ongesteld en relatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frieskee
Berichten: 777
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Geldrop

ongesteld en relatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-17 14:17

Hoi bokkers,
Een vriendin van mij is sinds kort aan het daten met een jongen. Zelf is ze nog maagd en heeft ze wel al bijna seks gehad met die jongen. Nou wou ze vanavond weer gaan logeren bij die jongen alleen gaf ze aan dat ze ongesteld was en toen reageerde hij meteen van: Ik heb het eigenlijk al heel deze week druk.. Wat moet ik hier van denken? PS. Hij ziet er wel super knap uit. Is het verstandig dat ze hiermee door zal gaan?

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:20

Waarom steeds dit soort vage topics :o

Om antwoord te geven op je vraag: geen idee. Misschien wou ie seks en gaat nu het feestje dus niet door en heeft ie geen zin meer, misschien is je vriendin een retechagerijnig kreng als ze ongesteld is en heeft hij daar niet zoveel zin in, misschien wil ie het liever verplaatsen omdat ie denkt dat je vriendin zich fijner voelt als ze niet ongesteld is... Kan vanalles zijn, maar 1 manier om erachter te komen.

Frieskee
Berichten: 777
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Geldrop

Re: ongesteld en relatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-17 14:21

Hij heeft haar nog nooit meegemaakt toen ze ongesteld was. Ze kennen elkaar een krappe 3 weken.

nontie
Berichten: 1468
Geregistreerd: 10-12-13
Woonplaats: Drenthe

Re: ongesteld en relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:23

Misschien moet ze dan nog maar even wachten met bij die jongen slapen als ze elkaar nog maar 3 week kennen.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:23

Tja als hij super knap is.. :roll:

Denk dat je zelf ook wel weet dat hier toch wel een luchtje aan zit.
Maar als je vriendin het prima vind om de relatie rond sex te baseren is het dan weer prima.
Valt zo weinig van te zeggen.
Laatst bijgewerkt door Azmay op 04-07-17 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

mazarmalover

Berichten: 139
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:23

Mijn eerste gedachte zegt foute boel, waarschijnlijk wilde hij gewoon seks. Aan de andere kant, je geeft aan dat ze pas kort aan het daten zijn, ik zou me zelf ook niet op mijn gemak voelen als ik zou blijven slapen bij een jongen die ik amper ken terwijl ik ongesteld ben.

fleurtjeuh
Berichten: 10316
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:23

Lieve ts, dit is de 2e keer dat je een topic in deze strekking opent.
Jongen wil het niet officieel noemen tot er seks is geweest(maar hij is wel super knap), jongen heeft geen zin dat je langs komt als er geen mogelijkheid is tot seks(maar hij is wel heel knap).
Gaat dit topic niet stiekem over jezelf? Dat mag best hoor, gewoon eerlijk zijn werkt het beste. :)
Zo niet, maakt ook niet uit, in beide gevallen heb ik hetzelfde advies:
Ga alsjeblieft weg bij die jongen.
Dat hij knap is heeft niks te maken met het feit dat hij je alleen voor de seks lijkt te willen.
Looks zijn echt niet alles!

Littera

Berichten: 2053
Geregistreerd: 11-04-12
Woonplaats: Onder de zon en boven de grond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:25

Ik heb zomaar het vermoeden dat het hem om de seks gaat en volgens mij heb jij dat vermoeden ook, TS. Maar ik zou je niet te veel met je vriendin bemoeien, ze weet zelf het beste wat ze wil.

En wat heeft knap zijn ermee te maken? Alsof je iemand gaat daten die je eigenlijk niet leuk vindt, maar ja, "hij is knap"... :')

Frieskee
Berichten: 777
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-17 14:25

fleurtjeuh schreef:
Lieve ts, dit is de 2e keer dat je een topic in deze strekking opent.
Jongen wil het niet officieel noemen tot er seks is geweest(maar hij is wel super knap), jongen heeft geen zin dat je langs komt als er geen mogelijkheid is tot seks(maar hij is wel heel knap).
Gaat dit topic niet stiekem over jezelf? Dat mag best hoor, gewoon eerlijk zijn werkt het beste. :)
Zo niet, maakt ook niet uit, in beide gevallen heb ik hetzelfde advies:
Ga alsjeblieft weg bij die jongen.
Dat hij knap is heeft niks te maken met het feit dat hij je alleen voor de seks lijkt te willen.
Looks zijn echt niet alles!

Ja het is die jongen maar is kan ook zo lief zijn. haha maar heb nu ook echt buikpijn omdat ik gewoon ruik dat hier een luchtje aan zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:25

Ik denk dat die kerel gewoon zoiets heeft van, gatver dat hoef je niet nu al met me te delen :=

Frieskee
Berichten: 777
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Geldrop

Re: ongesteld en relatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-17 14:26

Hij is al 22 dus zou een beetje kinderachtig zijn @Jans

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:26

Jans schreef:
Ik denk dat die kerel gewoon zoiets heeft van, gatver dat hoef je niet nu al met me te delen :=

Maar hoe wil je het dan aangeven? :P

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:26

Een echte schipper..... :')

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:26

Jans schreef:
Ik denk dat die kerel gewoon zoiets heeft van, gatver dat hoef je niet nu al met me te delen :=

_/-\o_

Even TS, waarom steeds dit soort topics?

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:27

cinniz123 schreef:
Een echte schipper..... :')



_O-

mazarmalover

Berichten: 139
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:28

Jullie kennen elkaar 3 weken toch? Hoeveel 'dates' heb je al gehad? Weet je wat voor soort jongen het is (bijvoorbeeld veel exen?)

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:28

cinniz123 schreef:
Een echte schipper..... :')



En wat heeft het er in godsnaam mee te maken of ie knap is of niet :') mijn hemel zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:28

Ik durf met zekerheid te zeggen dat als ik dit meteen zo zou verwoorden tegen mijn vent dat hij ook afgeknapt zou zijn. Ze had niet hoeven zeggen dat ze ongesteld was, maar dat ze bijvoorbeeld gewoon niet lekker is. Dat is veel minder direct verwoord en dan kweek je vanzelf meer begrip.

Sunrise_

Berichten: 5036
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:29

Jans schreef:
Ik denk dat die kerel gewoon zoiets heeft van, gatver dat hoef je niet nu al met me te delen :=

Als een jongen over zoiets normaal als ongesteldheid zo kinderachtig doet zou dat voor mij meteen een goede filter zijn.

nontie
Berichten: 1468
Geregistreerd: 10-12-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:29

zillionke schreef:
fleurtjeuh schreef:
Lieve ts, dit is de 2e keer dat je een topic in deze strekking opent.
Jongen wil het niet officieel noemen tot er seks is geweest(maar hij is wel super knap), jongen heeft geen zin dat je langs komt als er geen mogelijkheid is tot seks(maar hij is wel heel knap).
Gaat dit topic niet stiekem over jezelf? Dat mag best hoor, gewoon eerlijk zijn werkt het beste. :)
Zo niet, maakt ook niet uit, in beide gevallen heb ik hetzelfde advies:
Ga alsjeblieft weg bij die jongen.
Dat hij knap is heeft niks te maken met het feit dat hij je alleen voor de seks lijkt te willen.
Looks zijn echt niet alles!

Ja het is die jongen maar is kan ook zo lief zijn. haha maar heb nu ook echt buikpijn omdat ik gewoon ruik dat hier een luchtje aan zit.


Dat zegt toch al genoeg, afkappen met die jongen en wachten tot er een jongen op je pad komt waar je wel een goed gevoel bij hebt.
Niet alleen seks hebben met een jongen omdat hij knap is en anders geen relatie wil.

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:29

Slotje voor overleg.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: ongesteld en relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:06

Dit topic krijgt een definitief slotje, omdat TS al een vergelijkbaar topic heeft en omdat onduidelijk is of het over een vriendin of over TS zelf gaat.