nieuwe laarzen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 11:15

Zo, ik heb eindelijk nieuwe laarzen. Wel wennen hoor, als je 10 jaar met chaps hebt gereden! De laarzen die ik op mijn 16e nog paste, zitten nu voor geen meter meer en met het oog op de onderlinge wedstrijden die ik vanaf komend weekend ga rijden, wilde ik toch nieuwe laarzen hebben. Leren laarzen komen wel als ik ooit landelijk ga starten, voorlopig heb ik de extra hoge Aigle's (met zo'n verticaal fliebertje aan de bovenkant Lachen ). Gisteren voor het eerst mee gereden. Zoals ik al zei, best wennen. Maar ik heb mezelf ermee op video gezien en ik moet zeggen dat het er best cool uitziet!

*grinnik*

Moest 't ff kwijt... Lachen

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 11:20

Zitten die lekker??
Die wil ik namelijk ook hebben. Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 11:44

Yep! Het enige lastige is dat de kuitmaat per voetmaat met een halve cm oploopt (je hebt ze in M en XL, en niet zoals bij de gewone Aigle in XS t/m XL). Wat kuitmaat betreft zat 40 net iets beter, maar ik had al 41 van Prisca geleend en wist dus dat je laarzen absoluut niet te groot moet kopen, want dan kun je je hak niet goed uitdrukken. Dus ik heb toch maar 39 gekocht, er kunnen net 2 vingers bij aan de bovenkant dus net niet te strak. Sluiten goed aan, ook aan het zadel. En ze zijn ook nog eens heel soepel!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> Mannen leven van vergeten, vrouwen van herinneringen - T.S. Eliot</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-06-18 11:44 ]</font>

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 14:31

haha, wil ze ook gaan kopen als ik weer beetje geld heb...Leren is te duur en niet echt verstandig bij mij, van die gewone rubbertjes zijn zo...gewoon Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 20:46

Ik heb die laarzen ook. Ik vind ze wel goed, maar nu ik ook leren heb, staan ze steeds vaker in de kast!! Ik vind dat ze langer meegaan dan die andere Aigle's. Ik vind het binnenwerk beter, de zool laat niet zo snel los! Tong uitsteken

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 20:52

Ik heb leren laarzen laten maken. Door een dikke kuit kan ik geen rubberen aan. Dan is leer echt een uitkomst. Nou ja, ik heb ze nu 3 maanden en kan ze nu een beetje normaal dragen. Kusje
Ze zijn al 2 keer bij de schoenmaker geweest en al teruggestuurd naar de fabriek. De linker laars dan. Ik dacht echt dat ik een miskoop had begaan. Boos! Boos!
aar het viel mee. Ik kan ze nu aan en morgen ga ik er voor het eerst mee rijden. Ik ben benieuwd. Het zit inderdaad wel maf. Ik heb hiervoor ook altijd met chaps gereden. Tong uitsteken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 21:34

Ik heb eergister ook van die laarzen gekregen en ze zitten idd heerlijk!!! Party!! En zijn best wel mooi! (m'n vader gaat me zondag filmen bij t concours dus dan kan ik zien hoe stoer ze eruit zien Knipoog )

homer
Berichten: 181
Geregistreerd: 13-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 22:39

Tof dat je nieuwe laarzen hebt !
Pling Ik vind Aigle laarzen ook best wel goed zitten hoor, bijna net zo fijn als chaps.
Die met de groene binnenvoering slijten bij mij wel veel sneller als die met een leren rand aan de binnenkant.
Bij de groene laat de bovenrand vaak los, en de voering bij de hak gaat snel naar de mallemoeren Boos!
Veel rijplezier, en doe je best op de onderlinge wedstrijd he !

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 09:41

Ik heb idd ook nieuwe laarzen nodig...ze zij veelste klein geworden

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 14:16

Ik heb ook Aigles en dan die dressuuruitvoering, bedoelen jullie die? Ik vind ze echt super toppie, ze zitten heerlijk en zien er mooi uit.