Rijvereniging Noord Holland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hieltje
Berichten: 97
Geregistreerd: 10-06-09
Woonplaats: Beverwijk

Rijvereniging Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-17 20:54

Hoi,

Ik wil graag een startkaart aan gaan vragen maar dan moet ik eerst lid van een vereniging. Wat zijn jullie ervaringen met rijvereniging in Noord-Holland? Ik ben benieuwd naar de kosten, of je klusjes moet doen en of er activiteiten worden georganiseerd voor de leden.

Groetjes


Jet

Berichten: 11975
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 08:53

Dat hangt er helemaal vanaf wat je zelf wil. Als je alleen papieren lid wil worden hoef je meestal geen klusjes te doen, maar heb je verder ook geen voordelen van de vereniging als onderlinge wedstrijden, uitjes enzovoorts.
Niet iedere vereniging biedt zo'n lidmaatschap aan, ik weet het van Alcmaria Hippix en PSV West-Friesland.
Als je ook wil lessen etc. wordt het lidmaatschap duurder en dan moet je er dus eentje in de buurt van waar je paard staat lijkt me. Dan hangt het ervan af of er een binnenbak bij is of niet en wat jij daarmee wil. Lessende leden worden wel vaak ingedeeld om te helpen bij evenementen of voorafgaand aan de evenementen, bij de ene vereniging kan je daarop inschrijven, bij de andere vereniging wordt je daarvoor ingedeeld.
Let er wel op, dat als je privéles wil op het terrein van een rijvereniging, dit officieel alleen mag van mensen die een KNHS-instructiediploma hebben.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet


ingvdh

Berichten: 6368
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 07:48

Ik zit bij de Commandeurs in Heemskerk (lekker dichtbij voor je)

Bij deze vereniging kan je kiezen voor startkaartlidmaatschap(alleen startkaart = goedkoper) en rijdend lid (dan kan je gebruik maken van de verenigingslessen die wekelijks gegeven worden).
Alle activiteiten die er georganiseerd worden op de vereniging staan open voor beide soorten leden, zoals clinics, puzzeltocht, workshops etc.
Wel wordt er van je verwacht dat je 2x in het jaar helpt, wat je doet mag je zelf kiezen in het rooster.
Prijzen staan op de site (www.decommandeurs.nl).

Je kan altijd een keertje komen kijken of de sfeer je bevalt, de meeste mensen (ook van buiten de vereniging) vinden het altijd gezellig op de club.

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Rijvereniging Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 22:57


SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

JenniferU
Berichten: 2208
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: alkmaar

Re: Rijvereniging Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 06:28

Rv phoenix in heerhugowaard , lidmaatschap €35,- p jaar geen diensten enz

Ullrich (juun) = (Fabricius X Allegro): B+10 L1+3 PR:198
Lemieux Fans fb pagina: https://m.facebook.com/groups/161036057880523/?ref=share


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers