[SCH] [WIP] Fairytale

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

[SCH] [WIP] Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:32

Hi,
Het leek me leuk om jullie mee te nemen bij het maken van mijn 3de schilderij (acryl)!
Ik werk met allemaal materialen van de Action dus ben duidelijk amateur :')

Begin van vandaag:

Afbeelding

Mijn vorige topic:

[UK] [SCH] Probeersels

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 18:43

Op UK hebben wij, zoals je in de [UK] Regels en richtlijnen [UK] Uit de Kunst kan lezen, de regel dat de openingspost van een WIP topic drie duidelijke stappen moet bevatten. Je topic zal daarom gesloten worden. Je mag een nieuw topic openen waarbij deze drie stappen duidelijk zichtbaar zijn!

Je kan deze regel vinden onder stap 10:

10) Een work in progress kun je plaatsen wanneer je graag wilt laten zien hoe je te werk gaat. Wanneer je een work in progress (WIP) wilt openen gelden er een aantal regels:
Wanneer je een work in progress wilt plaatsen voeg je de extra tag [WIP] toe aan je topic titel. Deze plaats je direct na de normale tag. Je krijgt dan bijvoorbeeld de volgende combinatie [TEK][WIP] of [FB][WIP].
Wanneer je een work in progress wilt plaatsen dien je in de begin post minimaal 3 stappen te laten zien.
In deze 3 stappen laat je voldoende vorderingen zien. Deze 3 vorderingen omvatten bijvoorbeeld een schets, een lijnwerk en een begin van inkleuren. Dit zijn 3 stappen waar andere gebruikers ook voldoende onderbouwd op kunnen reageren.
Het voorbeeld dat je gebruikt telt niet tot één van die stappen. Even als het tonen van het materiaal dat je gebruikt.
Topics die niet aan deze 3 stappen regel voldoen worden direct gesloten.