Doorzitten (AU!)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 08:22

Lips are sealed Het is dat ik er geen geld voor heb maar anders zou ik bijna een prijs geven voor de beste tip tegen doorrijden. Ik heb er niet snel last van, behalve als ik lang stap bijvoorbeeld op een buitenrit zoals vandaag, en dom dom ik had ook nog een spijkerbroek aan....Wie heeft de gouden tip



Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 08:53

Als je geld over hebt een sitseaver van Aktion, heb je minder geld over een schapenwollen bontje, niet zo'n nepding van f 35,-, daar heb je niet aan maar de echte schapenbontjes ongeveer f130,- gaan jaren mee.
Met de sitseaver van Aktion heb je trouwens wel minder contact met je paard, ook met de dunne. De dikke zijn voor mensen met rugklachten.
Je ziet, ik ben helemaal thuis in de materie Haha! Een paar dagen voor een wedstrijd oefen ik even zonder bontje want je mag er niet mee starten, dan bontje er weer op om mijn kontje heel te houden voor de wedstrijd.

Navragen is beter dan afvragen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 09:07

Ik heb dat ding van F 35,- en het zit heeeeeerlijk Haha!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 10:38

ja maar dat contactverlies vind ik niet zo super, ik dacht meer aan een speciaal type ondergoed ofzo???

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 10:56

Bij de ruitersportzaken heb je speciaal ondergoed te koop (naadloos). En natuurlijk een goede rijbroek!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 10:57

misschien een zeemleren-wielren-onderbroek?

Ik heb nou echt nooit last van doorrijden.
Groetjes!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 11:21

Jaja, heel leuk, ik heb ook al aan die biefstuk gedacht, maar serieus! Hoe doen jullie dat behalve bontjes?

DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 14:18

Langzaamaan opbouwen die 'vlieguren', dan kweek je eelt. Haha!
PS Ik had er vroeger ook last van, toen ik nog 'engels' reed. Nu ik western rijdt niet meer. Ik had een echt schapenwollen bontje, werkte perfect. Alleen 's zomers was het wel wat warm Bloos

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 14:20

Tja, ik 'vlieg' elke dag, dat is het probleem niet (niet dat ik eelt heb...) maar het is echt puur bij het stappen! Lekker een uurtje door het bos stappen en au au au!!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:33

een rijbroek met een extra dik kontoppervlak met ook vaak aan de knieen nog extra. dat hebben ze in de ruitershop. anders misschien gewoon bij divoza.com kijken voor paardrij-ondergoed ofzo?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 19:08

Ik zweer dus bij van dat ondergoed met pijpjes. Weinig charmant, en je moet ff zoeken om ze zonder "mannelijk aanhangsel" Haha! te vinden, maar ze zijn er wel. Ik heb nu ondergoed van Mountain Horse, ook de sportbeha's en ik wil echt nooit meer anders!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 23:09

Je hebt ook ondergoed met verdikt kruisstuk (lees: kruis-kussentje) en bijna naadloos. Je kan ze kopen bij ruiterzaken, maar je bent goedkoper uit bij een wielersportzaak.

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 04:18

Je kan ook wat extra vlees kweken op je billen *LOL* *LOL* . Grapje natuurlijk... Ik heb een keer met het westernzadel van mijn man een blaar op mijn kont gehad. Was erg pijnlijk moet ik zeggen Scheve mond\ . Die van die wielrennersbroek met zemenlerenlap erin vind ik wel een goed idee. Of inderdaad een schapenbontje op je zadel. Misschien kan je wat schuimrubber in je rijbroek naaien. Er valt altijd wel een mouw aan te passen. Succes Gail...
groetjes

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 11:26

Hier kan ik wat mee, ik ga richting ruitersportzaak, thanks!!! Jullie hroen wel hoe *LOL* het bevalt....

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 11:32

ik heb ook dat ding van fl 35 en zit er ook heerlijk op.
Nadeeltje is wel dat de elastiekjes waarmee hij dus aan het zadel vast zit vrij snel los gaan

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 13:22

hierzo van divoza:

Equibrief long-legs (bst.nr.: 30503)
Lange onderbroek die goed om de benen sluit, voorzien van goede kruisbescherming tegen doorrijden. Vervaardigd van 92% katoen en 8% lycra, voor extra warmte en comfort.
[img]../upload/595/antidoorrij_broek.jpg[/img]
k hoop dat je er iets aan hebt, anders moet je zelf maar ff bij divoza.nl kijken
groetjes heleen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 14:04

Gail, in de laatste Bit staat een heel stuk over ondergoed en doorrijden, en er staan goede tips in. Ik heb helaas geen scanner, anders zou ik het naar je door kunnen sturen.

Bij de meesten komt het door verkeerde onderbroeken, en een enkeling heeft het op weten te lossen door een betere rijbroek te kopen.
Mijn dressuurinstructrice reed zich overigens ook altijd en overal door, behalve in een oud type KN-dressuurzadel. Zij heeft ook alles geprobeerd, maar ontdekt dat ze echt niet op een ander zadel kan rijden. Gek he?

Succes!
Sonja

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 16:18

ja een super goede testik reed altijd met gewone bh's meteen een sport Bh gekocht en een sporttop van Nike en adidas rijd meteen een stuk fijner en ik ben ook rechter gaan zitten

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Claudia1

Berichten: 97
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 18:25

Ik denk dat zo'n gelhoes voor over je zadel wel zoe helpen, want je zit dan echt een stuk zachter. En misschien de volgende keer een rijbroek aan doen kan ook veel schelen. Groetjes claudia


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, journee, MarieAnne, Mark0919, rosak, sterregoud, su72 en 46 bezoekers