Rijlaarzen maat 41 en smalle kuit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Rijlaarzen maat 41 en smalle kuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-17 09:36

Hoi,
Ik ben op zoek naar rijlaarzen maat 41, kuitmaat 34,5/35, hoogtemaat 41.
Helaas heel erg moeilijk te vinden.. vooral omdat ik een klein budget heb. Max. 75,-
Jodhpurs en chaps liggen mij gewoon niet, vind het onpraktisch en niet fijn zitten.
Toen probeerde ik de rijlaarzen van een vriendin en was ik om <3
Ik zou ( https://www.agradi.nl/hkm-rijlaars-new- ... mes-41.htm ) bestellen, maar mijn maat is tijdelijk niet leverbaar. Hetzelfde met andere laarzen die ik zou bestellen.
Heb al vaker laarzen besteld maar de kuitmaat is dan steeds te groot.
Langzamerhand word ik er gek van, ik rijd nu met rubberen laarzen en dat is echt niet praktisch en al helemaal niet fijn :n
Hebben jullie dé tip voor mij?
Alvast bedankt!
Madelief

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 09:38

(Goede) leren rijlaarzen ga je voor €75,- gewoonweg niet vinden. Vergroot je budget of kijk voor chaps want dit gaat hem niet worden. De laarzen in de link zijn synthetisch (= nep) leer dus dat moet je ook maar net willen. Kun je niet dezelfde laarzen kopen die je vriendin aan had?

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-17 09:53

Anoniem schreef:
(Goede) leren rijlaarzen ga je voor €75,- gewoonweg niet vinden. Vergroot je budget of kijk voor chaps want dit gaat hem niet worden. De laarzen in de link zijn synthetisch (= nep) leer dus dat moet je ook maar net willen. Kun je niet dezelfde laarzen kopen die je vriendin aan had?


Ze hoeven niet persé leer te zijn, nepleer vind ik ook prima.
De laarzen die mijn vriendin aan had waren van Petrie, niet het goedkoopste...
Edit, ik doe er ook niet lang mee omdat mijn voeten nog heel erg groeien. Max. half jaar zou ik ze kunnen dragen, dus dan vind ik (mijn ouders ook trouwens) het zonde om er dan heel veel geld aan uit te geven.
Komt nog bij dat we het thuis echt helemaal niet breed hebben

MarianneW

Berichten: 707
Geregistreerd: 15-03-12

Re: Rijlaarzen maat 41 en smalle kuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 10:01

Marktplaats in de gaten houden?

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-17 10:02

MarianneW schreef:
Marktplaats in de gaten houden?


Doe ik al, toch bedankt voor de tip! :j

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Rijlaarzen maat 41 en smalle kuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-17 19:03

Dankjulliewel!
Helaas boven mijn budget...
Steeds als ik laarzen vind die de goede maat zijn én mooi, dan zijn ze uitverkocht trouwens.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-17 17:08

Heb mijn HKM New Fashion Zwart rijlaarzen al een tijdje binnen, zitten geweldig en enorm fijn met rijden!
Afbeelding

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Re: Rijlaarzen maat 41 en smalle kuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:14

Weet niet waar je woont, maar kijk een op ruitersportruinen.nl of nog beter ga langs. Ze heeft daar enorm veel rijlaarzen in een schuur bij huis staan en alles niet duurder dan 100 euro. Ik heb daar ook mijn Ego7 rijlaarzen vandaan met extreem smalle kuiten voor 100 euro! In de winkrl waren ze minimaal 300 euro dus als ik jou was zou ik zeker even kijken :j

studentje_24
Berichten: 16
Geregistreerd: 02-08-17

Re: Rijlaarzen maat 41 en smalle kuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 17:02

Ik heb bijna dezelfde maten en heb via marktplaats een keer laarzen gevonden:) Dat werden mijn ''trainings''laarzen. In de ruitersportzaak een keer een mooi paar gevonden in de uitverkoop. Volgens mij toen 350 voor betaald maar waren oorspronkelijk veel duurder. Juist deze maat blijft vaak achter heb ik het idee en kan je daarom nog wel eens goedkoop vinden:)