammer dat ik er straks weg moet ivm studie in het buitenland, maar ik hoop dat ik terug kan komen als ik weer in Nederland woon.


elinedeau95

Berichten: 1192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Re: Wat doen jullie als bijbaantje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 14:12

Ik werk al 6 jaar achter de kassa bij de Plus. Bevalt mij erg goed!

.

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 14:13

Ik werk als SEO tekstschrijver voor Agradi en doe losse redactie klussen voor Leads2Travel, zoals teksten schrijven, pagina's redirecten etc :) Nooit een bijbaantje bij supermarkt of in de horeca gehad eigenlijk :P

Femek2902

Berichten: 1322
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Aan de ijssel

Re: Wat doen jullie als bijbaantje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 14:18

Ik heb een bijbaan bij de Railcatering. Leuk werk, gezellige collega's en je komt door heel Nederland. We hebben startpunten in Zwolle, Utrecht, Eindhoven en Rotterdam en hebben op dit moment een wervingswedstrijd lopen en zoeken dus nog nieuwe collega's. Mocht je nog interesse hebben dan kun je mij even een pbtje doen :)

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 14:42

Ik heb 2 jaar bij de coop gewerkt, daarna naar de woondock gegaan( eerst de winkel en daarna daar de horeca in). Volgende week start ik bij de Makro, is straks beter te combineren met mijn studie en verdiend stukken beter.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Wat doen jullie als bijbaantje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 14:45

Ik heb heel lang in de persfotografie gezeten, kan soms "leuk" bijverdienen zijn. Doe het er nog steeds naast maar heb tegenwoordig een fulltime baan....dusja bijbaantje is minder belangrijk nu haha

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 14:47

Ik heb altijd in de horeca gestaan, altijd bediening en als het rustiger werd hielp ik mee bij de afwas. Daar stonden we dan met 2, echt super gezellig.

Een paar maanden ook nog geholpen op een boerderij die teambuildingactiviteiten organiseert, daar mocht ik dan de uitleg doen, spellen begeleiden,... Maar wegens studie niet meer te doen.

Daarna parttime in een woon-zorgcentrum gaan werken als verzorgende, zorg verdient erg goed.

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 14:54

Ik pas 3x in de week op en ben invaller bij een cafetaria in de buurt.

The more The kerstmuts that we give, the more the kerstmuts that comes back around

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: Wat doen jullie als bijbaantje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 15:06

Ik werk nu 1 jaar en 3 maanden als Attractiemedewerker bij Plaswijckpark.
Hoewel ik niet veel met kinderen heb, vind ik het een hele fijne baan.

Nu ga ik binnenkort contract tekenen als Paintball Instructeur.
Dit sluit wat beter bij mij aan en na anderhalf jaar moest ik bij de ander er toch uit :o

StonedRomy

Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Wat doen jullie als bijbaantje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:51

Als bijbaantje laat ik honden uit, let ik op honden, train ik honden en geef ik trainingen aan baasjes van honden ( met hun honden )

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

juliar99

Berichten: 227
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Meppel

Re: Wat doen jullie als bijbaantje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:55

Ik werk bij de Action, 3-12 uren per week.
En als extra deze zomervakantie bij een Dierenasiel hier in de buurt, 5 ochtenden per week

Summerfly

Berichten: 2902
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: Wat doen jullie als bijbaantje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 22:10

Ik werk als verkoopmedewerker bij de Trekpleister! Super gezellig, klein team (zijn met z'n 7'en) en over het algemeen fijne klanten. De Trekpleister heeft een beetje een saai imago dus er wordt altijd een beetje gegniffeld als ik weer eens enthousiast over mijn bijbaantje vertel maar dat vind ik super onterecht want het is gewoon een leuke winkel :D.

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 22:13

ierusju schreef:
Ik werk bij de Epplejeck. Qua uren ligt het er aan hoe mijn rooster op mijn opleiding is.


Hoe oud moet je daarvoor zijn?

Pieneappel

Berichten: 485
Geregistreerd: 29-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 22:15

Kruidvat, buiten vakanties om zo'n 5 uur per week. (zaterdag)

@ Summerfly, Ik val deze vakantie een paar keer in bij Trekpleister vanuit Kruidvat en het bevalt mij daar ook best wel!

~ ~

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers