Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirashiba

Berichten: 416
Geregistreerd: 26-10-11

Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 20:44

Na mijn eerste relatie vanaf de middelbare school die uiteindelijk 7 jaar heeft geduurd, ben ik al een tijdje weer single. In de tussentijd ben ik jongens tegengekomen in real life en daarmee gedatet. Ook een paar keer op tinder gezeten en daar wat dates aan overgehouden. Nu blijkt elke keer dat de jongeman of geen relatie wil en alleen maar voor de lol, of eerst erg enthousiast en serieus is en dan het ineens spontaan afkapt, etc. Nu is het pas ook gestopt met de laatste jongen waarmee ik aan t daten was, gaf zelf aan erg serieus te zijn en leek eindelijk iemand te zijn die respectvol met vrouwen om kan gaan. Helaas heeft hij het contact ineens, letterlijk vanuit t niets afgekapt.

Nu begin ik langzaamaan mijn vertrouwen in mannen kwijt te raken.. elke keer blijken ze te liegen of respectloos te zijn. Is it just me? Of lopen anderen hier ook tegenaan?
Er zijn vast wel fatsoenlijke mannen nog, maar ik lijk ze niet tegen te komen haha. Ben benieuwd naar jullie verhalen!

Ik begrijp dat dit niet veel info is over mijn liefdesleven, dus ik zal er even bijzeggen dat ik niet wanhopig ben en goed alleen kan zijn, degenen die ik tegenkom vallen me alleen steeds zo tegen..

Memories

Berichten: 2627
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:03

Er even van uitgaande dat de leeftijd in je profiel klopt: ik ben even oud als jij bent en ik zie echt heel veel van dat soort jongens hoor. Ik heb zelf gewoon het idee dat dit net een beetje de leeftijd is (met name voor mannen) waarin men gewoon nog heel erg aan het uitzoeken is wie ze zijn, wat ze willen in het leven, etc. en dit geldt ook gewoon voor relaties, dus wordt er een hoop aangekloot.
Natuurlijk heb je er ook tussen zitten die gewoon al helemaal toe zijn aan huisje-boompje-beestje, maar afhankelijk van de kringen waar je je in bevindt of waar je je mannen zoekt zijn die gewoon lastiger te vinden.

Anyhow: die leuke mannen zijn er echt wel :j laat het je vooral niet kwetsen. Dit soort gastjes zijn jou niet waard. :(:)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:07

Er zit hier een fatsoenlijke man M*A*S*H te kijken, maar goed, die is al van mij.

Op je 21e ben je gewoon nog erg jong, ik was in die tijd ook nog zo lekker fladderig. Geef het wat tijd meissie, komt vanzelf. En jaaaa dat klinkt oudewijverig en cliché, maar het is echt zo.

Goof

Berichten: 28770
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:08

Ts, wat zijn jouw verwachtingen en wensen van mannen? Wat wil en zoek jij?

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:13

Ik heb er ook 1 hoor, al 9 jaar :D en alle mannen in mijn vriendengroep zijn ook 'fatsoenlijk'. Ik denk dat een leuke, fatsoenlijke man iemand is waar je per ongeluk tegenaan moet lopen. Sowieso denk ik dat Tinder daar altijd niet de juiste plaats voor is..

Maar TS, dat de man waarmee je aan het daten was het contact afkapte, kan dat niet zijn omdat hij je niet leuk genoeg vond om verder te daten, maar dat hij wel fatsoenlijk is? :)

Heb geduld, je komt er vanzelf eentje tegen die blijft hangen.

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:14

Ga lobbyen voor een nieuwe Tweakers/Bokt 1 april grap, dat was in mijn geval een groot succes :+
Afbeelding


En verder, niet te druk op zoek gaan, je bent nog jong! Als je het echt niet meer aan kan kun je misschien eens zo'n serieuze datingsite proberen? Tinder staat natuurlijk niet bekend om zijn gebruikers die graag een vaste relatie willen :))

Palmera

Berichten: 9454
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:32

lieveli schreef:
Er zit hier een fatsoenlijke man M*A*S*H te kijken, maar goed, die is al van mij.

Ik hou automatisch van mannen die M*A*S*H kijken. :+ Vind hij 'Allo 'Allo ook nog leuk? :')

@TS: Voor een gezonde en leuke relatie/omgang moeten beiden geïnteresseerd zijn op dezelfde manier. Jij hebt gewoon mannen getroffen die óf iets anders wilden óf dit niet met jou zagen zitten. :)

Helemaal niet erg, vroeg of laat kom je jouw ideale man tegen die vol voor jou gaat. :)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:38

Ja maar dat kijkt hij niet zo trouw als MASH hoor :') Dit is echt z'n religie.

En TS, zoals Palmera het zegt, zo is het. Ik ben mijn man tegengekomen op een woensdagavond in een kroeg, net toen ik er eigenlijk doorheen zat met alle dates en faalhazen. Sterker nog, ik zat net te bedenken of ik maar mijn beste vriend moest strikken, als een soort van vangnet.

Geniet maar gewoon van daten en flirten en sjansen, voor je het weet zit je in een vinexwoning met je hubby en labrador en kijk je met weemoed terug op deze periode!

Daantjuh88

Berichten: 1732
Geregistreerd: 13-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:39

Toen ik 20 was had je ook van die worsten hoor! Zolang ze je niet midden in Amsterdam laten staan na een gezellige dag en je dan plots met de trein naar huis moet, valt alles best mee!! Net de laatste trein kunnen halen en moest terug naar Deventer! Ohhh wat was ik woest en verdrietig gelijk!! #vakantie liefde...

Gelukkig nu wel een lieverd getroffen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:44

Afbeelding


:\

Lastig ja TS. Je moet err maar zo tegen aan lopen denk ik.
Mijne gevonden in de kroeg 9 jaar geleden. Gewoon geluk gehad denk ik..
Maar cliche maar waar; 21 is nog jong!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:47

De truuc is om niet te zoeken, zo vond ik althans de mijne. :D
Zomaar geheel niet serieus wat daten, zonder verwachtingen. En nu zijn we al weer dik 5 jaar verder :')

Palmera

Berichten: 9454
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:49

lieveli schreef:
Ja maar dat kijkt hij niet zo trouw als MASH hoor :') Dit is echt z'n religie.

Ik voorzie een relatiecrisis :')

Zie je, TS, dat overkomt iedereen :+

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:51

Die hadden we net al toen ik ter aarde stortte vanwege de bekkenpijn en ik moest wachten tot hij uitgelachen was voor ik opgeraapt werd. By all means, neem hem maar van me over.

Palmera

Berichten: 9454
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:52

lieveli schreef:
Die hadden we net al toen ik ter aarde stortte vanwege de bekkenpijn en ik moest wachten tot hij uitgelachen was voor ik opgeraapt werd. By all means, neem hem maar van me over.

:(:)
Maar, sorry, ik wil hem niet meer. Hij houdt niet genoeg van 'Allo 'Allo. :')

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:53

_O- _O- _O-

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 22:54

Ik wilde ook net zeggen, ze bestaan zeker. Maar hij zit hier al op de bank en ik heb hem ook al geclaimd.

Maar de conclusie is duidelijk.
Die van mij houdt ook van M*A*S*H , en zelfs AlloAllo kunnen wij de humor van in zien :D
Dus. Vraag dat aan je volgende date. Als hij dat leuk vindt, continue. If not... Dumpen die hap :')

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 23:17

Stop met zoeken en gij zult vinden :D

In all seriousness, zolang ik actief zocht en date, waren het rampenmannen. Zodra ik dacht, bekijk het lekker! Was daar ineens een fatsoenlijke vent die het waard was *\o/* Het heeft me al 3 fijne, langdurige relatie's opgeleverd zo, hihi.

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 00:39

Er zijn gewoon vrouwen die een soort mannen aantrekken :?
En ja, daar ben ik er denk ik ook wel 1 van :o
Ben bijna 29 en volgens mij zijn de leuke mannen inmiddels wel een beetje op :7

Tinder heb ik 1 dag vol gehouden, de tekst "als je alleen maar wil *iets wat rijmt op keuken* dan kun je beter naar de *iets van rijmt op boeren*" werkte nou niet echt daar bleek :')

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 00:49

Genoeg leuke, aardige, lieve mannen hoor, niet opgeven!

Schrale troost: veel van die fatsoenlijke mannen denken ook 'waar zijn de fatsoenlijke vrouwen?'

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 00:50

Wie zoekt vindt niks :D ik kwam ook enkel sukkels tegen (al heb ik wel paar fijne relaties gehad). Tot ik er de brui aan gaf en gewoon als eeuwige vrijgezel door het leven wou gaan. Stond meneer plots voor mijn neus :))

Ik was toen 27, dus je hebt nog alle tijd.

Frieskee
Berichten: 777
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 00:51

VivaLaVida schreef:
[ [url=m/INYbBN.png]Afbeelding[/url] ]


:\

Lastig ja TS. Je moet err maar zo tegen aan lopen denk ik.
Mijne gevonden in de kroeg 9 jaar geleden. Gewoon geluk gehad denk ik..
Maar cliche maar waar; 21 is nog jong!

Wat is de precieze link van dat reclame stukje, ik houd wel van alternatieve mannen. :)

Niobe

Berichten: 7983
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 00:55

Gypsy schreef:
De truuc is om niet te zoeken, zo vond ik althans de mijne. :D
Zomaar geheel niet serieus wat daten, zonder verwachtingen. En nu zijn we al weer dik 5 jaar verder :')


Hier ook!
Het enige "kleine" verschil is dat ik na 3 dagen al bij hem introk :'). Dat is nu ook al dik 5 jaar geleden.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 01:20

Ik herken je gevoel zo intens :) tot ik mijn vriend ontmoette...

Ik heb echt een heel verleden met op de meest poedersuiker manieren gedumpt worden door dates.. tot ik echt opgegeven had omdat ik mij alleen maar ellendig voelde erdoor.. en toen kwam ik toch wel een erg leuk iemand tegen op de studie :)

Je hoeft maar 1 keer de juiste te hebben :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 07:41

Ik kwam hem tegen in de kroeg, waar ik op dat moment vaker zat en hij normaal ook. Hij is ongeveer een half jaar in het buitenland en half jaar in België. Blijkt dat wij elkaar jaren gewoon telkens stomweg mislopen hebben. Ik was er, hij niet en andersom.

Uiteindelijk elkaar toch tegen het lijf gelopen en dat is nu bijna 6 jaar een succesverhaal :D

wyoming

Berichten: 2502
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 08:00

Ze zijn er wel maar ze zijn wel zeldzaam rond de 21 jaar. Ik had rond die leeftijd wel een fatsoenlijke vriend, maar dat werd uiteindelijk ook niks.
Mijn man, als ik die rond de 21 was tegen gekomen, was het ook niks geworden, als ik hoor hoe hij rond die leeftijd was, was ik met een grote boog om hem heen gelopen. Gelukkig kwam ik hem zo'n 5 jaar later tegen, toen hij net besloten had dat het wel genoeg was geweest en dat hij toe was aan wat serieuzers.