[VOLG] k wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 13:03

Wat is het toch een leukerd en lieverd.

Ik kijk nu al uit naar de replay.

joey2010

Berichten: 4348
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 13:28

Zou wel erg leuk zijn wanneer je het kon b opnemen inderdaad.
Zal vast wel lukken.

Anoniem

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 23:24

Waarom ga ik nog zonder camera naar de paarden? Quick stond vanmorgen bij mij aan de voorraad, waardoor de doorgang naar de stal geblokkeerd was. Macho wilde in stal de restjes gaan opruimen, maar kon niet voorbij en Quick wilde geen voet verzetten. Blijkbaar heeft Quick langere benen als Bacardi, aangezien Macho gewoon onder Quick gelopen is. Heb ik hem nog nooit bij Bacardi zien doen.

joey2010

Berichten: 4348
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 06:53

Haha die gekke Macho _O- .
Die denkt van :" ik kom niet langs dan maar eronder door".

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:39

Jij moet gewoon een Go-Pro op je hoofd zetten op 'aan' drukken en dan pas bij de paarden in de buurt stappen, wel een met opgeladen batterijen en een kaartje van minstens 124 GB erin.

Anoniem

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 18:10

Gopro zou handig zijn. Heb ik lekker mijn 2 handen vrij en ik kom zelf niet in beeld. Nu krijg je dus dit soort filmpjes
https://youtu.be/reEJeVZVrD8
Quick stond overigens niet op mijn arm, meneer denkt alleen dat net naast/net tegen genoeg ruimte is om langs te komen.

Anoniem

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 20:19

Quick begint de longe te snappen, maar het gaat traaaaag. Ach ja, ik heb tijd.

Heb vandaag een onderonsje tussen Quick en mijn vriend op de foto kunnen zetten. Vriendlief had niets met dieren toen we mekaar 16 jaar geleden leerden kennen. Maar kijk nu eens hoe goed het klinkt tussen hem en Quick (met de andere paardjes ook trouwens).
Quick, even opletten ik moet je iets vertellen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Denk dat hij het begrepen heeft

Afbeelding

Glimwormen
Afbeelding
Afbeelding

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:26

Stille meelezer meldt zich weer eens :) Hij wordt echt prachtig!! Wat een super mooi kleurtje :)

Is er een bepaalde reden dat je hem al aan de longe hebt? Hij is nog niet eens 3 toch? Niet aanvallend bedoeld hoor, puur intresse:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:50

Monster_tos schreef:
Stille meelezer meldt zich weer eens :) Hij wordt echt prachtig!! Wat een super mooi kleurtje :)

Is er een bepaalde reden dat je hem al aan de longe hebt? Hij is nog niet eens 3 toch? Niet aanvallend bedoeld hoor, puur intresse:)


Je hebt een punt hoor en heb er ook heel lang over getwijfeld. Alleen blijft Quick in mijn nek kruipen en nu ik rustig aan het longeren begin, leert hij ook om van me weggestuurd te worden. Ik denk trouwens dat ik nooit langer als 10 minuten met hem bezig ben en ook niet dagelijks. Hij moet van mij ook niet sneller als een vlotte stap. Ik twijfel zelfs of ik hem ooit ga laten draven ofzo. Zal wel zien hoe het verder gaat.

Taucha

Berichten: 1169
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Katwijk

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 06:51

Ineens viel het binnen toen ik op een of andere manier bij opstarten van de pagina meteen foto 6 voor mijn neus had. Quick is gewoon een undercover chocolate moose! }:0 :Y)

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 09:14

SVRL schreef:
Monster_tos schreef:
Stille meelezer meldt zich weer eens :) Hij wordt echt prachtig!! Wat een super mooi kleurtje :)

Is er een bepaalde reden dat je hem al aan de longe hebt? Hij is nog niet eens 3 toch? Niet aanvallend bedoeld hoor, puur intresse:)


Je hebt een punt hoor en heb er ook heel lang over getwijfeld. Alleen blijft Quick in mijn nek kruipen en nu ik rustig aan het longeren begin, leert hij ook om van me weggestuurd te worden. Ik denk trouwens dat ik nooit langer als 10 minuten met hem bezig ben en ook niet dagelijks. Hij moet van mij ook niet sneller als een vlotte stap. Ik twijfel zelfs of ik hem ooit ga laten draven ofzo. Zal wel zien hoe het verder gaat.


Gewoon een paar rondjes stappen lijkt mij ook niet schadelijk inderdaad :) En dat krijg je met super slimme paardjes, die moet je bezig houden!

Manadeluca

Berichten: 1123
Geregistreerd: 15-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 09:58

B, M en Q zijn er heel goed uit, en wat schiet Q de hoogte in.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 20:48

Niets mis met een beetje opvoeden aan een lange lijn je zet hem immers niet aan de bijzet volledig opgetuigd ;) :D

Ze zien er trouwens echt fantastisch uit!

Anoniem

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 11:16

Speciaal voor de liefhebbers van chocolade mousse.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 11:36

Hij wordt echt steeds knapper, geen idee hoe dat nog mogelijk is... <3
En glimwormen dat het zijn, vooral Bacardi glimt heel erg! :D

Taucha

Berichten: 1169
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Katwijk

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 13:53

_/-\o_

En ik vrees dat je straks een ladder nodig gaat hebben. Met een krukje alleen zal opstappen lastig gaan worden. De bipsjes zitten nu al op gelijke hoogte. *\%/*

Elisa2

Berichten: 37133
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 13:59

Wat een aansprekend dier word Quik al zeg, hele aparte kleur ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 16:31

@ Retjethorse: Ik ben echt mega gelukkig met hoe Bacardi er nu uit ziet, had dit echt nooit kunnen dromen. Hij is wel lichter als vroeger, maar ach, dat maakt niets uit. Hij blijft zijn probleempjes hebben, maar hij zit duidelijk terug goed in zijn vel. Denk dat hij mentaal er ook baat bij heeft dat ik Quick bij gekocht heb. De jonge man is zo'n beetje zijn opvoedingsprojectje te worden. Helaas is mijn oude man niet altijd even zacht met de uk, maar eerlijk is eerlijk, ukkie kan ook enorm etteren! <3

Haha Taucha, daar heb ik ook al aan gedacht! Bacardi was 1.65 shoft als 4-jarige en is nadien niet meer gemeten. Normaal was er geschat dat Quick 1.55 ging worden, volgens de dierenartsen zou hij niet veel meer groeien nu, maar daar heb ik zo mijn twijfels over. Hij steekt op dit moment echt al zijn energie in groter worden, vind soms dat hij ietsje te scherp staat (ik zie niet graag de ribben van mijn beesten), maar meer voer erin kappen zou waanzin zijn. Ik hoop alleen maar dat hij binnenkort even de tijd gaat nemen om wat breder te worden. ~~}>

@ Elisa2: zijn kleurtje daar sta ik ook vaak van te kijken. Vorig jaar had hij echt nog een koperen gloed over zich, wat hij een maand geleden nog leek te behouden, maar nu wordt hij plots wat donkerder. Ben echt benieuwd hoe hij uiteindelijk gaat worden. :o

Hihi, krijg van jullie reacties zo'n beetje een Hobbit gevoel. Zit hier achter mijn schermpje te denken "He's mine, my precious" <<)

Elisa2

Berichten: 37133
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 16:58

Haha, groot gelijk heb je..het is ook een "precious" haha

Misschien blijft het altijd wel een toverballetje qua kleur.

joey2010

Berichten: 4348
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 17:04

Bacardi ziet er echt top uit, hij oogt ook veel beter, voorheen vond ik hem "depressief" overkomen op de foto's maar nu het tegenovergestelde *\o/* *\o/* .

En quick is prachtig met zijn donkere vacht.

Hihi ik geef je gelijk dat je dit gevoel hebt over je "precious".

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:00

wauw je hebt ze er allemaal stuk voor stuk zeer knap bij staan, mag je trots op zijn. Prachtig uitzicht zo!

Anoniem

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 19:04

Ik heb het enorm druk gehad op het werk, gevolg weinig tijd voor de paarden. Bacardi en Macho laten het niet echt zien, maar Quick laat wel duidelijk merken dat hij aandachtte kort heeft. Dus mocht ik vandaag liksteen spelen voor mijn trio (ook al hebben ze 2 stenen ter beschikking)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 17:25

Mijn kleurbommetje


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 19:24

Hij is echt zo mooi geworden (niet dat hij lelijk was maar hij wordt groot! :D). :) Zijn manen groeien ook goed zeg. <3

joey2010

Berichten: 4348
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 19:51

Glimworm :D Quick.
Inderdaad zijn manen zijn snel aan het groeien.