Even voorstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Surion1984

Berichten: 29
Geregistreerd: 03-05-17
Woonplaats: Mierlo

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-17 14:05

Hallo allemaal,

Ik lees al een behoorlijk tijdje als gast mee op dit forum en heb sindskort een account aangemaakt.

Wij zijn Claire en Finn (bijna 4) moeder een zoon en allebei paardenliefhebbers.
Ik heb zelf van mijn 7/8 jaar tot rond mijn 20e paard gereden. Daarna ben ik naar het buitenland vertrokken en heb ik ruim 10 jaar niet meer gereden.
Bij mijn schoonouders hebben ze een Fjord, daar heb ik eens op gezeten maar mis ik de klik dus rijd ik verder niet. Mijn zoontje aan de andere kant zit al op deze pony sinds hij kan lopen en zeurt al sinds hij kan praten om op ponyles te mogen.

De kriebels kwamen terug toen ik in de omgeving ging zoeken naar maneges, bloed kruipt waar het niet gaan kan hé.
Ik heb gisteren weer voor het eerst gereden en ja.. de spierpijn is nog precies zoals ik me herinner ;)
Maar wel een heerlijk thuiskomen! Sinds de geboorte van Finn heb ik me niet meer zo ontspannen gevoeld en heb een heel fijn gevoel bij de manege.

Finn zelf gaat over een paar weekjes op zondag mee doet met de kabouterlessen. Samen met mij natuurlijk, want hoewel hij nog wel jong is, is hij wel groot dus we gaan gewoon kijken hoe het gaat.
Hij kan in ieder geval niet wachten en ik kijk er ook ontzettend naar uit.

En hopelijk als het Finn ook echt leuk blijft vinden kunnen we over een aantal jaren overgaan tot aanschaf van een eigen paard.

Ik ben niet persé een hele aanwezige forum-mer maar lees wel veel mee :)


Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 14:14

Welkom :)


Nargles don't believe in you either!

• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.


stefan2010
Berichten: 7
Geregistreerd: 21-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 12:11

Hartelijk welkom!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers