Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Djoopie

Berichten: 2690
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 05:55

WAuw wat een mooi eind! Ik heb je net nog pb gestuurd omdat ik dacht dat de rest van het topic volstond mer vragen om een pb maar toen ik doorlas bleek het toch anders te zijn. Excuus voor de pb, beschouw maar als niet verzonden. Hoop dat Lotjes gezondheid wel goed is nu!

It’s ok to be a glowstick, sometimes we need to break before we shine!


yvettt02

Berichten: 192
Geregistreerd: 13-03-17
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 06:11

Wat een geweldig nieuws!!! Ben zo blij voor je! En voor Lotje natuurlijk ook :D Een beter einde kan haast niet! *\o/*

Orola

Berichten: 4362
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 06:19

Wow, wat geweldig dat ze uiteindelijk toch blijkt te leven, en dat ze op haar nieuwe plekje zo goed verzorgd wordt!! <3

[o]

Snorkel8

Berichten: 1096
Geregistreerd: 12-12-06

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 07:13

Oh wat fijn voor jou!!! En voor Lotje!! Krijg er helemaal kippenvel van! <3

The_Cat

Berichten: 7274
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 07:20

Wat een leuke update om te lezen! gelukkig voor jij en lotje is het toch eind goed al goed.

Maar het doet je langs de andere kant ook 2x nadenken over wat voor een mensen er toch zijn in 'de paardenwereld'


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

xDenies

Berichten: 13488
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 07:22

Wauw super!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

martine096
Berichten: 457
Geregistreerd: 25-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 07:49

Wauw wat een onwijs leuke update! *\o/* Wat ontzettend fijn dat je haar hebt gevonden en dat ze op een mooi plekje staat. :)

Ann_moi

Berichten: 3844
Geregistreerd: 11-04-06

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 07:57

Wat fantastisch voor je! Prachtig dat je haar weer hebt kunnen zien!

“We must be free, but to have real freedom, you must be wild and free yourself.”
B+8 :)

yvje86

Berichten: 2693
Geregistreerd: 18-09-12

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:00

Hi, inmiddels benieuwd waar ze ergens in Zeeland bij een manege staat.... :o

En héb je nog een stukje staart mee kunnen nemen?

prugelpiet

Berichten: 12515
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:02

TS, je straalt helemaal op de foto's :D

Super dat het toch nog zo is afgelopen!

Wat ik me nu toch afvraag; heeft ze helemaal geen pijn meer?

I am because you were

Sunny8
Berichten: 66
Geregistreerd: 12-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:04

Wauw, wat fijn dat je haar weer hebt gevonden en geweldig dat ze zo goed terecht is gekomen! <3 Goed dat je door bent blijven zoeken *\o/*
Laatst bijgewerkt door Sunny8 op 13-07-17 08:05, in het totaal 1 keer bewerkt

4EverHobbes

Berichten: 1817
Geregistreerd: 06-12-04
Woonplaats: In the land of far, far away

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:05

Geweldig, het lijkt wel een spannende film! Heel fijn voor jou en voor Lotje dat het allemaal goed is gekomen!

Shoot me again, my soul is still dancing

Crissy
Berichten: 352
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Dordrecht

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:06

Wat een geweldig nieuws over Lotje. En dat ze door het oog van de naald is gegaan en zo goed terecht is gekomen.

Passie voor paarden blijft een levenlang!

_kajo_
Berichten: 739
Geregistreerd: 21-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:10

4EverHobbes schreef:
Geweldig, het lijkt wel een spannende film! Heel fijn voor jou en voor Lotje dat het allemaal goed is gekomen!

Wanneer ik dit in een spannende film zou zien, of in de Penny zou lezen, dan zou ik denken: hoe groot is nu de kans dat dit ooit in het echt zou gebeuren.
Blijkbaar toch iets groter dan ik had gedacht.

kwita

Berichten: 6542
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:10

wat ben ik blij voor jou!, stuur je verhaal op aan de penny....het past zo in een boekje Zo bijzonder!

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

emilyslaluna

Berichten: 3809
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-17 08:10

prugelpiet schreef:
TS, je straalt helemaal op de foto's :D

Super dat het toch nog zo is afgelopen!

Wat ik me nu toch afvraag; heeft ze helemaal geen pijn meer?


Ze loopt wel onregelmatig. Eigenlijk op precies dezelfde manier als toen we achter haar artrose kwam. Maar of je het echt pijn kan noemen weet ik niet. Natuurlijk voelt ze wel iets, anders loopt ze niet onregelmatig. Maar ze ziet er heel gelukkig uit. En als ze toch in een paar lessen moet lopen, dan ben ik blij dat het bijna geen werk voor haar is.

Natuurlijk is er niks beters dan haar thuis hebben. Maar op dit moment ben ik dol gelukkig dat ze leeft, tonnetje rond staat, goed verzorgd wordt en veel kindjes blij maakt.

Trouwens, wat ze daar ook heel goed doen is dat elk kindje voor de les de pony helemaal moet poetsen en leren opzadelen (met toezicht om te controleren of alles goed zit natuurlijk). Dus Lotje wordt zeker vaak genoeg gepoetst!

Fortitude

Berichten: 3080
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:13

Wat een wending zeg!

Ik vraag me alleen af of ik zelf gelukkig zou zijn met de loop van dit verhaal. Een kreupele pony in de lessen... Dat noem ik geen goede manege. Zelfs al werkt ze weinig en krijgt ze goede verzorging.

Maar ontzettend fijn dat je haar weer hebt kunnen zien!

[o]


emilyslaluna

Berichten: 3809
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-17 08:14

yvje86 schreef:
Hi, inmiddels benieuwd waar ze ergens in Zeeland bij een manege staat.... :o

En héb je nog een stukje staart mee kunnen nemen?


Ik heb geen stukje staart mee. Want uiteindelijk zal ze weer naar huis mogen komen dus dan is er alle tijd!

Wat ik nu moet doen is alles zien te regelen waar ze bij ons weer mag komen te staan ect. Ik weet wel zeker dat ze weer in haar oude stal terecht mag. Het is alleen de vraag of ik haar daar neer zet, of dichter bij mij waar ik studeer. Ik woon namelijk uit huis maar kom elk weekend naar huis. Dus even zoeken! Ik hou jullie allemaal op de hoogte! Nu eerst even laten bezinken. Ik werd vanmorgen wakker met het idee dat het een droom was. :)

MoppieFilou

Berichten: 4954
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:14

Wat een verhaal :wow: . Zoiets had ik niet verwacht! Wat moet jij je nu geweldig voelen! Hopelijk kan je Lotje snel weer overkopen!
Volgens mij is Lotje nu heel gelukkig op haar nieuwe plekje! Maar ik denk dat ze het helemaal niet erg zou vinden om weer naar jou te komen :j .
Laatst bijgewerkt door MoppieFilou op 13-07-17 08:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Moppie en Lou - For always in my heart little friends <3

Rizette
Berichten: 4268
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:14

Wat fijn voor je! Lotje is meteen beroemd op Bokt! Ik zou haar er toch proberen weg te halen. Denk dat Lotje dat wel verdiend heeft. Natuurlijk maakt ze kinderen gelukkig, maar een paard wat niet regelmatig loopt krijg verder vaak ook last in haar lijf. In een land waar we het allemaal zo goed hebben moeten de paarden het ook goed hebben en niet het laatste nog hoeven geven. Maak je misschien niet blij met deze opmerking maar zo denk ik er toch over.

Goof

Berichten: 28528
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:18

Ga er niet automatisch vanuit dat je pony ook echt weer naar huis komt. Ik weet niet wat de instelling van de manege is, maar wellicht laten ze het dier doorlopen tot het niet meer kan en helemaal op is en dan is de vraag of het nog eerlijk is om hem dan nog thuis neer te zetten.
En als ik dan lees dat dit dier kreupel in de lessen loopt..... tja...
Als ze echt goed zijn en de pony's een pensioen bieden hadden ze dat al gedaan moeten hebben toen ze zagen dat deze kreupel was.

Winged

Berichten: 32948
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:19

Wat een fijn einde zo. Eind goed al goed en Lotje ziet er prima uit :) Toch wel proberen haar zo snel mogelijk naar huis te krijgen hoor :)

Cinnepin

Berichten: 8880
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:20

Jeetje, wat een onverwachte wending!! Geweldig!!!

emilyslaluna

Berichten: 3809
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-17 08:20

Rizette schreef:
Wat fijn voor je! Lotje is meteen beroemd op Bokt! Ik zou haar er toch proberen weg te halen. Denk dat Lotje dat wel verdiend heeft. Natuurlijk maakt ze kinderen gelukkig, maar een paard wat niet regelmatig loopt krijg verder vaak ook last in haar lijf. In een land waar we het allemaal zo goed hebben moeten de paarden het ook goed hebben en niet het laatste nog hoeven geven. Maak je misschien niet blij met deze opmerking maar zo denk ik er toch over.


Ik begrijp jullie helemaal. Natuurlijk wil ik niks liever dan haar gisteren al thuis genomen hebben. Echter spelen meerdere dingen mee waardoor dat nu even niet kan. Ze moeten daar vervanging voor Lotje vinden natuurlijk. Want ze heeft al die tijd veel hartjes gestolen. Zodra ze er een hebben mogen wij haar in principe terug. Maar ik moet aan de andere kant ook met mijn ouders overleggen. Want het is niet niks om weer een paardje te hebben staan. Zeker nu ik naar mijn 2e jaar universiteit ga in Antwerpen. Ik heb volle vertrouwen dat we een oplossing gaan vinden. Ik ga er alles aan doen om haar voor de rest van haar leven bij mij te hebben. Ik heb er alles voor over.

Tot die tijd is het een fijn idee dat ze ondanks die enkele lesjes, toch Mega goed staat en heel veel liefde krijgt. Dat geef uiteindelijk meer rust dan het oorspronkelijke einde natuurlijk.

Cinnepin

Berichten: 8880
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:20

Jeetje, wat een onverwachte wending!! Geweldig!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carin0903, corinec en 28 bezoekers