Youtube kanaal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
SarBi14
Berichten: 3
Geregistreerd: 02-08-17

Youtube kanaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-17 20:58

Hoi! :)
Ik wil graag een YouTube kanaal samen met een vriendin.
Wij zoeken een naam voor ons kanaal. Het wordt een paardenkanaal. Omdat ik meerdere pony's / paarden heb en zij ook willen we geen YouTube naam waarin er namen van onze paarden in staan.
Het is denk ik meer gericht op een jongere doelgroep. Daarmee bedoel ik mensen onder de 18.
We willen het liefst wel een originele naam. We gaan vooral vlogs maar ook ander soort video's. Eigenlijk de soort video's die je vaak op paardenkanalen ziet als je snapt wat ik bedoel. :P Wel dat we origineel blijven maar dat soort video's. Ik weet niet niet echt hoe je dat moet uitleggen. :?

Alvast heel erg bedankt ;)

:wave:


Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Re: Youtube kanaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 21:15

Tip: maak (met name) in het begin vooral veel videos, de kanaalnaam vormt zich vanzelf wel. Ga niet urenlang aan één video zitten, je kan beter 5 slechtere video's in de week hebben ipv 1 hele goede. Als je steeds meer je eigen draai aan de video's geeft, steeds wat beter let op de aandachtspuntjes, dan worden de video's steeds leuker en mooier.
Tevens heb ik ook nog een anekdote: weergaven zijn belangrijker dan abonnees. Je kan wel 245755 abonnees hebben, maar als geen van allen jouw video's kijkt is dat minder bevoordrtend dan dat je 245755 weergaven hebt en minder abonnees.

Groetjes.


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70503
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Youtube kanaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 21:29



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: winnetou4502 en 86 bezoekers