Dromen van je ex...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjo

Berichten: 37202
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Dromen van je ex...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-17 12:08

Hallo Bokkers!

Had niemand mij even kunnen waarschuwen dat liefde en houden van zo enorm moeilijk is??
Eind januari heb ik het uitgemaakt met mijn vriend. 17 juni zouden we 2 jaar samen zijn geweest.
Ik sta nog steeds 100% achter mijn besluit, heb er nog geen moment spijt van gehad. Het liep al een tijdje erg stroef en ik heb de knoop doorgehakt. Niet omdat we ruzie hadden, maar omdat het "houden van" er gewoon niet meer was. Hij appt mij dat ie van me houd, en ik sta te hyperventileren op stal omdat ik het niet terug kon zeggen (waarop ik het dus heb uitgemaakt, want het is een te goede jongen om aan een lijntje te houden).

Vervolgens komen er een heleboel gedachtes waarom ik het heb uitgemaakt, voor mezelf werd het met de dag duidelijker dat we niet bij elkaar hoorden, te veel verschillen hadden en dat er ook gewoon te veel frustraties van mijn kant waren over de manier waarop hij zijn leven leeft. En dat moet niet.

Maar nu. Al een tijdje droom ik over hem. En geen onschuldige dromen, maar echt serieuze dromen alsof we nog samen zijn. Samen op vakantie bv, samen in bed..

Ik zie hem nog regelmatig aangezien we samen werken. En het is helemaal niet meer awkward gelukkig, we kunnen gewoon met elkaar praten enzo, niks mis mee. Via een collega weet ik wel dat hij er nog niet overheen is. Simpele kleine dingen die dat verraden... En tegelijkertijd begin ik ineens te twijfelen of ik hem toch niet liever weer bij me wil hebben. Of wil ik gewoon überhaupt een man naast me? Tegenover hem vind ik het niet eerlijk om hem weer overhoop te brengen. Hij is echt nog steeds gek van mij, en dat is best lastig. Ik kan hem niet geven wat hij nodig heeft, en hij kan mij niet geven wat hij me zou willen geven. Hij is het type dat alles voor je opzij zet, en ik wil niet dat iemand dat voor mij doet zeg maar :Y)

Waarom ik dit type? Tsja schiet mij maar lek. Mijn eerste vriend, mijn eerste ex... Waarom kan het niet gewoon wat makkelijker zijn allemaal :')


justkid

Berichten: 11815
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: Dromen van je ex...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 16:34

Ik heb dit ook gehad maar dan jaren geleden. Ik heb nog wel meer dan 10 jaar later regelmatig van hem gedroomd en me al deze dingen ook afgevraagd.
Maar toch ben ik al meer dan 20 jaar getrouwd met mijn huidige partner en heb twee zonen die inmiddels ook al weer volwasssen zijn.
Het was ook mijn eerste serieuze vriend en ook zelf uitgemaakt en ik weet dat hij daar ook heel lang last van heeft gehad.
Ik kwam mijn huidige partner snel na de breuk tegen en ik wist gewoon dat deze veel beter paste. Maar toch.
Ik denk dat het echt met de eerste liefde te maken heeft, alles is nieuw en zo intens.
Ik zou er niks mee doen en hopen dat het slijt. :)

Kmbrly

Berichten: 1842
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Dromen van je ex...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 17:42

Doe ik ook wel soms over mijn ex dromen.
Heb het wel snel door want ons liefdesverhaal is geen sprookje geweest :').

I know you'll be a sun in somebody else's sky

Azmay

Berichten: 17989
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:05

Mijn ex, waar ik nog geen 2 jaar een relatie heb gehad en ik gingen als vrienden uit elkaar al wilde hij mij heel lang nog terug. Inmiddels ben ik bijna 5 jaar gelukkig samen met mijn huidige vriend en ik droom soms nog dat ik sex heb met mijn ex :+

Word wakker met een oeps gevoel maar ach, dromen zijn bedrog toch? :')

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:09

Ik denk juist andersom. Misschien wilt je hart hem toch en is het het waard om het een kans te geven.

Janinevv

Berichten: 13229
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Dromen van je ex...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:11

Haha herkenbaar ik droom over heel veel ex scharrels waarom geen idee? Ik droom sowieso vreemd.

[o]

Marjo

Berichten: 37202
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Dromen van je ex...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-17 18:16

Oh ja ik droom heel veel. Elke nacht wel haha

Janinevv

Berichten: 13229
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Dromen van je ex...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:18

Haha ik ook zo irritant!

[o]

Jester_

Berichten: 12257
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:20

Het lijkt wel of ik dit getypt heb. Precies hetzelfde := na 3,5 jaar ook uitgemaakt, echt er 100% klaar mee en nog steeds driekwart jaar later, maar ik droom soms ook nog over de vakanties enzo.. het wordt al wel minder

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

Essia

Berichten: 300
Geregistreerd: 30-11-08

Re: Dromen van je ex...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:24

Eerste liefde. :') Het is nu 7 jaar uit met mijn eerste vriend en ik droom soms ook nog over hem. Laat je vooral de eerste maanden van de breakup niet gek maken, vooral niet omdat je het voor jezelf heel rationeel hebt gemaakt. Dat is meer waard dan gekke dromen!

mazarmalover

Berichten: 139
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Nederland

Re: Dromen van je ex...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:43

Zelf geen last van, maar ik denk dat het komt omdat het je eerste liefde was, als je nu al weet dat jullie elkaar niet kunnen geven wat jullie zoeken, begin er dan niet aan. Mits je dit ervoor over hebt omdat je toch wel van diegene houdt. Liefde is lastig...

http://www.paardensensor.nl- Officiële Nederlandse aanbieder van de Orscana paardensensor!
Meet de temperatuur, het vochtgehalte en de bewegingen van jouw paard!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 19:03

Ik droom ook nog wel eens over mijn ex. Of nouja, de laatste tijd niet meer want ik heb laatst een foto van hem gezien en nu zou ik er toch met een grote boog omheen lopen savonds. Wat een Griezel is dat geworden zeg. :=

Second to the right, and straight on till morning

Eef_Bam

Berichten: 4087
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 19:15

Neverland schreef:
Ik droom ook nog wel eens over mijn ex. Of nouja, de laatste tijd niet meer want ik heb laatst een foto van hem gezien en nu zou ik er toch met een grote boog omheen lopen savonds. Wat een Griezel is dat geworden zeg. :=

Misschien worden het nu nachtmerries :Y)

anjali
Berichten: 15017
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Dromen van je ex...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 19:40

Wat is dat. Heb je geen ander? Was er een echte reden om hem te dumpen? Is hij eigenlijk wel goed van karakter? Geef het anders nog een proefkans. Dan weet je het ook zeker als het echt niets kan worden.


Marjo

Berichten: 37202
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-17 19:42

anjali schreef:
Wat is dat. Heb je geen ander? Was er een echte reden om hem te dumpen? Is hij eigenlijk wel goed van karakter? Geef het anders nog een proefkans. Dan weet je het ook zeker als het echt niets kan worden.


Ik heb geen ander nee. Er waren meerdere redenen, die ik niet online ga zetten..
Het is een ontzettend goede jongen, alleen verschillen we gewoon te veel van elkaar.

Als we het al een kans kunnen geven, ben ik ook erg bang dat het hem door de war schud en het hem nog meer pijn doet als we weer uit elkaar gaan... En dat wil ik hem niet aandoen.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 20:03

anjali schreef:
Wat is dat. Heb je geen ander? Was er een echte reden om hem te dumpen? Is hij eigenlijk wel goed van karakter? Geef het anders nog een proefkans. Dan weet je het ook zeker als het echt niets kan worden.


Er staat toch een reden? Namelijk dat ze niet echt van hem hield.

Second to the right, and straight on till morning

Skessa_
Berichten: 10588
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 20:09

Ik heb dat ook wel eens hoor! Heel vreemd. Bij mij inmiddels 10 jaar geleden. Vaak wordt ik dan ook helemaal pissed off wakker of ben echt nog even van slag :=

Ik vraag me dan alleen af.... Zouden die mannen dat nou ook wel eens hebben?

Azmay

Berichten: 17989
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 20:22

Skessa_ schreef:
Ik heb dat ook wel eens hoor! Heel vreemd. Bij mij inmiddels 10 jaar geleden. Vaak wordt ik dan ook helemaal pissed off wakker of ben echt nog even van slag :=

Ik vraag me dan alleen af.... Zouden die mannen dat nou ook wel eens hebben?


Mijn vriend wel, voel ik me minder schuldig over mijn eigen dromen :+

Mijn ex zei toen we nog spraken ook wel eens dat hij over me had gedroomd. Dus ja mannen doen dat ook :j

FemkeVH

Berichten: 101
Geregistreerd: 08-04-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Dromen van je ex...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 20:29

Mannen hebben dat ook indd.
Toen het net uit was met mijn ex konden we nog goed met elkaar praten. Toen is het ook wel eens ter sprake gekomen dat ik over hem had gedroomd. En gelukkig kreeg ik te horen dat ik niet de enige was met zulk soort dromen :')


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie