Instructie week Poelenburgh 2017

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loeka_Polly

Berichten: 170
Geregistreerd: 04-09-13
Woonplaats: Amersfoort

Instructie week Poelenburgh 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-17 13:31

Hallo!

Omdat Chantal_luv en ik dit jaar op instructieweek gaan bij manege Poelenburgh leek het ons leuk om even te peilen hoe veel mensen al hebben besloten te gaan en in welke week jullie gaan.

Wij gaan in de week van 13-19 augustus.

Als jullie al eerder zijn geweest zijn ervaringen ook altijd leuk om te delen!

groetjes

Loeka_Polly en Chantal_luv

Nikass

Berichten: 16681
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 20:29

Heb ik vroeger meerdere keren (weekend) gedaan en was altijd heel gezellig. Behalve de laatste keer toen het geen leuke groep was. Ik ben er in 2013/2014 (?) mee gestopt omdat ik het niet eens was met de manier van lesgeven: te wedstrijd/jury gericht, teveel "geen gel*l, kop in de krul" gehalte (dat was vóór die tijd niet zo, is helaas niet ten goede veranderd).
Als je je kunt vinden in de manier van lesgeven en je bent met een stel vriendinnen denk ik dat je het er erg leuk kunt hebben. De locatie is top en de buitenritten zeker! En er zijn altijd leuke paarden.

ragus_tommy

Berichten: 201
Geregistreerd: 01-02-15
Woonplaats: Ergens op de aardbol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:48

Hoi,
Een vriendin en ik gaan in de 23 t/m 29 juli Instructieweek. Had net op de site gekeken en hij is al helemaal vol geboekt. Ben heel erg benieuwd!
Spoiler:
En als er een groepsapp is ofzo, stuur me ff een pb'tje O:)

Loeka_Polly

Berichten: 170
Geregistreerd: 04-09-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-17 00:15

ragus_tommy schreef:
Hoi,
Een vriendin en ik gaan in de 23 t/m 29 juli Instructieweek. Had net op de site gekeken en hij is al helemaal vol geboekt. Ben heel erg benieuwd!
Spoiler:
En als er een groepsapp is ofzo, stuur me ff een pb'tje O:)



Leuk!! Zijn jullie al eens eerder geweest? Voorlopig geen groepsapp, jullie zijn de eerste die we "tegenkomen" die ook gaan ;)

ragus_tommy

Berichten: 201
Geregistreerd: 01-02-15
Woonplaats: Ergens op de aardbol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 12:20

Loeka_Polly schreef:
ragus_tommy schreef:
Hoi,
Een vriendin en ik gaan in de 23 t/m 29 juli Instructieweek. Had net op de site gekeken en hij is al helemaal vol geboekt. Ben heel erg benieuwd!
Spoiler:
En als er een groepsapp is ofzo, stuur me ff een pb'tje O:)



Leuk!! Zijn jullie al eens eerder geweest? Voorlopig geen groepsapp, jullie zijn de eerste die we "tegenkomen" die ook gaan ;)


Nope, dit is de eerste keer, ben er wel een keer geweest tijdens een vakantie, zag er goed uit!

Loeka_Polly

Berichten: 170
Geregistreerd: 04-09-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-17 18:01

Omdat inmiddels de vakanties zijn begonnen nog even een berichtje met de vraag of er nog mensen komen op instructieweek?

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 12:10

Wij twijfelen heel erg, we hebben ons bijrijd paardje die we mee willen, maar gaan denk ik eerste even kijken of de lessen bij ons aan sluiten aangezien ze erg jong is en we nu veel bezig zijn met rechtrichten en vanaf daar verder gaan een geen zin heb om op een totaaal andere manier een week les te krijgen. En met tegenzin te gaan lessen. Ben wel vaker op de manege geweest en is verder wel proffesioneel en mooi bijgehouden.

Wij zouden dan 2 weken gaan, zusje ene week ik de ander. In periode van 30 juli tm 12 augustus. Maar nog niet zeker.

Gaan er meer met 'eigen' paardje?

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 12:13

Nikass schreef:
Heb ik vroeger meerdere keren (weekend) gedaan en was altijd heel gezellig. Behalve de laatste keer toen het geen leuke groep was. Ik ben er in 2013/2014 (?) mee gestopt omdat ik het niet eens was met de manier van lesgeven: te wedstrijd/jury gericht, teveel "geen gel*l, kop in de krul" gehalte (dat was vóór die tijd niet zo, is helaas niet ten goede veranderd).
Als je je kunt vinden in de manier van lesgeven en je bent met een stel vriendinnen denk ik dat je het er erg leuk kunt hebben. De locatie is top en de buitenritten zeker! En er zijn altijd leuke paarden.


Daar ben ik dus wel bang voor dat het te veel in de krul gebeuren is, maar daarom gaan we dus even kijken. Ik zou dan wel alleen gaan, is dat wel leuk?

Annetjuuh

Berichten: 186
Geregistreerd: 17-08-14
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Instructie week Poelenburgh 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 12:20

Ik ga dit jaar ook met mijn leasepony. Volgens mij van 30 juli tm 5 augustus.

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 12:24

Annetjuuh schreef:
Ik ga dit jaar ook met mijn leasepony. Volgens mij van 30 juli tm 5 augustus.


Leukk, ben je er al eens eerder geweest op zo een kamp?

Loeka_Polly

Berichten: 170
Geregistreerd: 04-09-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: Instructie week Poelenburgh 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-17 18:37

Ik ga ook met mijn eigen pony van 4, die is dus ook nog heel jong en we zijn dus ook nogsteeds bezig met rechtrichten. Ik verwacht wel dat ze daar verstand hebben van jonge ponys en dat ze dus ook begrijpen dat deze niet alles al kunnen zoals misschien een 10 jarige het kan.

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: Instructie week Poelenburgh 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 18:40

Wanneer gaan jullie? En alleen of met vrienden?
Ik ga namelijk alleen als ik ga :=

Loeka_Polly

Berichten: 170
Geregistreerd: 04-09-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: Instructie week Poelenburgh 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-17 19:34

ik ga met een vriendin in de week van 13-19 aug

Annetjuuh

Berichten: 186
Geregistreerd: 17-08-14
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 08:19

Citaat:
Leukk, ben je er al eens eerder geweest op zo een kamp?


Ja, ik ben een keer eerder op Ponykamp geweest daar. Dat vond ik erg leuk, maar de pony's daar vond ik wat minder, daarom ga ik nu ook met mijn leaspony. Ik woon niet zo ver van Poelenburgh en ik rijd er soms ook wedstrijden, dus ik ken het er best goed. Het is een leuke manege, waar alles goed geregeld is.

ragus_tommy

Berichten: 201
Geregistreerd: 01-02-15
Woonplaats: Ergens op de aardbol

Re: Instructie week Poelenburgh 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 12:28

Ik ga er komende zondag heen met een vriendin en mijn eigen dikke Tinker :D

Loeka_Polly

Berichten: 170
Geregistreerd: 04-09-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-17 18:05

Enn? Zijn er al mensen geweest? Hoe was het kamp? Een beetje leuk? Ook al mensen geweest met eigen paardjes? Waren er veel mensen op instructie week of niet?

ragus_tommy

Berichten: 201
Geregistreerd: 01-02-15
Woonplaats: Ergens op de aardbol

Re: Instructie week Poelenburgh 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:40

Ik vond het super leuk! Elke dag 2x rijden (zondag ook nog, toen hadden we les met de hele instructieweek, 11 mensen, dus een beetje druk), maar voor de rest van de week hadden we les met 4/5 mensen. Bijna elke dressuurles werd er ook gefilmd en dat gingen we later terug kijken en dan zeggen wat je verbeterpunten zijn, enz.
Als je je eigen paard mee neemt komen ze in van die stallen te staan die je snel kan afbreken, ze waren ook wat klein vond ik, maar ze werden elke dag uitgemest. Ik mocht ook mijn paard na 5 uur (tijd dat de manege paarden naar binnen gingen) op de wei zetten.
Voer hoef je niet zelf mee te nemen, want dat vragen ze netjes aan het begin van de week wat je paard nodig heeft.
Onze week had volgens mij 5 eigen paarden, waaronder 2 van het ponykamp.

Loeka_Polly

Berichten: 170
Geregistreerd: 04-09-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-17 09:43

ragus_tommy schreef:
Ik vond het super leuk! Elke dag 2x rijden (zondag ook nog, toen hadden we les met de hele instructieweek, 11 mensen, dus een beetje druk), maar voor de rest van de week hadden we les met 4/5 mensen. Bijna elke dressuurles werd er ook gefilmd en dat gingen we later terug kijken en dan zeggen wat je verbeterpunten zijn, enz.
Als je je eigen paard mee neemt komen ze in van die stallen te staan die je snel kan afbreken, ze waren ook wat klein vond ik, maar ze werden elke dag uitgemest. Ik mocht ook mijn paard na 5 uur (tijd dat de manege paarden naar binnen gingen) op de wei zetten.
Voer hoef je niet zelf mee te nemen, want dat vragen ze netjes aan het begin van de week wat je paard nodig heeft.
Onze week had volgens mij 5 eigen paarden, waaronder 2 van het ponykamp.


Klinkt erg leuk en alsof er veel geleerd is ;) wel jammer dat de stallen wat klein zijn maar ja daar kun je niks aan doen.

Ik ben heel erg benieuwd naar volgende week! Zat jij ook in een 16+ week of niet? Ik heb er zin in in ieder geval!

soloro

Berichten: 2302
Geregistreerd: 18-07-12

Re: Instructie week Poelenburgh 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 20:36

Ik was afgelopen week als begeleiding en aankomende week ook!