[HE]Afwisselend programma Bokt Lounge op Horse Event 2017

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13998
Geregistreerd: 20-04-16

[HE]Afwisselend programma Bokt Lounge op Horse Event 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-17 15:24

Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Kennismakingsclinic Polocross, Horse Event 2016
Foto door Marylon Brouwer

Na de zeer geslaagde editie van vorig jaar, hebben we ook dit jaar weer alles op alles gezet om een leuk programma samen te stellen in onze Bokt Lounge op Horse Event. Het was veel rondbellen en puzzelen en nu kunnen we jullie eindelijk ons programma voor de Bokt Lounge presenteren:

(Klik op het schema voor een grotere afbeelding)
Afbeelding


We mogen onder andere Olympische eventingruiter Elaine Pen verwelkomen in de Bokt Lounge, zij zal de SGW-clinic geven en ze vertelt in een presentatie waar je op moet letten bij het rijden van een eventingparcours.
Ervaar je misschien problemen met trailerladen? Sandra van den Heuvel legt uit hoe je hier het beste mee om kan gaan.
En ook Bastiaan de Regt gaan we in de Bokt Lounge zien. Hij komt vertellen over biomechanica en het belang daarvan tijdens de training.

Ben je meer van het doen en nieuwe dingen leren? Dit jaar hebben wij wederom een aantal interessante en interactieve workshops in onze lounge. Daarnaast vinden ook dit jaar weer een aantal clinics in de Outdoor Piste plaats. Klik hier om meer te lezen over de workshops en klik hier om meer te lezen over de Bokt Kennismakingsclinics. In deze topics vind je tevens de mogelijkheid om in te schrijven voor een van deze fantastische workshops of clinics

Zien we jullie ook op Horse Event 8, 9 en 10 september in Ermelo?

Heb je nog geen kaartjes? Bestel je tickets met Bokt-korting. Je kunt je tickets voor Horse Event op deze manier met korting bestellen:
1. Ga naar https://ticketpoint.nl/evenement/horse-event/
2. Kies de dag waarop je een bezoek wilt brengen aan Horse Event.
3. Vul bij ‘gebruik promotiecode’ de code bokthe17 in.
4. Kies het aantal kaarten dat je wil bestellen en vul je gegevens in.
5. De kaarten worden per mail, of desgewenst per post, toegestuurd.
(Voor meer info zie: http://klantenservice.ticketpoint.nl/nl ... -promocode)

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


elsyie
Berichten: 66
Geregistreerd: 13-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 22:39

De code doet het bij mij niet. Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?

Anoniem

Re: [HE]Afwisselend programma Bokt Lounge op Horse Event 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 22:58

Ik denk dat ik het probleem heb gevonden... De code klopte niet. De juiste code staat er nu, als het goed is lukt t het nu wel.



geetje1
Berichten: 145
Geregistreerd: 31-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 18:29

bij mij werkt de code niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 08:33

Ik heb net even contact gezocht met de organisatie en eea gecheckt, de code werkt bij mij wel en ook bij de organisatie klopt alles. Mocht je problemen houden, zou je dan contact willen opnemen met Ticketpoint? Dat kan via klantenservice@ticketpoint.nl of bellen naar 0900-90008000. Dan kijken zij wat er mis gaat.

Hier zie je hoe je met de code kan bestellen: http://klantenservice.ticketpoint.nl/nl ... -promocode

geetje1
Berichten: 145
Geregistreerd: 31-03-13

Re: [HE]Afwisselend programma Bokt Lounge op Horse Event 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 17:00

inmiddels is het gelukt . Mischien toch kleine storing geweest ,wellicht door drukte op de site ,geen idee
maar ik heb ze , bedankt voor de moeite

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Re: [HE]Afwisselend programma Bokt Lounge op Horse Event 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 14:29

Als ik de code invoer krijg ik een korting van 3,10 euro, volgens mij is 20% van 27,50 toch echt 5,50 euro, hoe kan dit?

Sprakeloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 17:38

De korting gaat over de basisprijs aan de kassa, dus over €30,50.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers