[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Berdien

Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

[Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-17 20:03

Omdat het vorige topic de 500 pagina's bereikt heeft, bij deze een nieuw deel

Vorige topics:
Deel 1 [MWS] [centraal] Het 'Wat kan ik met mijn haar doen' topic
Deel 2 [MWS] [Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2
Deel 3 [MWS] Haar/haarverf deel 3
Deel 4 [MWS] Haar/Haarverf deel 4
Deel 5 [MWS] [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Dit topic is bedoeld voor alle vragen, tips en opmerkingen rondom haar, kapsels en haarverf.
Let wel: aangezien dit topic op MWS staat is het wel de bedoeling ontopic te posten.

Veel succes en plezier in het nieuwe deel :)

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."


Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:07

Jaa nieuw topic *\o/*

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:31

Ik vind knalkleur voor in je haar ook niet zo als je de 25 gepasseerd bent. Heb m'n haar met carnaval trouwens nog pastelroze gehad en heb er echt geen spijt van gehad hoor. :`)

Zag gisteren een vrouw van een jaar of 70 met een groene coupe soleil. Dat was echt heel bijzonder. Moest ff 2 keer kijken.
Spoiler:
Oké, minimaal een keer of 10 :+


Mijn balayage begint uit te zakken. Laatst nog een stuk of 15 highlights in laten zetten. Nu eerst zo'n, zee en strand en daarna eens gaan kijken wat ik wil.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:32

Yeeeh een nieuw topic! Ik heb 3 weken geleden dit met mijn haar gedaan, het zijn de 2 kleuren van de lijn KIS METALLICS. Ben er super blij mee, maar het is niet te onderhouden om de kleur zo mooi te houden helaas.

Ik kwam van deze kleur af
Afbeelding

En ben naar dit gegaan, uitgroei is een tint donkerder dan de rest.
Afbeelding
Afbeelding

Helaas is het nu al deze kleur
Afbeelding


Op naar veel succesvolle haar verhalen! *\o/*

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:34

Oeh, reactie ging van: oké naar ohh heel gaaf naar ohh zonde. Dat is ook wel weer snel teruggelopen.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:26

Superzonde. Welke shampoo gebruik je?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 05:57

Yes nieuw topic :D

"Unable are the loved to die, for love is immortal." - Emily Dickinson

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 06:11

lieveli schreef:
Superzonde. Welke shampoo gebruik je?

Keune silver reflex shampoo en Keune silver reflex mousse. Was mijn haar om de 3 dagen, en doe er geen cremespoeling in. Om de week een zilver masker van Guhl.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 08:17

Ik wilde misschien van mijn (inmiddels licht)bruin naar blond, maar de verf is er al zo goed als uit dus heb mijn eigen kleur weer terug :') (donkerblond).
Scheelt wel een hoop geld, haha.

PrinceAmos: zonde zeg. Vond dat grijs heel mooi! Mijn schoonzusje heeft die grijze kleur ook en gebruikt de zilvershampoo van Fudge. Die schijnt heel goed te werken, en haar kleur blijft wel echt een maand of 2 mooi!

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 08:24

PrinceAmos schreef:
lieveli schreef:
Superzonde. Welke shampoo gebruik je?

Keune silver reflex shampoo en Keune silver reflex mousse. Was mijn haar om de 3 dagen, en doe er geen cremespoeling in. Om de week een zilver masker van Guhl.


Je kunt niet zeggen dat je je best niet doet. -O- Zonde, stond echt heel tof!

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 08:47

Hmm misschien toch nog een andere shampoo en wel een ondersteunende crèmespoeling gebruiken PA? Ik gebruikte die set van Fudge (Clean Blonde Violet Toning Shampoo + Conditioner). Na een keer douchen merk je al verschil en is het een stuk koeler. Heb het idee dat veel toning shampoos hun werk niet goed (genoeg) doen.

Joe!

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 08:50

Dames. Ik wil wellicht ook een krultang kopen. Maar wil er eigenlijk niet teveel aan uitgeven. Iemand nog tips?

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

mailow

Berichten: 594
Geregistreerd: 28-03-11

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 11:03

Inderdaad, de zilvershampoo van Fudge! Mijn haar wordt er elke keer weer assig van en mijn balayage zit er al 6 maanden in . :+

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 11:18

Thanks Lieveli! Was er ook heel blij mee.

Over die Fudge lijn, trekt daar de cremespoeling niet de kleur uit je haar? Of heel slap. Ik heb giga sluik haar helaas (iemand ruilen?) en moet er echt moeite voor doen om er volume in te krijgen haha.


Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 11:31

De conditioner is toning, dus nee, die trekt geen kleur uit je haar, maar ondersteunt het juist. Het is verder niet per se volumizing, maar had zelf niet het idee dat het verslapte. Wel dat het goed verzorgt, en dat vond ik wel prettig met mijn droge, ontkleurde haar wat nog droger werd door zilvershampoo.

Joe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 13:19

In het vorige topic benoemde ik al dat ik weer neig naar paars of blauw haar maar dat mijn vriend dat niet representatief vind. Dit zijn de kleuren die ik bedoel, hoe denken jullie er over?
Mijn eigen fotos kon ik helaas niet meer vinden, die had ik op hyves staan vrees ik.. maar ik heb beide kleuren dus rond mn 16e tot 18e gehad en ze stonden me wel;

Paars;
Afbeelding

Afbeelding

Blauw;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Ik heb alleen wel geen krullend haar, dit ben ik met grijs wat slechts 2 wasbeurten echt mooi was gebleven..

Afbeelding

En dit ben ik met rood;

Afbeelding

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 13:32

Paars! *\%/* :~

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 13:43

Maar ik ben dus wel zelfstandig ondernemer en ook geen tiener meer (bijna 27).

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 13:54

Ik vind dat zwart-blauwe wel tof. Maar ik weet niet of dat blauw goed gaat pakken.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

kraakte
Berichten: 3076
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 14:15

Ik vind het beide tof en denk dat t je beide goed za staan.
Ik vind die kleuren trouwens gewoon volwassen ogen hoor. Niks kinderlijks aan.

[o]

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 15:07

Jij hebt je haar geblondeerd gehad hé Shanna? Vriendin van me die had dat ook, daarna blauwzwart geverfd en met een paar wasbeurten was 't echt zo vreselijk lelijk. :oo Zult 't wel heel goed bij moeten houden.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 15:17

Ik heb mn haar inderdaad meerdere keren ontkleurt. Ik weet nog van 10 jaar geleden dat mn haar ook ontkleurt werd om het paars te krijgen. Het zwart/ blauw had ik daarna en dat kon daar dan wel weer overheen/ daarvoor hoefde het niet ontkleurt te worden.

Cinnepin

Berichten: 8901
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 19:37

Iris82 schreef:
Dames. Ik wil wellicht ook een krultang kopen. Maar wil er eigenlijk niet teveel aan uitgeven. Iemand nog tips?



Ik heb sinds een paar dagen de max pro...ik heb er 63 voor betaald. Hele goeie tang! Heeft een keramische staaf waardoor je haar niet beschadigd! 10 minuten en je kapsel is gekruld!

Cinnepin

Berichten: 8901
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 19:40

Shanna schreef:
In het vorige topic benoemde ik al dat ik weer neig naar paars of blauw haar maar dat mijn vriend dat niet representatief vind. Dit zijn de kleuren die ik bedoel, hoe denken jullie er over?
Mijn eigen fotos kon ik helaas niet meer vinden, die had ik op hyves staan vrees ik.. maar ik heb beide kleuren dus rond mn 16e tot 18e gehad en ze stonden me wel;

Paars;
[ [url=m/tQmsdl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xfaqhc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Blauw;

[ [url=m/eQ8Xfl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FiOqT1.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vNi4Ai.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb alleen wel geen krullend haar, dit ben ik met grijs wat slechts 2 wasbeurten echt mooi was gebleven..

[ [url=m/ULCHVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit ben ik met rood;

[ [url=m/c7ES7P.jpg]Afbeelding[/url] ]



Paars! Maarja heb zelf ook het bovenste gedeelte paars!


Tevens vind ik haarkleur niets met volwassenheid te maken. Veel kapsters hebben fellere kleuren of dames in de beauty branche.

Mondy

Berichten: 11787
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 19:41

Wat sonde dat het grijze zo is terug gelopen, het staat je ontzettend gaaf !

Shanna volgens mij kan jij veel kleuren heel goed hebben <3
Als je in een wat vrijere sector werkt kan paars prima. Is het wat minder dan zou ik voor het zwart met blauw gaan.

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amparo, annepaardoes, Anouk94, bcd94, Edisons, Jacquelinee_, L_Flo, Lalladidoo, Supervixen, Wistaire en 51 bezoekers