Ontspoord of niet?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Ontspoord of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-17 16:58

Heyhey,

Titel klinkt wat heftig, maar misschien is dat het ook _O- Goed, ergens in Maart had ik een topic geopend: [LZP] Wat moet ik
Hierin vertelde ik over mijn ex en zijn hele rare en eigenlijk wel enge uitspraken etc. Het leek even stil te zijn en leek weer goed te gaan. Meneer hield zich gedeisd, nergens contact meer gehad en tot op heden nog steeds geen contact. Voor de duidelijkheid, dit gaat er ook zéker niet komen.

Maar in de tussentijd heeft meneer niet stil gezeten. Zit momenteel in een relatie en volgens mij kan hij dit niet accepteren. Goed, het is indirect een collega van hem, maar het is niet dat hij hem dagelijks ziet. Sterker nog, dit is hooguit 1x in de 3 week dat ze elkaar treffen. Huidige vriend is altijd heel vriendelijk en aardig naar hem toe als hij hem treft.
Maar ex is beetje aan het doordraven niet waardoor ik eigenlijk niet weet wat ik ermee moet. Zo'n 2 maand nadat ik een eind aan de relatie had gemaakt had meneer een nieuw vriendinnetje. Welgezegd, 1 kilometer van mijn huis af. Ik geloof niet zo zeer in toeval eerlijk gezegd. Vervolgens afgelopen maanden rijdt hij constant voor mijn huis, bewust. Want als hij naar huis gaat of elders, komt hij gewoon niet langs mijn huis als hij normale route neemt. En dan nog even voor de aandacht toeteren. Dit al stelde me niet op mijn gemak. Ondertussen probeert hij alles van mij en rondom mij kapot te maken en ik weet eerlijk gezegd niet meer wat ik moet doen. Hij probeert naasten van mij kapot te maken en waarschijnlijk alleen om zijn doel te bereiken 'mij weer terug te krijgen'. Wat overigens nooit van mijn godganse leven gaat gebeuren.

Ben gewoon even radeloos, hij lijkt wel ontspoord, gigantisch jaloers etc dat hij zelfs naasten moet raken ermee. Als hij een probleem met mij heeft, prima, maar laat anderen er buiten. Het erge is dat hij tot alles in staat zal zijn om op een sluwe manier te zorgen dat hij anderen hun leven kapot maakt. En dan zou ik het voor mezelf nog niet eens zo erg vinden, maar wel voor mijn omgeving die hier last van heeft.

Ik moest dit even kwijt en misschien lotgenoten treffen die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe zij hiermee zijn omgegaan. Nogmaals, ik heb géén contact met hem.

Liefs


Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16190
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Ontspoord of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 17:03

Jeetje wat vervelend.... :(

Kan je hiermee niet naar de politie toe te gaan? Of hem een laatste waarschuwing geven dat je niet meer wilt dat hij je lastig valt anders ga je de politie waarschuwen?

BigOne
Berichten: 38040
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Ontspoord of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 17:06

Direct melding doen bij de politie en een dossier aanleggen wat er allemaal gebeurt, wat hij precies doet enzenz. Mocht het vervelender worden dan heb je tenminste alles op papier staan en dat is heel belangrijk want in dit soort gevallen zijn de instanties gelukkig iets minder afwachtend geworden. Licht ook al je naasten in over zijn gedrag, vrienden, familie en collega"s. En verder, sterkte want dit is niet leuk.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-17 17:21

Maureen95 schreef:
Jeetje wat vervelend.... :(

Kan je hiermee niet naar de politie toe te gaan? Of hem een laatste waarschuwing geven dat je niet meer wilt dat hij je lastig valt anders ga je de politie waarschuwen?

Weet niet of de politie hier wat mee kan. Heb ook geen hard copy bewijzen dat hij ook daadwerkelijk hier langs is gereden (soms wel meerdere keren in een paar uur). Dat is beetje punt waar ik mee zit. En dat weet hij ook waarschijnlijk, dat er qua bewijzen verder niks is behalve die doodbedreigingen van maanden geleden.
Zou het hem graag willen vertellen maar ik ga geen contact met hem zoeken naast dat contactopties ook eigenlijk vrijwel weg zijn.


bigone schreef:
Direct melding doen bij de politie en een dossier aanleggen wat er allemaal gebeurt, wat hij precies doet enzenz. Mocht het vervelender worden dan heb je tenminste alles op papier staan en dat is heel belangrijk want in dit soort gevallen zijn de instanties gelukkig iets minder afwachtend geworden. Licht ook al je naasten in over zijn gedrag, vrienden, familie en collega"s. En verder, sterkte want dit is niet leuk.

Familie en vrienden heb ik ondertussen ingelicht en die weten er vanaf. Collega's van hem etc hou ik er wel buiten aangezien ik niet daar de boeman wil zijn.
Naar de politie zou ik graag willen stappen, maar zoals ik net bij Maureen typte, hij is slim, weet wat hij tegen zich kan hebben en wat de bewijzen zijn.
Enige waar ik eventueel nog een gokje op kan wagen is de camera van de buren. Ik weet dat zij een camera voor hun huis hebben hangen, weet alleen niet het bereik ervan en in hoeverre deze ook alles opslaat.

BigOne
Berichten: 38040
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 19:23

Ook al is er op dit moment geen bewijs, daar gaat het niet om want zolang hij niet gevaarlijk lijkt te worden zal politie niets kunnen ondernemen. Je gaat gewoon melding doen van stalking en daarnaast leg je een dossier aan, zie je hem bij je huis? Opschrijven, datum en tijd, zit hij leugens te verkondigen, noteren. Alles wat ook maar iets wijst op stalk gedrag, opschrijven. daarnaast kun je voor weinig zelf ook een camera ophangen, die mag niet op de openbare weg gericht zijn maar je kunt hem natuurlijk altijd iets verkeerd afstellen :o? wist jij veel. Misschien kom je er zo achter dat hij nog veel vaker bij je langs rijd dan jij denkt. En je huidige vriend is een collega van hem?? Laat jouw vriend het dan melden bij personeelszaken of een vertrouwenspersoon zonder verdere actie, gebeurt er dan iets op het werk en krijgt je huidige vriend toevallig de zwarte piet toegespeeld door je ex dan zullen ze het zeker nauwkeurig uitzoeken. Overal waar je maar een melding kunt maken, doen.
En gaat hij wel over de schreef en de politie doet niets dan zet je hem voor heel Nederland te kakken bij : Help, ik word gestalkt!!!

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Mondy

Berichten: 11788
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Ontspoord of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 19:47

Sowieso melding maken bij de politie of ga eerst eens met de wijkagent in gesprek. Die gaan dan een gesprekje met hem aan en knopen m eens goed in de oren dat t eens afgelopen moet zijn. Samen met de wijkagent kijk je wat je beste vervolgstappen zijn.

Ook zou ik je vriend zeker met jullie baas laten praten als het teveel uit de hand gaat lopen.

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

xDarkness

Berichten: 480
Geregistreerd: 03-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 21:44

Waarom zelf niet een cameraatje voor de deur ophangen? Dat hij er dan ''per ongeluk'' een aantal keren opstaat. Tjah... Sterkte TS, dit is echt een hele vervelende situatie.

Ik weet niet tot in hoeverre je een dierenvriend bent en of je je onveilig voelt op straat? (bang dat hij je volgt oid...) In dat geval, een goed getrainde waakhond en wat zelfverdediging kan zeker helpen.


BigOne
Berichten: 38040
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Ontspoord of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 14:19

Ts, heb je inmiddels nog verder actie ondernomen??

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-17 14:35

bigone schreef:
Ook al is er op dit moment geen bewijs, daar gaat het niet om want zolang hij niet gevaarlijk lijkt te worden zal politie niets kunnen ondernemen. Je gaat gewoon melding doen van stalking en daarnaast leg je een dossier aan, zie je hem bij je huis? Opschrijven, datum en tijd, zit hij leugens te verkondigen, noteren. Alles wat ook maar iets wijst op stalk gedrag, opschrijven. daarnaast kun je voor weinig zelf ook een camera ophangen, die mag niet op de openbare weg gericht zijn maar je kunt hem natuurlijk altijd iets verkeerd afstellen :o? wist jij veel. Misschien kom je er zo achter dat hij nog veel vaker bij je langs rijd dan jij denkt. En je huidige vriend is een collega van hem?? Laat jouw vriend het dan melden bij personeelszaken of een vertrouwenspersoon zonder verdere actie, gebeurt er dan iets op het werk en krijgt je huidige vriend toevallig de zwarte piet toegespeeld door je ex dan zullen ze het zeker nauwkeurig uitzoeken. Overal waar je maar een melding kunt maken, doen.
En gaat hij wel over de schreef en de politie doet niets dan zet je hem voor heel Nederland te kakken bij : Help, ik word gestalkt!!!

Dank je wel voor je reactie! Ik heb een kladblok liggen waarop ik kan noteren wanneer hij weer weer voorbij rijdt. Zo kan ik een mooi overzicht maken van wanneer etc. Enige pluspunt voor mezelf is weer dat het uit is met zijn vriendin, waardoor hij niet meer een bepaalde reden heeft om uberhaupt hier te komen. Anderzijds is het alarmerende als hij wél voorbij rijdt of in de buurt is. Afgelopen week heb ik niks van hem vernomen, en hoop oprecht dat het zo blijft. Maar ik vrees van niet. Hij heeft vakantie heb ik me laten vertellen, des te meer vrije tijd hij ook hier kan spenderen.
Maar het notitieboekje staat, buren hebben niet op lange termijn camerabeelden, dus dan wordt het zelf iets improviseren. :)


Mondy schreef:
Sowieso melding maken bij de politie of ga eerst eens met de wijkagent in gesprek. Die gaan dan een gesprekje met hem aan en knopen m eens goed in de oren dat t eens afgelopen moet zijn. Samen met de wijkagent kijk je wat je beste vervolgstappen zijn.

Ook zou ik je vriend zeker met jullie baas laten praten als het teveel uit de hand gaat lopen.

Met de wijkagent spreken, telt dat ook als hij uit een andere gemeente komt?
Vriend heeft teamleider gesproken, en als het uit de hand loopt kunnen ze verdere stappen nemen.


xDarkness schreef:
Waarom zelf niet een cameraatje voor de deur ophangen? Dat hij er dan ''per ongeluk'' een aantal keren opstaat. Tjah... Sterkte TS, dit is echt een hele vervelende situatie.

Ik weet niet tot in hoeverre je een dierenvriend bent en of je je onveilig voelt op straat? (bang dat hij je volgt oid...) In dat geval, een goed getrainde waakhond en wat zelfverdediging kan zeker helpen.

Camera is inderdaad iets waar ik over na zit te denken, en dan inderdaad heel perongeluk op de weg gericht oid.
Ik ben een enorme dierenvriend en heb thuis een geweldige waakhond, een uit de kluiten gewassen Oud Duitse herder, waar meneer zeker geen vrienden mee is :D


Verder is het nu even stil wat betreft keren dat hij hier is, wat ik heel prettig vind, en zo ook mijn omgeving. Heb nog geen vreemde tonen gehoord, maar zoals ik al zei, hij heeft vakantie en daardoor zou het prima kunnen dat hij alsnog mijn omgeving opzoekt.

Mondy

Berichten: 11788
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Ontspoord of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 15:55

Ja je kan sowieso even met je wijkagent dit bespreken :j

Fijn dat het nu iig even rustiger is en dat je vriend ook eea heeft ondernomen!

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Ontspoord of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-17 12:40

Nou ik dacht dat het zou ophouden maar helaas. Gisteren en vandaag was het weer raak -O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33749
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Ontspoord of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:43

Wat is er gebeurd dan? :(:)

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16190
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Ontspoord of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:56

Kan het zijn dat hij hier meeleest?

Mondy

Berichten: 11788
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Ontspoord of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 13:07

Wijkagent bellen nayo. Het heeft lang genoeg geduurd nu ;)
Nu even goed doorpakken en afhandelen zodat hij even heel duidelijk heeft dat hij moet stoppen.

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: Ontspoord of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 13:24

`inderdaad de politie inlichten... Wat een engerd! Als de politie er in ieder geval vanaf weet dan weten ze ook waar ze voor komen mocht je alarm moeten slaan..

Wat is er gisteren/vandaag gebeurd?

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack

xDarkness

Berichten: 480
Geregistreerd: 03-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 21:26

Nayomie schreef:
bigone schreef:
Ook al is er op dit moment geen bewijs, daar gaat het niet om want zolang hij niet gevaarlijk lijkt te worden zal politie niets kunnen ondernemen. Je gaat gewoon melding doen van stalking en daarnaast leg je een dossier aan, zie je hem bij je huis? Opschrijven, datum en tijd, zit hij leugens te verkondigen, noteren. Alles wat ook maar iets wijst op stalk gedrag, opschrijven. daarnaast kun je voor weinig zelf ook een camera ophangen, die mag niet op de openbare weg gericht zijn maar je kunt hem natuurlijk altijd iets verkeerd afstellen :o? wist jij veel. Misschien kom je er zo achter dat hij nog veel vaker bij je langs rijd dan jij denkt. En je huidige vriend is een collega van hem?? Laat jouw vriend het dan melden bij personeelszaken of een vertrouwenspersoon zonder verdere actie, gebeurt er dan iets op het werk en krijgt je huidige vriend toevallig de zwarte piet toegespeeld door je ex dan zullen ze het zeker nauwkeurig uitzoeken. Overal waar je maar een melding kunt maken, doen.
En gaat hij wel over de schreef en de politie doet niets dan zet je hem voor heel Nederland te kakken bij : Help, ik word gestalkt!!!

Dank je wel voor je reactie! Ik heb een kladblok liggen waarop ik kan noteren wanneer hij weer weer voorbij rijdt. Zo kan ik een mooi overzicht maken van wanneer etc. Enige pluspunt voor mezelf is weer dat het uit is met zijn vriendin, waardoor hij niet meer een bepaalde reden heeft om uberhaupt hier te komen. Anderzijds is het alarmerende als hij wél voorbij rijdt of in de buurt is. Afgelopen week heb ik niks van hem vernomen, en hoop oprecht dat het zo blijft. Maar ik vrees van niet. Hij heeft vakantie heb ik me laten vertellen, des te meer vrije tijd hij ook hier kan spenderen.
Maar het notitieboekje staat, buren hebben niet op lange termijn camerabeelden, dus dan wordt het zelf iets improviseren. :)


Mondy schreef:
Sowieso melding maken bij de politie of ga eerst eens met de wijkagent in gesprek. Die gaan dan een gesprekje met hem aan en knopen m eens goed in de oren dat t eens afgelopen moet zijn. Samen met de wijkagent kijk je wat je beste vervolgstappen zijn.

Ook zou ik je vriend zeker met jullie baas laten praten als het teveel uit de hand gaat lopen.

Met de wijkagent spreken, telt dat ook als hij uit een andere gemeente komt?
Vriend heeft teamleider gesproken, en als het uit de hand loopt kunnen ze verdere stappen nemen.


xDarkness schreef:
Waarom zelf niet een cameraatje voor de deur ophangen? Dat hij er dan ''per ongeluk'' een aantal keren opstaat. Tjah... Sterkte TS, dit is echt een hele vervelende situatie.

Ik weet niet tot in hoeverre je een dierenvriend bent en of je je onveilig voelt op straat? (bang dat hij je volgt oid...) In dat geval, een goed getrainde waakhond en wat zelfverdediging kan zeker helpen.

Camera is inderdaad iets waar ik over na zit te denken, en dan inderdaad heel perongeluk op de weg gericht oid.
Ik ben een enorme dierenvriend en heb thuis een geweldige waakhond, een uit de kluiten gewassen Oud Duitse herder, waar meneer zeker geen vrienden mee is :D


Verder is het nu even stil wat betreft keren dat hij hier is, wat ik heel prettig vind, en zo ook mijn omgeving. Heb nog geen vreemde tonen gehoord, maar zoals ik al zei, hij heeft vakantie en daardoor zou het prima kunnen dat hij alsnog mijn omgeving opzoekt.


Jeetje, ik lees zojuist dat hij weer in je/de buurt geweest is. Ben het eens met de rest. Politie inlichten vanwege stalking en niet zonder je hond naar ('s avonds) naar buiten gaan. Kleine kanttekening: Pas wel op met je hond als 'wapen' gebruiken, dit kan volgens de wet wel eens veel beroerder aflopen dan dat het oorspronkelijk bedoeld is. Waken is goed, aanvallen niet maar dat lijkt me logisch =]. Ik word hier namelijk ook altijd voor gewaarschuwd als ik met mijn hond (Cane Corso) over straat loop, ook ter verdediging mocht er iets gebeuren. Je hond is (bijna) altijd fout. Just sayin!

idylle
Berichten: 5746
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Ontspoord of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 22:38

Echt melding maken bij de politie , ook al doet hij niks strafbaars momenteel.
Als jij namelijk geen melding maakt en hij doet wel iets wat niet mag (bv je banden lek steken of iets) zullen ze het niet als 1e prioriteit behandelen. Als jij melding hebt gemaakt van alle keren dat hij langs rijd is er al een dossier opgebouwd. Ik heb dit zelf ook meegemaakt en echt elk dingetje moet je melden aan de politie om een dossier op te bouwen, anders kunnen ze niks....

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 22:41

Wat ik ga typen is niet bokt proof maar helpt 9 van de 10 keer wel. Maar heb je geen stoere familieleden of vrienden, bijvoorbeeld motorrijders, die even langs kunnen gaan bij hem met de vraag om jou en iedereen naast je met rust te laten? Wat een mongool zeg.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-17 10:07

Eergisteren moest meneer per se een bus fotograferen wat echt héél toevallig in de buurt was en gisteren, geen idee wat hij moest maar kwam wel langs mijn huis en even aandachtig toeteren. Meneer heeft vakantie dus is het vreemd dat hij überhaupt hier langs komt. Maar hij heeft/had een logee op bezoek, dus zal me niks verbazen als hij zich daarmee heel stoer voelt.


Mondy schreef:
Wijkagent bellen nayo. Het heeft lang genoeg geduurd nu ;)
Nu even goed doorpakken en afhandelen zodat hij even heel duidelijk heeft dat hij moet stoppen.

Heb je een goed punt. Zal eens kijken hoe en waar ik hem kan bereiken. En daarmee eens kijken wat ik ermee kan. :)

Maureen95 schreef:
Kan het zijn dat hij hier meeleest?

Zou best kunnen, zo'n no-lifer is het wel. En dan mag hij ook best weten dat hij is een inrichting hoort :+ Want heb onlangs afgesproken met de ex die dus 1.5 km van me af woont. Die heeft ook dingen verteld waarin me steeds duidelijk werd dat er echt een steekje bij die vent los zit. Hij kent geen emoties. Heeft 0,0 inlevingsvermogen. Hij gebruikt mensen voor zijn eigen behoeften. Voor de rest wil hij eigenlijk niks met de mensheid te maken hebben. Hij is racistisch, egoïstisch, egocentrisch, noem maar op. Ik zou het haast als psychopaat willen omschrijven, alleen is die diagnose niet aan mij om te stellen :') Hij zei tegen de zijn meest recente ex, zullen we maar even zeggen, dat hij een hekel aan me had, maar ondertussen gaat hij op een sneue wijze toch proberen mij terug te krijgen. Dit is zijn manier om mijn aandacht te krijgen en mij terug te winnen. Echter, gebrek aan inlevingsvermogen heeft dus als gevolg dat hij niet snap dat dit niet de manier is. :+


xDarkness schreef:
Jeetje, ik lees zojuist dat hij weer in je/de buurt geweest is. Ben het eens met de rest. Politie inlichten vanwege stalking en niet zonder je hond naar ('s avonds) naar buiten gaan. Kleine kanttekening: Pas wel op met je hond als 'wapen' gebruiken, dit kan volgens de wet wel eens veel beroerder aflopen dan dat het oorspronkelijk bedoeld is. Waken is goed, aanvallen niet maar dat lijkt me logisch =]. Ik word hier namelijk ook altijd voor gewaarschuwd als ik met mijn hond (Cane Corso) over straat loop, ook ter verdediging mocht er iets gebeuren. Je hond is (bijna) altijd fout. Just sayin!

Hond wordt ook zeker niet als wapen gebruikt, maar laat zeker een indruk achter dat hij überhaupt niet in de buurt komt, alsin, een straal van 5-10 meter. Hij heeft sowieso niks met honden en was ook absoluut geen fan van onze ODH. Mooi houden zo :))


idylle schreef:
Echt melding maken bij de politie , ook al doet hij niks strafbaars momenteel.
Als jij namelijk geen melding maakt en hij doet wel iets wat niet mag (bv je banden lek steken of iets) zullen ze het niet als 1e prioriteit behandelen. Als jij melding hebt gemaakt van alle keren dat hij langs rijd is er al een dossier opgebouwd. Ik heb dit zelf ook meegemaakt en echt elk dingetje moet je melden aan de politie om een dossier op te bouwen, anders kunnen ze niks....

Goed punt, ik ga eerst eens contact proberen te leggen met de wijkagent en kijken wat hij aanraadt. :j"
Op deze manier wil ik namelijk ook niet verder, het houdt mij bezig, het houdt mijn omgeving bezig en dat is uiterst vervelend.

@Geryon, ik stuur je even PB'tje :)

upendo

Berichten: 22259
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Ontspoord of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 23:24

Ik vraag me af in hoeverre jij hem al losgelaten hebt. Als je daadwerkelijk klaar met hem bent zou je dit topic niet hoeven openen denk ik?

Of denk ik dan te simpel?

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-17 23:35

upendo schreef:
Ik vraag me af in hoeverre jij hem al losgelaten hebt. Als je daadwerkelijk klaar met hem bent zou je dit topic niet hoeven openen denk ik?

Of denk ik dan te simpel?

Gelukkig heb ik dat helemaal losgelaten. Ik wil niks van hem, hoef niks van hem, absoluut niks. En dat heeft ook zijn goede redene welke ik niet openbaar wil zetten. Sinds een tijdje laat hij zich telkens zien en regelmatig laten weten dat hij er is, wat ik niet prettig vind. Aangezien hij agressief uit de hoek kan komen ben ik liever alert dan net wat te weinig en dat het mis gaat. En als hij dan mensen in mijn omgeving gaat benaderen/leven zuur wil maken, vind ik dat geen kwestie van loslaten maar een last :)

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 23:37

Waarom zou hij je terug willen?
Niet als banketstaaf vraag bedoeld, maar hij lijkt 'slaafjes' te zoeken, en je komt niet op me over alsof jij daar zin in hebt/had. Dan zou hij je niet terug willen, lijkt me.

Kan het niet zijn dat hij zo'n figuur is dat op de aandacht kickt?

Ook ik sluit me aan bij het melden van elk klein, pietluttig dingetje.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Ontspoord of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-17 23:51

Nee ik snap je vraag wel hoor. In principe zoekt hij dat ook, en daar heb ik inderdaad geen zin in, eerder ook niet. Volgens horen en zeggen wil hij me terug vanwege mijn uiterlijk. Ik zou zijn knapste vriendin zijn geweest, en nu komt hij weer over als een butje. Goed, alles wel, het is een feit dat hij een butje is :')
Dan kom je inderdaad ook weer uit op het aandacht gedeelte.

Heb ondertussen contact gelegd met de wijkagent en die heeft dat ook aangeraden om te doen :)

A12345678910

Berichten: 275
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 00:03

Poeeh... wat heftig zeg. :(:)

Rijd hij nog veel langs?
En heeft al wel eens aangebeld?

Ik vind overigens dat je het heel goed aanpakt! +:)+

Mijn lieve Hocus Spocus <3 :)

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-17 15:29

Even update. Ik dacht dat het over zou zijn, maar helaas. Afgelopen tijd is het weer gebeurd, en vandaag was het ook weer raak. Maar dit keer met foto want ik stond buiten en had al een vermoeden dat hij zou voorbij rijden. Zag een auto die er net zo uit zag als zijn nieuwe auto dus camera gepakt en foto ervan gemaakt.

Aangebeld heeft hij niet, zou niet weten waarom hij dat zou willen doen. Meneer durft me niet aan te kijken maar wil wel even laten weten dat hij er is dus dan rijdt hij voorbij en toetert hij (alleen vandaag niet want ik stond buiten :+ )


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, AmyII, DenieesB, Eapy, GrapeshotBot, lies_sparkle, maessie, meggiemeg, sasja0705, scappa, spookyskippy, supervon78, Titsia en 62 bezoekers