Ponykamp de Bongerd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
OokGestoptX
Berichten: 37
Geregistreerd: 27-01-16

Ponykamp de Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-17 11:31

Hoi!!
Ik ga samen met 2 vriendinnen op ponykamp bij de Bongerd in Glimmen!
Ik vroeg me af of iemand me wat meer kan vertellen over het voor jezelf rijden? (Wanneer en aan wie vragen enzo.)


Wij gaan in de week van 13 augustus! :j

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Ponykamp de Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:47

Heel vroeger ben ik hier op ponykamp geweest :)) Was echt een super leuk kamp, het zelf rijden hebben wij echt maar 1x gedaan oid. Was hartstikke warm en druk genoeg met andere dingen :)

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Re: Ponykamp de Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 12:09

Ik ben hier heeel lang geleden ook op ponykamp geweest. Cracker (Crackshot) was toen mijn pony daar.
Was echt super gaaf ponykamp. Wat goldie hiet boven zet heb ik ook ervaren. Je was al zo druk dat je weinig extra ging rijden. Ook dachten wij aan de pony's. Ik zou hier zo weer heen gaan :)

OokGestoptX
Berichten: 37
Geregistreerd: 27-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-17 08:20

lin_ schreef:
Ik ben hier heeel lang geleden ook op ponykamp geweest. Cracker (Crackshot) was toen mijn pony daar.
Was echt super gaaf ponykamp. Wat goldie hiet boven zet heb ik ook ervaren. Je was al zo druk dat je weinig extra ging rijden. Ook dachten wij aan de pony's. Ik zou hier zo weer heen gaan :)


Klinkt super! Als je voor jezelf wil rijden, moet je dat eerst aan de leiding vragen of....

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Re: Ponykamp de Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 12:52

Toen moest je het wel soort van vragen. Vaak mocht het wel... :)

Pauley

Berichten: 688
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 13:17

ik ben hier een paar jaar geleden heen geweest in het pinksterweekend.
ik vond het rijden toen wel erg leuk (mijn pony was sisi) maar verder vond ik wel dat de rest er om heen wat slecht georganiseerd was. je had veel te veel vrije tijd waarin je weinig kon doen ,(eigenlijk alleen in de speeltuin) ook kon je heel weinig vrij rijden ,omdat de lessen ook door gingen (ik weet niet of dat in de zomervakantie ook zo is). nou schijnt het leuker te zijn in de zomervakantie ,ook was ik eigenlijk wat te oud voor het pinksterkamp

OokGestoptX
Berichten: 37
Geregistreerd: 27-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 22:16

Zou iemand misschien iets kunnen vertellen iver de pony's Rosalien, Bingo, Shadow, Zonnestraal en Starlight? Deze pony's lijken ons namelijk heel leuk! *\o/*

Pauley

Berichten: 688
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Re: Ponykamp de Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:27

alleen shadow ken ik.
Het is een erg brave pony maar hij kan ook wel wat, het is dus niet zo dat het een sjok pony is.

OokGestoptX
Berichten: 37
Geregistreerd: 27-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-17 17:54

Pauley schreef:
alleen shadow ken ik.
Het is een erg brave pony maar hij kan ook wel wat, het is dus niet zo dat het een sjok pony is.


Dankjewel!

rivizzle
Berichten: 2
Geregistreerd: 03-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 22:09

Nynke2003 schreef:
Zou iemand misschien iets kunnen vertellen iver de pony's Rosalien, Bingo, Shadow, Zonnestraal en Starlight? Deze pony's lijken ons namelijk heel leuk! *\o/*


zonnestraal is een suuuperleuk paard!!! nadeel is wel dat ze niet naar de wei gaat en je dus niet 's ochtends en 's avonds zonder zadel door het bos mag, behalve als je op een andere pony/paard mag... (omdat ze vroeger een springpaard was en zo over het hek van de wei sprong, werd mij verteld). toen ik op haar reed (2015) was ze wel superlief en leuk, met springen en in het bos :)

rivizzle
Berichten: 2
Geregistreerd: 03-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 22:12

Nynke2003 schreef:
Hoi!!
Ik ga samen met 2 vriendinnen op ponykamp bij de Bongerd in Glimmen!
Ik vroeg me af of iemand me wat meer kan vertellen over het voor jezelf rijden? (Wanneer en aan wie vragen enzo.)


Wij gaan in de week van 13 augustus! :j


wat ik heb ervaren is dat je eigenlijk niet aan het vrij rijden toekomt... omdat de begeleiding vaak erg onduidelijk is weet je niet wanneer de volgende activiteit etc is dus kun je er nooit echt tijd voor nemen, ook gaan de lessen gewoon door dus is jouw paard er soms niet of heeft 'ie al zo veel gelopen dat je het een beetje zielig vindt... als het kan is het wel hartstikke leuk maar ik ben er drie keer geweest en heb misschien twee keer in totaal vrij gereden. misschien met betere planning lukt het jullie wel :) have fun!!!

OokGestoptX
Berichten: 37
Geregistreerd: 27-01-16

Re: Ponykamp de Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-17 08:26

Dankjulliewel! <3

Pauley

Berichten: 688
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 09:13

ik ben toen 4 dagen geweest, en in die 4 dagen heb ik 1 keer voor mezelf kunnen rijden. bij ons was het toen zo dat,aangezien de lessen inderdaad door gaan zoals rivizzle als zei, je alleen vrij mocht rijden als je pony maar 1 of 2 lessen reed (dacht ik). en daar kwam ook nog bij kijken dat ik het terrein waar je over mag rijden erg klein vond. en de leiding was ook erg onduidelijk.

OokGestoptX
Berichten: 37
Geregistreerd: 27-01-16

Re: Ponykamp de Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-17 18:26

Dankjulliewel! Super veel zin in! Nog..... 10 weekjes! <3 /3

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 22:57

Nynke2003 schreef:
Zou iemand misschien iets kunnen vertellen iver de pony's Rosalien, Bingo, Shadow, Zonnestraal en Starlight? Deze pony's lijken ons namelijk heel leuk! *\o/*


Mijn pony was Rosalien waar ik op reed. Ze scheen niet de makkelijkste te zijn maar toch kwam ik daarna altijd terug voor haar. Wel een super leuke springpony.

OokGestoptX
Berichten: 37
Geregistreerd: 27-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-17 08:53

RubyXMillyX schreef:
Nynke2003 schreef:
Zou iemand misschien iets kunnen vertellen iver de pony's Rosalien, Bingo, Shadow, Zonnestraal en Starlight? Deze pony's lijken ons namelijk heel leuk! *\o/*


Mijn pony was Rosalien waar ik op reed. Ze scheen niet de makkelijkste te zijn maar toch kwam ik daarna altijd terug voor haar. Wel een super leuke springpony.


Klinkt leuk! Bedankt voor je reactie!

Faetje_97
Berichten: 58
Geregistreerd: 24-03-17
Woonplaats: Utrecht

Re: Ponykamp de Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 08:57

Leuk dat je dit jaar naar de bongerd gaat op kamp, ik ging er vroeger zelf altijd heen en ben dit jaar leiding in week 4 (de week voor dat jullie gaan)

als dit het eerste jaar is waarin jullie gaan zal je zoiezo een stukje moeten voor rijden. dan doen zij ook een voorstel voor het paard of pony waar je op kan rijden

OokGestoptX
Berichten: 37
Geregistreerd: 27-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-17 09:20

Faetje_97 schreef:
Leuk dat je dit jaar naar de bongerd gaat op kamp, ik ging er vroeger zelf altijd heen en ben dit jaar leiding in week 4 (de week voor dat jullie gaan)

als dit het eerste jaar is waarin jullie gaan zal je zoiezo een stukje moeten voor rijden. dan doen zij ook een voorstel voor het paard of pony waar je op kan rijden


Ja dat wist ik al :)

OokGestoptX
Berichten: 37
Geregistreerd: 27-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-17 08:49

Verder niemand meer?

Joerie33
Berichten: 3
Geregistreerd: 04-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:50

Hey! Super leuk dat je in de 5e week gaat! Ik ga dan ook *\o/* :D ik ga er dan voor de eerste keer naar toe. Ik heb er heel veel zin in :D

OokGestoptX
Berichten: 37
Geregistreerd: 27-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 14:54

Joerie33 schreef:
Hey! Super leuk dat je in de 5e week gaat! Ik ga dan ook *\o/* :D ik ga er dan voor de eerste keer naar toe. Ik heb er heel veel zin in :D


Leuk! Ik ga ook voor het eerst! (Daar in Groningen zijn de vakantie weken anders dan hier in Brabant, 13-19 augustus?)

Joerie33
Berichten: 3
Geregistreerd: 04-08-17

Re: Ponykamp de Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 18:47

Ja! Ik ga ook in de week van 13 tot 19 augustus *\o/* :D :):)

OokGestoptX
Berichten: 37
Geregistreerd: 27-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-17 20:39

Faetje_97 schreef:
Leuk dat je dit jaar naar de bongerd gaat op kamp, ik ging er vroeger zelf altijd heen en ben dit jaar leiding in week 4 (de week voor dat jullie gaan)

als dit het eerste jaar is waarin jullie gaan zal je zoiezo een stukje moeten voor rijden. dan doen zij ook een voorstel voor het paard of pony waar je op kan rijden


Mogen we ons mobieltje meenemen?

Joerie33
Berichten: 3
Geregistreerd: 04-08-17

Re: Ponykamp de Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 14:19

Ik zou hem gewoon meenemen! Als het niet mag laat je hem gewoon in je koffer zitten

OokGestoptX
Berichten: 37
Geregistreerd: 27-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-17 19:51

Joerie33 schreef:
Ik zou hem gewoon meenemen! Als het niet mag laat je hem gewoon in je koffer zitten


En dan stiekem 's nachts :P