frontlife combo kat spon on voor vlooien.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
OleJon
Berichten: 2502
Geregistreerd: 04-07-14

frontlife combo kat spon on voor vlooien.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-17 22:55

mijn kat heeft vlooien, en heb ze ook in huis.
nu heb ik 22 julie de kat een pipet gegeven. maar vind nu nog eieren van vlooien op de stoel waar zij
altijd ligt. is een plastic stoel. ik reinig de stoel dagelijks. en vind ook geen dode vlooien?
iemand ervaring mee? :(


melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 22:58

Vlooien zijn heel lastig.
Voor onze hond koop ik altijd van die shampoo die je moet geven als ze vlooien hebben en dan gaan ze dood. Ik weet niet of ze dat voor katten hebben maar je kan altijd kijken.

Eventueel een anti vlooien band kopen?

Bentley, kerstmuts, 8 maanden


Billy1970

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-05-07
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 23:12

Van Frontline is bekend dat vlooien er nog wel eens resistent tegen zijn, het werkt dus ook niet altijd. Maar als je vlooien in je huis hebt, is alleen het dier behandelen ook niet voldoende, in dat geval moet je ook omgevingsspray kopen en de plekken waar vlooien kunnen zitten insprayen. Denk aan mandjes en kussens, tapijt, maar ook kiertjes bij plinten op je vloer of dergelijke. Die spray moet je dan gebruiken en daarna even niet stofzuigen op die plekken, hoe lang staat wel op de bus.
Omdat je nu kort geleden al spul gebruikt hebt, moet je de kat zelf even niet iets anders geven, omdat het wel gif is uiteindelijk. En de volgende keer misschien beter even een pipet bij de dierenarts halen.
Zelf heb ik de laatste keer Bolfo Gold pipetten gebruikt(die hebben ze wel in de dierenwinkel) en voor de zekerheid de spray en heb eigenlijk al ruim een jaar geen vlo gezien terwijl de laatste pipet ergens in oktober vorig jaar gegeven is. Nu heb ik wel twee katten die niet verder dan de tuin komen als ze buiten gaan, maar de hond en de derde kat komen wel buiten. Het scheelt ook dat ik in mijn huiskamer een natuursteen vloer heb dus geen naden en kieren en ook geen kleed of zo. Dat zijn vaak de boosdoeners, buiten de vlooien zelf natuurlijk :D

Houden van is soms ook loslaten.......
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=151&t=1375384


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 110 bezoekers