pol te duur of niet ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Gaan of niet ?

Ik zou gaan !
6 (15%)
Leuk maar niet voor die prijs..
34 (85%)

Totaal aantal stemmen: 40


Wafel
Berichten: 1819
Geregistreerd: 06-06-04

pol te duur of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-17 09:46

Hallo

Even een vraagje,

Je ziet een leuk evenement voor paarden ! Je wil in principe wel gaan..
Maar Entre prijs 30 euro en 7 euro parkeer geld. (je moet nog wat eten, drinken, misschien programma boekje kopen. Die kosten kan je drukken natuurlijk door het zelf mee te nemen.) Maar uit eindelijk kan je best veel andere leuke dingen doen voor zon bedrag.

Ik vroeg me af of er meer bokkers zijn die denken laat maar voor dat geld.

Ik zelf zie namelijk wel vaker leuke dingen langs komen. Maar denk vaak... Ik ben er al een keer geweest en voor dat geld geloof ik het wel weer een tijdje.. Of ik heb het er sowieso niet voor over.

Ben benieuwd hoeveel bokkers er ook vaker niet heen gaan omdat het best wat geld kost. En je het er gewoon niet voor over hebt.

rommulus

Berichten: 11522
Geregistreerd: 11-12-04
Woonplaats: gooi een emmer leeg volg het water daar woon ik :D

Re: pol te duur of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 09:53

Ik vind dit heel afhankelijk van het evenement.
Al vind ik voor die prijs dat je wel gratis mag parkeren.

Omgerekend kom je rond de 65 gulden en een 15 a 16 gulden parkeergeld...
Ik weet het oude koeien maar toch..

Elisa2

Berichten: 37133
Geregistreerd: 31-08-04

Re: pol te duur of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 09:58

Ik denk dan laat maar..heb inmiddels het meeste wel zo'n beetje gezien inmiddels. En alleen voor iets als de olympische spelen zou ik zoveel geld over hebben..

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 09:59

De meeste hier op bokt weten niet meer wat een gulden is.
Daar naar omrekenen heeft ook weinig zin meer.
https://www.youtube.com/watch?v=3SYYDiHObKM

Voor dat geld wil ik wel een heel geweldig evenement.
Want ik vind het wel erg duur.
De kans dat ik dus zeg laat maar is heel groot.

Goof

Berichten: 28780
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: pol te duur of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 10:06

30 euro voor een beetje paarden kijken? Nou nee. Maar goed, mijn interesse ligt dasr sowieso al niet.

Autumnn

Berichten: 8037
Geregistreerd: 26-03-10

Re: pol te duur of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 10:10

Dit is echt te weinig informatie om te kunnen oordelen. Is het een soort horse-event, jumping Amsterdam, worden er wedstrijden gereden en zo ja welk niveau.
Voor een horse-event vind ik het echt te veel. Daar betaal ik max. €15 voor en anders ga ik niet

Autumnn

Berichten: 8037
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 10:11

Goof schreef:
30 euro voor een beetje paarden kijken? Nou nee. Maar goed, mijn interesse ligt dasr sowieso al niet.


Waarom reageer je dan := ik ga ook niet naar een tennis wedstrijd en vind daarvoor alles te duur. Mij lijkt het dat de vraag alleen gericht is op paarden mensen.

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 10:17

Ik ben vele jaren achter elkaar naar bijvoorbeeld Jumping Amsterdam geweest. Ondanks de vreselijke stoeltjes op de krappe tribune bleef het geweldig, zeker vroeger het strodorp.
De laatste 5 jaar ga ik niet meer. Het is overdreven duur en het programma is zoooo slecht geworden en of de dressuurtoppers komen is altijd nog de vraag.
Dus nee, ik heb het er niet meer voor over, kleinere evenementen zijn vaak netzo leuk en veel goedkoper .

Wafel
Berichten: 1819
Geregistreerd: 06-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-17 10:17

Lizzyy schreef:
Dit is echt te weinig informatie om te kunnen oordelen. Is het een soort horse-event, jumping Amsterdam, worden er wedstrijden gereden en zo ja welk niveau.
Voor een horse-event vind ik het echt te veel. Daar betaal ik max. €15 voor en anders ga ik niet


wil het heel algemeen houden. Anders ben ik evenementen aan het afkraken. Laat zo iedereen in zjin waarden.

Puur om de gedachte laat maar..

Of je die ooit hebt of niet.

Westhof

Berichten: 2903
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 10:18

Ik vind €37 alleen maar om binnen te komen ook wel duur. Het ligt voor mij dan inderdaad aan het evenement waar het om gaat. Als er bijvoorbeeld demonstraties worden gegeven waar ik echt wat van opsteek en waar ik wat aan heb, dan zou ik het er misschien wel voor over hebben. Maar zoiets zou ik dan ook niet te vaak doen. Als het alleen "paardjes kijken" is, dan zou ik ervoor passen. Daarvoor kan ik naar genoeg gratis evenementen. Dat geld steek ik dan liever in m'n eigen pony.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 10:20

Zo kan ik de pol niet echt beantwoorden.
Er zijn namelijk evenementen met bij wijze van spreken alleen maar pennys die kunstjes laten zien maar ook evenementen met professionals die echt mooie clinics geven.

Over het algemeen zou ik het te duur vinden, maar ik weet niet hoe groots het is en wat het in houd dus een echt nuttig antwoord kan ik niet geven.

Goof

Berichten: 28780
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 10:25

Lizzyy schreef:
Goof schreef:
30 euro voor een beetje paarden kijken? Nou nee. Maar goed, mijn interesse ligt dasr sowieso al niet.


Waarom reageer je dan := ik ga ook niet naar een tennis wedstrijd en vind daarvoor alles te duur. Mij lijkt het dat de vraag alleen gericht is op paarden mensen.


Omdat vraag was of ik het te duur zou vinden of niet en ik mag daar dus ook op antwoorden :+
Dus ja, voor wat je ervoor krijgt; absoluut veel te duur.

Winged

Berichten: 33026
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:13

Elisa2 schreef:
Ik denk dan laat maar..heb inmiddels het meeste wel zo'n beetje gezien inmiddels. En alleen voor iets als de olympische spelen zou ik zoveel geld over hebben..

Dan kom je daar dus nooit, die kaarten zijn 3 of 4x zo duur.

30 euro hangt af van wat er wordt geboden...

Elisa2

Berichten: 37133
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:21

Winged schreef:
Elisa2 schreef:
Ik denk dan laat maar..heb inmiddels het meeste wel zo'n beetje gezien inmiddels. En alleen voor iets als de olympische spelen zou ik zoveel geld over hebben..

Dan kom je daar dus nooit, die kaarten zijn 3 of 4x zo duur.

30 euro hangt af van wat er wordt geboden...


Zo erg boeit het me gelukkig ook niet :+

Laurievc

Berichten: 4418
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: pol te duur of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:27

Voor mij zou dit echt van het evenement afhangen. Sommige zou ik dat er zeker voor over hebben, de kleinere evenementen dan weer niet.

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Re: pol te duur of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:34

Ligt eraan wat voor iets het is. Met deze informatie kan ik de poll niet invullen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:39

Ik heb het er niet voor over.
Heel veel evenementen zijn het mij niet waard. De dressuurtoppers (die er al bijna niet meer zijn) ga ik wel op een gewone wedstrijd bekijken.

En betalen voor zoiets als HorseEvent doe ik al helemaal niet. Je moet eerst al betalen om binnen te komen om vervolgens bij kraampjes(winkeltjes) iets te kunnen kopen.
Daarbij zijn de shows nou ook niet echt hoogstaand.

Ik ga ook niet naar Countryfairs om dezelfde reden als hierboven.
En als ik iets wil kopen ga ik wel naar de winkel of koop het online, maar ik ga niet eerst betalen om ergens binnen te mogen komen.