En dan staat die er .. [***] in de penny!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

En dan staat die er .. Boke in de penny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 10:55

Begin februari krijg ik ineens een mailtje via bokt, van iemand die het levensverhaal van [***] heeft gelezen en dit wel een heel mooi verhaal vindt. Ze vraagt of ik interesse heb om mee te werken, want zij werkt voor de Penny en ze hebben een speciale rubriek voor levensverhalen van paarden.

De mail moest ik even 3x lezen, haha, zo raar om zo'n vraag te krijgen van een toch wel groot en bekend tijdschrift. Maar aangezien we stiekem allemaal een beetje penny blijven leek het mij wel ontzettend leuk. En zo geschiedde .. Afspraken werden gemaakt, zijn hele verhaal vertelt via de telefoon en nog meer afspraken want niet alleen zouden er foto's gemaakt worden, er zou zelfs een filmpje van hem op hun website komen!

En dan sta je een maand later met je pony in de piste, allerlei dingen te doen die bij het verhaal passen. Best raar, maar wel ontzettend leuk! En [***] deed het geweldig, ondanks dat ik geen idee had wat er van ons verwacht werd en we dus eigenlijk niks hadden voorbereid. Toppertje <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan de vraag of er ook een weide is of dergelijke, om wat sfeerbeelden te maken om doorheen het filmpje te gebruiken. De weide is er wel, alleen komt [***] daar nooit los .. toch maar een poging, in het begin even vlakbij gebleven maar dat was voor niks nodig. Hij vond het wel leuk daar 8-)

Afbeelding

Nadat alle beelden gedraaid zijn wordt er een afspraak gemaakt met de fotograaf. Want wat is een Penny-verhaal nu zonder mooie foto's. Ook weer spannend, want het is handig als je paard los staat (en blijft staan :P ) en liefst ook nog lief kijkt etc. etc. etc. Even wat extra handen die via mobiel zorgde voor hinnik-geluiden en het was eigenlijk zo gepiept. Daarna nog even in de longeerpiste voor eventueel wat actiefoto's (niks moest, alleen als het ging). Nou, die actie kwam er, stalgenootje die hielp stond met grote ogen te kijken en zei achteraf "ik wist niet dat dit in [***] zat". Naja, ik wel, maar hoop gewoon dat het er niet teveel uit komt _O-

Hier geen "behind-the-scene"-foto's van, helemaal niet aan gedacht. Maar het was iets à la:

Afbeelding

En dan begint het wachten .. het filmpje bewerken neemt tijd in beslag en natuurlijk ook het artikel schrijven en de foto's erbij zetten. De zomerperiode was gezegd, en vandaag was het zover: de Penny stak in de brievenbus. Raar om nog eens een Penny te krijgen :') maar het is wel een leuke Penny natuurlijk!

Lekker dramatisch :P
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


En dan het filmpje, wat te vinden is via http://www.penny.nl , penny TV (als paarden konden praten) maar enkel voor abonnees ...
Jammer genoeg blijkt er iets mis gegaan en heb ik zelf het filmpje dus nog niet gezien, ik ben ook geen abonnee :+ Dus moest iemand het al kunnen bekijken: ik hoop dat het leuk geworden is!

Mijn eigen Penny-Pony <3
Afbeelding


Birdie60

Berichten: 8392
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 11:06

Wat tof!!! En ik was al trots dat mijn pony's op de cover stonden.
Maar van jou en Boke een heel verhaal!!!

EmptyWords

Berichten: 10487
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: En dan staat die er .. Boke in de penny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 11:10

wat leuk! en het zijn ook mooie foto's geworden zeg! vooral die aan het begin van het verhaal....

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

shaddy82

Berichten: 1838
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Hardinxveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 11:15

Leuk zeg !
En mooie foto's zijn het geworden

LEVADE 4-6-1993~21-11-2011

Don't make excuses for nasty people. You can't put a flower in an asshole and call it a vase

lies_sparkle

Berichten: 6113
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 11:16

Wat leuk zeg! En die sprongen! Boke durft wel hihi

Storm

Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 11:18

Gaaf zeg! Mijn vroegere paard ben ik lang 'kwijt' geweest en heb ik terug gevonden. Dat is toen ook hier op bokt geweest en heeft ook met een mooi verhaal in de penny gestaan.

Is het al lente?

Anoniem

Re: En dan staat die er .. Boke in de penny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 11:35

@ Birdie60 : haha, [***] staat dan weer niet op de cover ;)

Thanks allemaal! [***] durft zeker nog .. hou soms zelf mijn hart vast maar hij trekt het zich allemaal niet aan :+ Altijd fijn die mooie verhalen :)

Lottehorse27

Berichten: 235
Geregistreerd: 05-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:26

Mooi verhaal! Ik heb het filmpje kunnen zien (al ben ik geen lid meer, kan nog steeds inloggen :D ) is leuk geworden hoor!

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: En dan staat die er .. Boke in de penny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:28

Wat leuk, mooie foto's!

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

Nynkster

Berichten: 5330
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: En dan staat die er .. Boke in de penny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:52

Wat leuk!!!
Morgen maar even stiekem de penny lezen :o

www.truenorthbordercollies.com
Werklijn Border Collies

janouk
Blogger

Berichten: 17812
Geregistreerd: 18-04-06

Re: En dan staat die er .. Boke in de penny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:58

Boke in de Penny *\o/* *\o/*

Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen

CarinaR

Berichten: 11945
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: En dan staat die er .. Boke in de penny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:04

Ik zag hem staan, herkende hem gelijk.

Leuk hoor.

Everything happens for a reason.

Kindness MeadowSherlock BokoThor vd Rijsdrecht

Dammie

Berichten: 3312
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:06

Wat gaaf. Boke als fotomodel :D

1 hp ought to be enough for anybody
[o]

Rocamor

Berichten: 10732
Geregistreerd: 21-11-02

Re: En dan staat die er .. Boke in de penny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:09

Boke is stoer! Zie hem toch mooi staan op die grote foto, daar gaan heel veel pennylezer(tje)s van genieten....

Rockes <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 19:02

Wauw, wat een leuke reacties, bedankt allemaal! :D

Lottehorse27 schreef:
Mooi verhaal! Ik heb het filmpje kunnen zien (al ben ik geen lid meer, kan nog steeds inloggen :D ) is leuk geworden hoor!


Haha, grappig.
Ik heb het ondertussen ook doorgestuurd gekregen en ze hebben het inderdaad leuk gemaakt :j Het is een heel verhaal zo, haha.

Rocamor schreef:
[***] is stoer! Zie hem toch mooi staan op die grote foto, daar gaan heel veel pennylezer(tje)s van genieten....


Knappert hé <3 Hij weet precies wanneer hij mooi moet wezen, haha.

Zeeuwsemeid

Berichten: 1681
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Walcheren

Re: En dan staat die er .. Boke in de penny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 19:21

Wat leuk zeg! Ik volg jouw en je paarden al een hele lange tijd, heel stilletjes.. :=
Ik ben stiekem erg benieuwd naar het artikel, dan toch maar weer eens een Penny kopen? :+

Ik heb autisme, en zal soms bepaalde dingen anders verwoorden of opvatten als bedoeld.

Anoniem

Re: En dan staat die er .. Boke in de penny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 19:24

Wat leuk zeg! Misschien toch maar eens de penny kopen, ben erg benieuwd naar het verhaal! :j

Maflinger_S
Berichten: 12142
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 19:25

Leuk, leuk, leuk. Deze Boke-fan is helemaal happy van dit mooie topic. Ik ken het blad nauwelijks maar een papieren eerbetoon aan Boke is natuurlijk helemaal niet verkeerd. Dat heeft ie verdiend, en jij natuurlijk ook. Toppers!

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 19:49

Zeeuwsemeid schreef:
Wat leuk zeg! Ik volg jouw en je paarden al een hele lange tijd, heel stilletjes.. :=
Ik ben stiekem erg benieuwd naar het artikel, dan toch maar weer eens een Penny kopen? :+


Haha, fijn dat je volgt! Maar dat moet niet stilletjes hoor, reacties zijn veel leuker! :Y)

@ xJitskee : Penny zal blij zijn :P Ben benieuwd wat je ervan vindt :)

@ Maflinger_S : het is echt voor kinderen, maar ach, het is gewoon leuk om te doen en te hebben als herinnering inderdaad :j


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers