9 jarige les op groot paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

9 jarige les op groot paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 11:35

Gister had mijn 9-jarige dochter les op onze Lady en ik vind het zo'n lief gezicht.
Sorry voor de spam :o


Die beentjes :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

<3

Afbeelding

Anoniem

Re: 9 jarige les op groot paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 11:42

wat een lief gezicht!! vaak zijn die paarden ook vriendelijke reuzen he :-) hoe ging de les? kan ze al wat draven of is het vooral wat sturen en plezier maken?

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 11:49

pimaude schreef:
wat een lief gezicht!! vaak zijn die paarden ook vriendelijke reuzen he :-) hoe ging de les? kan ze al wat draven of is het vooral wat sturen en plezier maken?


Ja, zo leuk om te zien. En echt een GVR ja haha.
Vooral dat laatste inderdaad. Ze heeft een hele tijd gedraafd (aan de longe), maar was wel erg moeilijk. Ze vond het wel heel leuk.

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 11:56

Wat leuk, ziet er ook wel grappig uit zo'n reus met een klein meisje hihi

Heeft je paard zo'n moeilijke/karperrug?

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 11:58

Prosecco schreef:
Wat leuk, ziet er ook wel grappig uit zo'n reus met een klein meisje hihi

Heeft je paard zo'n moeilijke/karperrug?

A
Ja leuk he.

Klopt, dat heeft hij inderdaad. Was ook mijn enige (erge) twijfelpunt bij het kopen.

Lous

Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: 9 jarige les op groot paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:10

Aangezien het hier gaat om poseerfoto's verplaaats ik dit topic hierbij naar ITP :)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: 9 jarige les op groot paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:12

Wat lief! En wat een leuk paard! Doet me denken aan vroeger, toen ik als ukkie van een jaar of 3 ook op t paard van mn moeder mocht.

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 12:15

Lous schreef:
Aangezien het hier gaat om poseerfoto's verplaaats ik dit topic hierbij naar ITP :)


Oh sorry. Geloof dat ik nu 3 keer iets geplaatst heb en 3 keer verkeerd. Oeps.

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 12:17

Irkoontje schreef:
Wat lief! En wat een leuk paard! Doet me denken aan vroeger, toen ik als ukkie van een jaar of 3 ook op t paard van mn moeder mocht.



Dankjewel! En wauw wat leuk, als 3 jarige haha. Ik heb er ook een van 3 en die wil ook zo graag. Zit er soms samen op, maar verder heb ik nog niet gedurfd (we hebben hem ook pas sinds kort). Leuk om die foto's terug te zien zeker van vroeger?

Kidde
Berichten: 3445
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:27

Ah super lief <3

Ik zou alleen even naar de cap kijken, ik heb het idee dat die niet helemaal goed past hij lijkt erg hoog op haar hoofd te zitten ;)

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 12:28

Kidde schreef:
Ah super lief <3

Ik zou alleen even naar de cap kijken, ik heb het idee dat die niet helemaal goed past ;)


We hebben hem in de winkel laten passen, maar je hebt gelijk helaas.

7ofhearts

Berichten: 2748
Geregistreerd: 02-11-14
Woonplaats: Daar waar we gelukkig zijn..

Re: 9 jarige les op groot paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:29

Wat een lieve uitstraling heeft dit paard.

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:30

Maar die 'cap' van je dochter..... die zal haar, vermoed ik, niet voldoende beschermen als ze eraf kukelt..
(iemand anders was me net voor)

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 12:32

Jannepauli schreef:
Maar die 'cap' van je dochter..... die zal haar, vermoed ik, niet voldoende beschermen als ze eraf kukelt..
(iemand anders was me net voor)


Je hebt helaas gelijk! We hebben hem zelfs laten passen, maar moeten op zoek naar een andere.

Ik zit te denken aan een verstelbare. Heb jij (of iemand anders) daar goede ervaringen mee?

LumosNox
Berichten: 149
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:32

Haha, ze heeft in ieder geval geen hoogtevrees :)

Jammer van de cap! Stom zeg van die winkel. Zit er geen knop op om hem nog wat aan te kunnen passen?

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 12:32

RaafSmits schreef:
Wat een lieve uitstraling heeft dit paard.

Dankjewel! Is een lieverd inderdaad. Wel erg lomp haha.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:33

Deoro schreef:
Irkoontje schreef:
Wat lief! En wat een leuk paard! Doet me denken aan vroeger, toen ik als ukkie van een jaar of 3 ook op t paard van mn moeder mocht.



Dankjewel! En wauw wat leuk, als 3 jarige haha. Ik heb er ook een van 3 en die wil ook zo graag. Zit er soms samen op, maar verder heb ik nog niet gedurfd (we hebben hem ook pas sinds kort). Leuk om die foto's terug te zien zeker van vroeger?

Ja absoluut! Kom uit een paardenfamilie, dus dat kon ook. Ook meerijden, springen ect altijd. Helaas niet veel foto's van, maar ben er als 3 jarige aan de longe wel afgekukeld met mn hoofd in de modder, ik wou draven, maar een paard van 170 was nog niet echt uit te zitten. Wel echt goede herinneringen aan! Mooi dat jou dochter(s) dit ook mogen beleven!

Over de cap, aanpasbare vind ik wel fijn!

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 12:34

LumosNox schreef:
Haha, ze heeft in ieder geval geen hoogtevrees :)

Jammer van de cap! Stom zeg van die winkel. Zit er geen knop op om hem nog wat aan te kunnen passen?


Nee he haha.

Nee helaas is hij niet verstelbaar. Zit wel te denken aan een verstelbare nu, weten we zeker dat hij 'altijd' goed zit.

LumosNox
Berichten: 149
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:36

Deoro schreef:
Jannepauli schreef:
Maar die 'cap' van je dochter..... die zal haar, vermoed ik, niet voldoende beschermen als ze eraf kukelt..
(iemand anders was me net voor)


Je hebt helaas gelijk! We hebben hem zelfs laten passen, maar moeten op zoek naar een andere.

Ik zit te denken aan een verstelbare. Heb jij (of iemand anders) daar goede ervaringen mee?


Ik had vroeger een verstelbare fietshelm voor mijn dochter voor op de fiets. Beviel heel goed. Ging nog best een tijdje mee. Ik zou naar een andere winkel gaan voor goed advies in ieder geval.

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 12:37

Irkoontje schreef:
Deoro schreef:


Dankjewel! En wauw wat leuk, als 3 jarige haha. Ik heb er ook een van 3 en die wil ook zo graag. Zit er soms samen op, maar verder heb ik nog niet gedurfd (we hebben hem ook pas sinds kort). Leuk om die foto's terug te zien zeker van vroeger?

Ja absoluut! Kom uit een paardenfamilie, dus dat kon ook. Ook meerijden, springen ect altijd. Helaas niet veel foto's van, maar ben er als 3 jarige aan de longe wel afgekukeld met mn hoofd in de modder, ik wou draven, maar een paard van 170 was nog niet echt uit te zitten. Wel echt goede herinneringen aan! Mooi dat jou dochter(s) dit ook mogen beleven!

Over de cap, aanpasbare vind ik wel fijn!


Wat tof om zo op te groeien zeg!! En fotos is inderdaad ook mee riets van nu met de telefoons enzo haha. Wel jammer! Wel echt heel stoer dat je dat als 3 jarige al durfde zeg haha.

En bedankt voor je reactie over de aanpasbare cap! Lijkt mij ook erg handig. Wist tot voor kort zelfs niet dat die bestonden haha.

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 12:38

LumosNox schreef:
Deoro schreef:


Je hebt helaas gelijk! We hebben hem zelfs laten passen, maar moeten op zoek naar een andere.

Ik zit te denken aan een verstelbare. Heb jij (of iemand anders) daar goede ervaringen mee?


Ik had vroeger een verstelbare fietshelm voor mijn dochter voor op de fiets. Beviel heel goed. Ging nog best een tijdje mee. Ik zou naar een andere winkel gaan voor goed advies in ieder geval.


Bedankt! Het lijkt mij ook erg handig!
En dat lijkt me een goed idee ja..

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:42

Deoro schreef:
Jannepauli schreef:
Maar die 'cap' van je dochter..... die zal haar, vermoed ik, niet voldoende beschermen als ze eraf kukelt..
(iemand anders was me net voor)


Je hebt helaas gelijk! We hebben hem zelfs laten passen, maar moeten op zoek naar een andere.

Ik zit te denken aan een verstelbare. Heb jij (of iemand anders) daar goede ervaringen mee?


Verstelbaar is echt super! Heb altijd al met verstelbare gereden. Heb sinds 3 jaar een van Harry's Horse, die is heel licht (dus ideaal voor een kinderhoofdje) en zit superfijn! Het enige nadeel is wanneer ze oud worden (was bij mij na zo'n 5 jaar) dan werkt het verstelsysteem niet meer heel goed en gaat ie steeds los omdat ie dan te soepel geworden is (hoop dat je snapt wat ik bedoel). Dat is het enige minpuntje.

Ik smelt echt altijd weg van kindjes op paarden/pony's. Mijn broertje van net 8 heeft een jaar paardgereden, maar is helaas voor de vakantie gestopt omdat hij het toch nog wel erg spannend vindt.
Jouw paard heeft ook echt een heeeeel lief hoofd <3 <3 <3

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 12:53

Verstelbaar is echt super! Heb altijd al met verstelbare gereden. Heb sinds 3 jaar een van Harry's Horse, die is heel licht (dus ideaal voor een kinderhoofdje) en zit superfijn! Het enige nadeel is wanneer ze oud worden (was bij mij na zo'n 5 jaar) dan werkt het verstelsysteem niet meer heel goed en gaat ie steeds los omdat ie dan te soepel geworden is (hoop dat je snapt wat ik bedoel). Dat is het enige minpuntje.

Ik smelt echt altijd weg van kindjes op paarden/pony's. Mijn broertje van net 8 heeft een jaar paardgereden, maar is helaas voor de vakantie gestopt omdat hij het toch nog wel erg spannend vindt.
Jouw paard heeft ook echt een heeeeel lief hoofd <3 <3 <3
[/quote][/quote]

Ik snap wat je bedoelt! Bedankt voor het delen, ik ben overtuigd haha. Het wordt een verstelbare.

Ja ik vind dat ook zo lief! Jammer dat je broertje het nog te spannend vindt, maar het is natuurlijk ook best wel spannend haha. Hopelijk gaat hij later weer rijden (lijkt me geweldig toch om samen te rijden later?)

Ja haha alleen jammer genoeg geen knuffelkont. Of misschien wel, maar nog een beetje te lomp om fatsoenlijk te kunnen knuffelen haha.


Afbeelding

Gooiske
Berichten: 1061
Geregistreerd: 20-06-11
Woonplaats: Tegenover het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:54

Als de cap te groot is, kun je hem ook kleiner maken door de binnenkant naar buiten te doen en daar aan de voor en achterzijde een inlegkruisje in te plakken vervolgens weer terug klappen, niemand die het ziet en de cap past dan wel goed.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: 9 jarige les op groot paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:57

Deoro, ik hoop dat hij zich op n dag toch nog wel over zijn ''angst'' heen zet. Hij is een paar keer gevallen en denk vooral dat het daarmee te maken heeft. Zou het inderdaad ook superleuk vinden als we later samen kunnen rijden!