barock pinto eigenaren

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 06:36

Meisje2000, verstandige beslissing... sterkte!

Fabster, super dat het telkens beter gaat met Sjaak! :) ik blijf gewoon lekker meelezen (en misschien zo als nu een keer reageren) dus zal jullie vooruitgang volgen.

En jeeutje, wat een gave hengst zeg! Wat een hals! Ziet er heel goed uit!

En Rocamor, ook super! :) je paard wordt mooi zeg!

Hier gaat het hard.
Zondag komen er kijkers voor de tweede keer :) dus ben echt benieuwd.


Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 06:37

Meisje2000, wat een vreselijk nieuws! 700 euro minder per maand is wel heel veel! Werken jij en je partner bij dezelfde werkgever?

Ik wens je succes bij de verkoop en hopelijk vind je een prachtig huis voor hem.

KirstenChes

Berichten: 1154
Geregistreerd: 15-06-06

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 06:44

Esaqar zag de vele reacties op Facebook al aan geïnteresseerden ontbreekt het zeker niet.

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-17 07:02

Fabster schreef:
Meisje2000, wat een vreselijk nieuws! 700 euro minder per maand is wel heel veel! Werken jij en je partner bij dezelfde werkgever?

Ik wens je succes bij de verkoop en hopelijk vind je een prachtig huis voor hem.


We werken inderdaad allebei bij het zelfde bedrijf. Welliswaar op verschillende afdelingengen maar het is wel 1 bedrijf. Vorig jaar waren we al achteruit gegaan en simds dit.jaar hebben ze de maandelijkse betaling omgezet naar 4 wekelijks waardoor we weer minder krijgen. We krijgen wel een 14de maand erbij maar daar hebben we maandelijks niet veel aan aangezien alle kosten het zelfde blijven. Ik werk maar 2 dagen en 3 kwart van.mijn loon gaat al op aan chameur en dan.moeten mijn vaste lasten er allemaal nog af. Mijn mam betaald voor de rest alles en we houden dus niets over. Bij mij gaat er zelfs meer uit dan dat er binnen komt waardoor.mijn man steeds dingen moet.betalen voor mij waardoor onze spaarrekening al drastisch begint te dalen. Het is gewoon niet meer te doen. En als chameur verkocht is besparen we ons al meer dan 300 euro in de maand. Dat is simpelweg te veel, en hoe.jammer ik het ook vind ik heb geen keus meer.

15-05-2000 rip shauntay (meisje) 03-05-2013
Chameur 01-03-2013. Dondersteen in hart en nieren
Www.stalaristocraat.nl kerstmuts

ivy_power89

Berichten: 5800
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 07:19

Jeetje wat jammer dat een aantal toch hun paard moeten verkopen.
Sterkte met dit alles!

Hier gaat alles weer aardig oke.
Alejandro heeft een klap in de wei gehad en is bijna 2 weken geleden geopereerd.
Hij had 3 stukjes bot los zitten en zijn verwijderd. Gaat hij geen last van houden en doet het nu super!
Helaas daardoor de rest van het jaar geen wedstrijden meer, maar zorgen dat hij weer 100% hersteld.

Harvey groeit als kool, mama heeft slagroom :D

Afbeelding
Afbeelding

Alejandro Z1+5 / Odin finalist Friesian Talent cup 2021 L1+3 / Dressuur Jurylid t/m M2

http://Www.beestachtiggoed.nl http://www.dutchbling.nl frontriemen en halsbanden!

Rocamor

Berichten: 10693
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 08:39

Meisje2000, ik wist niet eens dat zoiets mocht. Moet een deel niet opgevangen worden door ww of weet ik het wat? Hebben jullie contact gehad met bonden of rechtsbijstand ofzo?

Kirstenches. En ik was al zo blij met mijn plaatje. Kom jij even voorbij met jouw :~ foto's. Prachtig zeg! Wat loopt hij nu?

Ivy, wat ontzettend balen voor en van Alejandro. Dan heeft ie wel een enorme knal gehad :oo
Laatst bijgewerkt door Rocamor op 22-06-17 08:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Rockes <3

KirstenChes

Berichten: 1154
Geregistreerd: 15-06-06

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 08:42

Hij loopt nu B (nog maar net startkaart en nu 2x gestart) we doen het lekker rustig aan hij is nog maar net 4 en dus erg jong. Mijn plan is om ongeveer 1x per maand te starten.

Rocamor

Berichten: 10693
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 08:46

4? Net B-klaar? :oo _/-\o_

En ik wilde me al verschuilen achter het feit dat de mijne 6 Is, amper wat doet en eigenlijk 3 jaar terug ingeslapen had moeten worden ivm kreupelheid die volgens de kliniek niet over zou gaan...

Rockes <3

KirstenChes

Berichten: 1154
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:16

Rocamor schreef:
4? Net B-klaar? :oo _/-\o_

En ik wilde me al verschuilen achter het feit dat de mijne 6 Is, amper wat doet en eigenlijk 3 jaar terug ingeslapen had moeten worden ivm kreupelheid die volgens de kliniek niet over zou gaan...


Maar dat is ook niet niks. Ik vind ook niet dat een bepaald niveau van een leeftijd moet afhangen liever een wat ouder paard wat net b klaar is dan een jonkie van 4 die thuis al z loopt lijkt me ook niet gezond.

Thuis pak ik al wel oefeningen mee tot de L2

Rocamor

Berichten: 10693
Geregistreerd: 21-11-02

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:50

Nee hoor, maakt inderdaad niet uit. Maar met mijn slaperige kop vanochtend vond ik hem al zo stoer en volwassen ogen.

Bij de mijne pakken we (in stap weliswaar) onder het zadel ook sb en travers mee. En aan de hand ook wijken en appuyementen. Maar dat Is niet voor de dressuur maar om haar na te laten denken wat haar lichaam doet en haar soepeler en steviger / sterker te maken. En daar heeft ze gelukkig veel baat bij.

Of we ooit in de ring komen? Geen idee. "Gewone" dressuur vindt ze saai. Maar zodra ze moet nadenken (balkje, pionnen, bruggetje) dan wordt ze wakker en heter :D

Rockes <3

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-17 10:39

Rocamor schreef:
Meisje2000, ik wist niet eens dat zoiets mocht. Moet een deel niet opgevangen worden door ww of weet ik het wat? Hebben jullie contact gehad met bonden of rechtsbijstand ofzo?

Kirstenches. En ik was al zo blij met mijn plaatje. Kom jij even voorbij met jouw :~ foto's. Prachtig zeg! Wat loopt hij nu?

Ivy, wat ontzettend balen voor en van Alejandro. Dan heeft ie wel een enorme knal gehad :oo



Die.keuren het jammer genoeg allemaal goed

15-05-2000 rip shauntay (meisje) 03-05-2013
Chameur 01-03-2013. Dondersteen in hart en nieren
Www.stalaristocraat.nl kerstmuts

ivy_power89

Berichten: 5800
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 13:32

Alejandro is 6 en is over de helft in het M1.... en daar ging ik soms maanden niet mee weg haha :x

Het is maar net hoe snel ze iets oppakken

Alejandro Z1+5 / Odin finalist Friesian Talent cup 2021 L1+3 / Dressuur Jurylid t/m M2

http://Www.beestachtiggoed.nl http://www.dutchbling.nl frontriemen en halsbanden!

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 14:39

Rocamor schreef:
Of we ooit in de ring komen? Geen idee. "Gewone" dressuur vindt ze saai. Maar zodra ze moet nadenken (balkje, pionnen, bruggetje) dan wordt ze wakker en heter :D


Working Equitation dan! Dressuur met pionnen, balkjes en andere actie. Hartstikke leuk. Ik oefen dat thuis wel eens en mijn dochter vindt het ook leuk. Minder 'saai'

Rocamor

Berichten: 10693
Geregistreerd: 21-11-02

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:07

Klopt. Daar rij ik 9 juli een clinic mee.

Meisje2000 wat waardeloos. Veel sterkte met het verkopen :(:)

Rockes <3

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:29

Leuk!


marije1502

Berichten: 83
Geregistreerd: 08-01-09
Woonplaats: Biddinghuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:47

meisje2000 schreef:
Met chameur gaat alles goed met mij iets minder. Doordat we bezuinigingen hebben op ons werk verdienen we nu een stuk minder dan voorheen. Denk dat we met ons tweeen zon 6 a 700 euro per maamd achteruit Ijn gegaan. En daardoor kan ik het niet meer oobrengen om chameur nog langer te houden. We breken nu maandelijks ons spaargeld aan en dat kan niet meer. We hebben ook nog 2 kleine kinderen thuis. Ik heb dua besloten dat chameur verkocht moet worden omdat hij oo dit moment de grootste lastenpost is. Hij kost mij per maand meer dan 300 euro en dat geld is er aimpelweg niet meer. Ik vind het heel erg jammer en ook absoluut niet leuk maar ik heb een gezin waar ik om denken moet. Vandaar de keuze om hem te verkopen. Dus bij deze ben ik binnenkort paardloos en ik hoop dat chameur een prachtig plekje gaat krijgen



wat verdrietig, sterkte!

Dolce Diva: souvenir x quattro B
Mémoire magnifique: Firestone x souvenir
Faya: rieuwerd jack x abel
Saartje
Kornelis Franke BP42 x Souvenir.
Ollie R.I.P 12-11-2019

marije1502

Berichten: 83
Geregistreerd: 08-01-09
Woonplaats: Biddinghuizen

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:52

ik lees vooral nog mee, mijn puppy is net 2 jaar dus heeft op dit moment nog de status knuffel pony, iets wat ze trouwens heel erg fijn lijkt te vinden! Maar ja over een knuffel pony valt niet zoveel te vertellen.
de groei is wel lachwekkend, de schoft meet nu 1,54, de kont meet nu 1,58 ... het viel ons al op dat de kont de afgelopen 2 weken ineens de lucht in ging.

Dolce Diva: souvenir x quattro B
Mémoire magnifique: Firestone x souvenir
Faya: rieuwerd jack x abel
Saartje
Kornelis Franke BP42 x Souvenir.
Ollie R.I.P 12-11-2019

marije1502

Berichten: 83
Geregistreerd: 08-01-09
Woonplaats: Biddinghuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:55

ivy_power89 schreef:
Jeetje wat jammer dat een aantal toch hun paard moeten verkopen.
Sterkte met dit alles!

Hier gaat alles weer aardig oke.
Alejandro heeft een klap in de wei gehad en is bijna 2 weken geleden geopereerd.
Hij had 3 stukjes bot los zitten en zijn verwijderd. Gaat hij geen last van houden en doet het nu super!
Helaas daardoor de rest van het jaar geen wedstrijden meer, maar zorgen dat hij weer 100% hersteld.

Harvey groeit als kool, mama heeft slagroom :D

[ [url=m/4csmEu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DpO1Ao.jpg]Afbeelding[/url] ]


beterschap met Allejandro, dat is flink balen,
maar wat een knap veulen zeg! mooi front!

Dolce Diva: souvenir x quattro B
Mémoire magnifique: Firestone x souvenir
Faya: rieuwerd jack x abel
Saartje
Kornelis Franke BP42 x Souvenir.
Ollie R.I.P 12-11-2019

Baileysdream

Berichten: 1360
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 23:31

Leuk ! Ik meld me ook!

Talako is net 4 jaar oud geworden en meet 1.66/1.67

Tussen beide foto's zit 1 maand verschil, talako werd erg mager en heb hem laten doormeten vi bioresenantie, hierbij 3 keer een kuur gehad en ineens zo veranderd!

Afbeelding

Afbeelding

eigenaar van 3 gouden paarden.

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-17 05:40

Die is inderdaad mooi bij getrokken zeg. Mooi beestje

15-05-2000 rip shauntay (meisje) 03-05-2013
Chameur 01-03-2013. Dondersteen in hart en nieren
Www.stalaristocraat.nl kerstmuts

sblom

Berichten: 160
Geregistreerd: 15-08-16

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 06:02

Ik had al n keer gereageerd, maar zie t er niet tussen..

meisje2000 wat ontzettend balen en sterkte
Beterschap voor Alejandro
Welkom Baileysdream , leuk paardje

Noor en Ocean, Shadow en Opal

Lindor92
Berichten: 6987
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 20:22

Sterkte meisje2000

Iemand op zoek naar een mooie Barock pinto merrie? In Italië staat een mooie What's Colour x Rindert te koop.

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-17 04:21

Chameur staat op Bokt nu officieel te koop

15-05-2000 rip shauntay (meisje) 03-05-2013
Chameur 01-03-2013. Dondersteen in hart en nieren
Www.stalaristocraat.nl kerstmuts

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 06:01

Sterkte, Meisje2000

Gisteren met Sjaak gewandeld. Komt er ergens in een akker een pijp omhoog, waar water uut omhoog spuit. Nou, dat zag Sjaak natuurlijk niet zitten. Die ging aan de kletter. Ik dacht: nu rukt hij zich los en tent terug naar huis. Maar dat gebeurde niet. Hij kwam tot zijn positieven en ik heb hem er langs kunnen kletsen. Ik was zó trots op hem!

Rocamor

Berichten: 10693
Geregistreerd: 21-11-02

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 06:53

Nogmaals Sterkte Meisje2000.

als ik wat feedback op je advertentie mag geven:
1) er staat een autocorrect in --> geent en ontstond, ipv ontwormd
2) je hebt zo'n prachtig paard, de beide foto's vind ik hem niet tot zijn recht komen. Eentje waar hij zijn oren ongeinteresseerd naar achteren heeft staan en die andere lijkt het net of zijn bit door zijn mond getrokken wordt en dat hij daarom zijn mond probeert te openen.

Rockes <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers