Wie heeft er zin om een stukje mee te rijden Zutphen - Breda

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura_1
Berichten: 21
Geregistreerd: 22-04-13

Wie heeft er zin om een stukje mee te rijden Zutphen - Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-17 09:17

Hallo avonturiers,

Een tijdje geleden heb ik een oproep geplaatst voor een maatje die met mij de Veluwe trail wil rijden. Inmiddels is mijn plan wat aangepast. Ik wil het liefst volgende week vertrekken met mijn gangenpaardje (partbred Tennessee Walker) vanaf de Gorsselse heide (bij Zutphen) en dan richting Breda gaan. De route ligt nog niet vast, ik kan alle kanten op en heb eigenlijk ook alle tijd. Mijn plan is nu grofweg om te vertrekken richting de Veluwe en dan door de Betuwe te gaan. Maar ook naar beneden, richting Nijmegen en vandaar uit door Brabant is een optie.
Ik heb zelf een tentje enz. bij me, maar wil vooral ook proberen bij boerderijen aan te kloppen om te overnachten met mijn paard. Ik heb dit nog nooit op deze manier gedaan, maar kennissen van mij hebben hier goede ervaringen mee. Zelf heb ik een back-up plan achter de hand; iemand kan me ten alle tijden ophalen met de trailer en naar mijn nieuwe plekje in Breda brengen.
Ik ben op zoek naar mensen die zin hebben om een deel (of de hele tocht :P) met me mee te rijden, wandelen of fietsen. Gezelschap is altijd fijn en mijn nog redelijk jonge paardje vind samen met een ander paard rijden altijd net wat relaxter.


Zijn er mensen die dit leuk vinden?? Dan hoor ik graag van jullie!

Groetjes, Laura


Afbeelding



ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 22:00

Yep, naar Nijmegen gaan, daar de rivieren kruisen en dan rechtsaf naar Breda. Door de Betuwe wil je ECHT NIET!

Idee is leuk maar je komt op een heel ongelukkig moment dus helaas, ik kan niet mee.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Laura_1
Berichten: 21
Geregistreerd: 22-04-13

Re: Wie heeft er zin om een stukje mee te rijden Zutphen - Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-17 13:15

Hoi Ikke, heb je slechte ervaringen met de Betuwe? :P Maar goed dat ik dat weet haha. Ik heb zelf ook wel een voorkeur voor Nijmegen enz, heb daar gewoond en de natuur is prachtig!

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:19

De Betuwe is een wat lastig gebied als het gaat om bermen, hard rijdende locals en het vinden van fatsoenlijk onderdak.

Het is niet onmogelijk, maar de trip via Nijmegen biedt je meer mogelijkheden en keuzes.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Laura_1
Berichten: 21
Geregistreerd: 22-04-13

Re: Wie heeft er zin om een stukje mee te rijden Zutphen - Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-17 20:12

Fijn om te weten! Heb je toevallig ook nog leuke slaapadresjes voor me? Of tips qua route?

hyss
Berichten: 1
Geregistreerd: 06-03-17

Re: Wie heeft er zin om een stukje mee te rijden Zutphen - Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 23:56

Leuk paard! Mijn zusje en ik gaan vanaf volgende week in wallonie rond trekken - ook met tent mee, wildkamperen en bij boeren aankloppen. Wij komen ook uit zutphen! Toevallig :D
We hebben al van veel mensen idd gehoord dat mensen onderweg heel gastvrij zijn, nog geen verhalen uit nederland gehoord maar zal vast niet zo heel erg verschillen. Met high line of afzetlint kom je anders ook nog een heel eind!

Ben benieuwd of het lukt met jouw trektocht, anders kom je maar mee met ons avontuur^^


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 8 bezoekers