trailer keuren maar waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CBarrelracer

Berichten: 286
Geregistreerd: 07-01-13
Woonplaats: opmeer

trailer keuren maar waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-17 14:44

ik wil een trailer kopen nu heb ik er 1 gevonden maar die wil ik eerst laten keuren.
maar nu vraag ik me af waar.
imanse in aalsmeer zit helaas vol tot augustus en ga 28 juli op vakantie met me paard.
ik woon in amsterdam dus liefst in deze omgeving.
ook vraag ik me af hoe duur dit is want lees verschillende prijzen van €60 tot €250 voor een bovag keuring.
hoop snel reactie te krijgen

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:56

http://www.vervloed.nl/ , die zit in Nieuw Vennep, dat is niet zo ver van Amsterdam. Ik heb geen idee waar je de trailer gaat kopen hoor, maar krijg je hem dan mee om te laten keuren zonder dat je betaald hebt? Is het niet mogelijk om hem daar in de buurt te laten keuren, of komt de trailer ook uit de buurt van Amsterdam?

Is die prijs van € 250,00 niet voor een Bovag-onderhoudsbeurt? Zoiets ben ik tenminste kwijt uit mijn hoofd gezegd voor onderhoud als er geen speciale dingen zijn. Dan wordt de keuring uitgevoerd, maar ook doorgesmeerd ( of hoe je dat ook noemt) waar het nodig is etc.

CBarrelracer

Berichten: 286
Geregistreerd: 07-01-13
Woonplaats: opmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-17 15:00

Jet schreef:
http://www.vervloed.nl/ , die zit in Nieuw Vennep, dat is niet zo ver van Amsterdam. Ik heb geen idee waar je de trailer gaat kopen hoor, maar krijg je hem dan mee om te laten keuren zonder dat je betaald hebt? Is het niet mogelijk om hem daar in de buurt te laten keuren, of komt de trailer ook uit de buurt van Amsterdam?


bedankt neem ff contact met hun op nee moet m vooraf wel betalen maar als die niet goed is krijg ik me geld terug is een bedrijf in oostzaan dus erg dichtbij.

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 15:51

Mocht het bij Vervloed ook niet lukken op deze termijn kan ik je TonCa in Winkel nog aanraden, maar dat is weer een stukje bij je uit de buurt. Verder heb je Theo Stet nog in Heerhugowaard, maar die zijn qua persoonlijkheid niet altijd even vriendelijk vind ik. Ik heb mijn trailer daar wel gekocht en in onderhoud, dat is op zich prima, maar ze kunnen er wat horkerig zijn...

Karreman
Berichten: 580
Geregistreerd: 04-04-10

Re: trailer keuren maar waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 19:02

Ik kan me zo indenken dat een bedrijf een trailer moet keuren die je ergens anders van plan bent om te kopen deze iets kritischer gaat bekijken. Hoort niet maar toch..
Neem gewoon iemand met verstand van zaken mee en vraag om een garantie termijn (bv 3 mnd) Willen ze geen garantie geven dan zegt dat al iets.

CBarrelracer

Berichten: 286
Geregistreerd: 07-01-13
Woonplaats: opmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-17 15:55

trailer is inmiddels gekeurd ben ook op vakantie met me paardje en hij is helemaal goedgekeurd gelukkig :D @karreman we hadden al een afspraak gemaakt met de man vooraf de trailer betalen dan laten keuren als die afgekeurd was nam hij de trailer zonder problemen terug en kreeg ik mijn geld terug (stond op schrift) maar gelukkig is die volledig goedgekeurd.
we zijn nu in scherpenzeel en me paardje staat lekker bij beau dandy's in woudenberg, maandag gaan we het bos verkennen

CBarrelracer

Berichten: 286
Geregistreerd: 07-01-13
Woonplaats: opmeer

Re: trailer keuren maar waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-17 15:56

jet helaas hadden geen plek op korte termijn allemaal pas eind augustus helaas

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 16:15

Mooi dat je het toch nog voor elkaar hebt gekregen, veel plezier op je vakantieadres! Bij wie heb je hem nou laten keuren uiteindelijk?