Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Nientsje

Berichten: 5242
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:14

Wat een verhaal... ik heb ook stilletjes gevolgd en zou ook wel een pb willen. Erg benieuwd naar de afloop..

Lytse Feike
♫ ♪ You are the song of my heart ♪ ♫
|| 08-06-'12 ||
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:15

Ik zou ook wel een PB willen met hoe het gelopen is uiteindelijk. Rot TS, dat het niet zo gegaan is hoe jij het graag gezien had!

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

Fortitude

Berichten: 3080
Geregistreerd: 03-08-08

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:17

Met de hoeveelheid pb's die ts moet gaat sturen is het misschien toch makkelijker het gewoon neer te zetten.

Of we maken er een kettingbrief van :)

[o]

Aranel
Berichten: 20190
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:17

Mag ik ook een pb? :)

Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:17

Ik ook?

lisselotje
Berichten: 711
Geregistreerd: 02-10-06

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:20

ik ook?

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:21

Palmera schreef:
emilyslaluna schreef:
Voor degenen die het einde willen weten, ik wil het best via pb met je delen. Maar ik noem sowieso geen namen oid. Ik moet wel zeggen, het is niet geëindigd hoe ik had gedacht... Bedankt nogmaals voor alle tips.


En:

emilyslaluna schreef:
Bedankt voor de tip. Echter zou ik het toch graag in PB doen. Want ik wil geen problemen. Ookal noem ik geen namen heb ik toch liever in PB.
Mijn excuses.


Ik vind dit altijd zo flauw. Als je een topic opent, zinnige tips en een hoop medeleven krijgt en zelfs contact krijgt, waarom moet de rest dan over PB? Het zal vast geen staatsgeheim zijn, het is ook geen extreem delicaat onderwerp, en het mag uiteraard anoniem gehouden worden.

En nee, niemand is iets verplicht op bokt, maar het is wel flauw. :)

Lijkt me ook geen rocket science dat de pony dus niet ingeslapen is zoals in eerste instantie wel beweerd is. Daar heb je geen pb voor nodig hoor.

Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:23

Fortitude schreef:
Met de hoeveelheid pb's die ts moet gaat sturen is het misschien toch makkelijker het gewoon neer te zetten.

Of we maken er een kettingbrief van :)


denk eerder dat tweede. Anders is TS een uur bezig. Dat ze het naar de eerste 5 ofzo die het vroegen stuurt, en als de rest daar dan pb'tjes aan stuurt met vraag om het verhaal gaat het 't snelst.

't is geen GTST he mensen. Als je een spannend verhaal wil lezen, pak een boek. TS is ons niks verplicht.

I'm a reasonable girl, get off my case..

Altijd al een originele kür op muziek willen rijden? *klik* voor meer info!

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:28

Kunnen jullie niet geduldig wachten? Het is aan de TS om te besissen wie wat leest :-). TS is nu zelfs niet online. Bokt is niet het enige op de wereld!

Onali

Berichten: 18335
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:33

Fortitude schreef:
Verkocht is inderdaad verkocht, maar dan nog had mevrouw ook gewoon kunnen melden dat ze geen contact meer wilde hebben in plaats van hoe het nu gelopen is.


Trust me, zelfs dan nog word je lastig gevallen.
Meerdere malen zelfs.

Zo blijkt maar weer, verkoop je paard met gebrek en laat het los of breng hem weg (slager/ DA) loop je ook niet tegen dit soort dingen aan.

Black is the colour of my true love's hair

lissisanne

Berichten: 2506
Geregistreerd: 16-08-08

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:40

Ik ben ook heel benieuwd hoe het is afgelopen. Kan me voorstellen dat je hierdoor lang in de stess heb gezeten en dat het je gewoon niet lekker zat voordat je het 'zeker' wist.

Dus zou graag een pb willen ontvangen.

La vie est belle

LHS13

Berichten: 580
Geregistreerd: 14-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:45

Onali schreef:
Fortitude schreef:
Verkocht is inderdaad verkocht, maar dan nog had mevrouw ook gewoon kunnen melden dat ze geen contact meer wilde hebben in plaats van hoe het nu gelopen is.


Trust me, zelfs dan nog word je lastig gevallen.
Meerdere malen zelfs.

Zo blijkt maar weer, verkoop je paard met gebrek en laat het los of breng hem weg (slager/ DA) loop je ook niet tegen dit soort dingen aan.


TS heeft haar pony geschonken aan iets wat een goed doel leek. En heeft daar bepaalde eisen aangesteld, zoals ze zelf ook zegt had ze dit nooit gedaan als ze had geweten wat er achteraf met de pony is gebeurd.
Ik vind dat TS in deze wel zeker (zoals afgesproken) recht heeft om deze dingen te vragen.

[o]

Brievenbus
Berichten: 2116
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:49

Mag ik ook een pb ontvangen?

May the road less paved be the road that you follow

huppeltje
Berichten: 362
Geregistreerd: 08-05-05

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:56

Ik ben ook wel heel benieuwd, zou dus ook een PB ontvangen

__Leonie

Berichten: 1979
Geregistreerd: 15-01-08
Woonplaats: Wijchen

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:59

Zou ik een pb mogen? Ben heel benieuwd hoe het af of gelopen.

Instagram: @paintingsbyleonie

emilyslaluna

Berichten: 3809
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-17 14:02

Hoi allemaal, sorry dat ik niet meteen heb gereageerd. Ik heb een 70 tal PB's ontvangen en ik beantwoord ze graag. Ik voel me echt niet comfortabel om het hier in te gooien. Ik kan mij voorstellen dat het flauw is maar ik deel graag het einde met degenen die dat willen. Ik zie dat veel om een PB vragen, willen die mij een PB sturen? Want dan kan ik sneller antwoorden door een reply te doen dan elke keer zelf een adres in te moeten vullen.

Voor de anderen, hartelijk dank voor de lieve woorden. Het doet me goed om te weten dat meerderen hetzelfde zouden doen als ze in mijn schoenen stonden.

Over die pluk, ik heb zelf een paar haartjes, maar bij lange niet voldoende voor wat ik ga laten maken. Daar heb je een flinke deel van de staart voor nodig. En dat is zonde om af te knippen als ze naar iemand anders toe gaat. Bovendien was het nooit de bedoeling dat ik contact zou verliezen.

Ik hoop zo voldoende info te geven. Ik ga weer verder met de PB. Bedankt voor de tips van het hier neer te zetten, maar ik neem toch liever de tijd met PB.

Snorkel8

Berichten: 1096
Geregistreerd: 12-12-06

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:04

Goed van je ts! sterkte met alles!

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:14

emilyslaluna schreef:
laraxXxemma schreef:
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de rest:=

Dan moet je dat loslaten... Sorry maar ik zou dat zelf nou niet kunnen. Die koper heeft verteld dat ze haar op de hoogte zou houden en dat ze langs mocht komen, ik vind het gewoon niet netjes dat ze zich daar dan niet aan houdt (hield). Ze kan toch op zijn minst zeggen, sorry joh ik vind het niet zo leuk dat je elke keer contact met me opneemt. Zeker als de intenties van die persoon niet in belang lijken van de pony, lijkt me toch meer dan logisch dat je je daar zorgen over gaat maken := Dit is precies het verschil tussen de paardenwereld als bedrijfsleven en als voor de fun. In het bedrijfsleven begrijp ik het wel, laat het maar los, maar als je je paard had voor jouzelf en voor het plezier is dat heel anders.


Dankjewel. Het loslaten is voor de ene makkelijker dan de andere. Voor mij helaas erg moeilijk.


Ik zou dat ook niet zo kunnen. Verkocht is verkocht, dat klopt. Maar je hebt hem verkocht met gemaakte afspraken en in goed vertrouwen. Als er dan iets anders mee gebeurd, zou ik ook blijven aandringen tot ik het ware verhaal boven tafel had. Ik zou dat niet zomaar kunnen laten gaan en het loslaten.

Dingen zoals dit zorgen er wel voor dat ik nooit mijn paard weg zou doen, zeker niet met een blessure naar een 'goed tehuis', een stichting of zorgboerderij, want hoe mooi het ook allemaal kan klinken, je kunt tegenwoordig niemand vertrouwen. Je word genaaid waar je bij staat.

zonnebloem18

Berichten: 24811
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:18

Moderatoropmerking:
Ook vanuit het moderatorteam het verzoek om dit topic niet verder te vervuilen maar TS zelf een PB te sturen als je wilt weten hoe het afgelopen is.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

dieseltje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:59

emilyslaluna schreef:
Over die pluk, ik heb zelf een paar haartjes, maar bij lange niet voldoende voor wat ik ga laten maken. Daar heb je een flinke deel van de staart voor nodig. En dat is zonde om af te knippen als ze naar iemand anders toe gaat. Bovendien was het nooit de bedoeling dat ik contact zou verliezen.


Er kunnen ook met een paar haren wel leuke dingen gemaakt worden, zo draag ik een halsketting met kralen waarin wat haren in hars zijn gegoten, erg mooi en zo heb ik ze (2 paarden) toch in een sieraad. Als je wilt kan ik je pb-en waar ik dat heb laten maken, niet duur en echt mooi.

Dag lieve Dreamer, mijn gouden mannetje [o]


emilyslaluna

Berichten: 3809
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-17 15:14

dieseltje schreef:
emilyslaluna schreef:
Over die pluk, ik heb zelf een paar haartjes, maar bij lange niet voldoende voor wat ik ga laten maken. Daar heb je een flinke deel van de staart voor nodig. En dat is zonde om af te knippen als ze naar iemand anders toe gaat. Bovendien was het nooit de bedoeling dat ik contact zou verliezen.


Er kunnen ook met een paar haren wel leuke dingen gemaakt worden, zo draag ik een halsketting met kralen waarin wat haren in hars zijn gegoten, erg mooi en zo heb ik ze (2 paarden) toch in een sieraad. Als je wilt kan ik je pb-en waar ik dat heb laten maken, niet duur en echt mooi.


Heel graag! Ik voldoende al die tijd op FB een vrouw die hele mooie dingen maakt. Maar die had wel wat meer haar nodig. Dus ik hoor graag bij wie je bent geweest ☺️

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:27

Verschrikkelijk.. heb je een pb gestuurd

[BB-HK] [VOLG] Mijn gevleugelde vleeseters

Some people just need a high-five, in the face, with a chair

dieseltje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:32

emilyslaluna schreef:
Heel graag! Ik voldoende al die tijd op FB een vrouw die hele mooie dingen maakt. Maar die had wel wat meer haar nodig. Dus ik hoor graag bij wie je bent geweest ☺️


Ik heb je een pb gestuurd hierover, overleg met haar eventueel. Ze denkt ontzettend goed mee en er is veel mogelijk.

Sterkte en succes

Dag lieve Dreamer, mijn gouden mannetje [o]

emilyslaluna

Berichten: 3809
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-17 16:57

dieseltje schreef:
emilyslaluna schreef:
Heel graag! Ik voldoende al die tijd op FB een vrouw die hele mooie dingen maakt. Maar die had wel wat meer haar nodig. Dus ik hoor graag bij wie je bent geweest ☺️


Ik heb je een pb gestuurd hierover, overleg met haar eventueel. Ze denkt ontzettend goed mee en er is veel mogelijk.

Sterkte en succes


Oh ik bedoelde volgde. Dankjewel!

prugelpiet

Berichten: 12515
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:26

Ik heb je ook een pb'tje gestuurd, TS. Mocht iemand anders zich geroepen voelen het door te sturen Is dat ook prima hoor.

Ik ben nu ook wel heel nieuwschierig naar wie de nieuwe/oude (?) eigenaresse is die meeleest. Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal, dus mocht die zich geroepen voelen om zijn/haar verhaal ook neer te zetten, hou ik je niet tegen.

I am because you were


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Vagabondo en 27 bezoekers