Fletcher hotel! Welke?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Fletcher hotel! Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-17 13:57

Hoi hoi

Ik heb dus via vakantieveilingen voor de verjaardag van mijn vriend een bon gewonnen; keuze uit bijna 80 fletcher hotels over Nederland. Kun je kiezen uit 3 of 4 sterren en er zit ontbijt bij.
Duinhoeve en Amsterdam doen niet mee, maar wie weet er een leuk fletcher hotel? :D
Mijn ouders hebben er ook een paar gehad maar dat was heel erg bos en natuur gericht, terwijl wij liever een stadrijke, liefst wat levendigere omgeving hebben.

Let me know :)

JM :#


callum
Berichten: 2783
Geregistreerd: 06-09-10

Re: Fletcher hotel! Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:58

Malle jan in vierhouten is super en direct aan de heide met een heleboel wandelroutes. Leuke dorpjes in de buurt. Service is super mensen zijn aardig en het restaurant is fijn

2017 nieuwe ronde nieuwe kansen

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Fletcher hotel! Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:00

Welke zijn dan leuk en bos en natuurgericht? Want die wil ik wel dan :P

Wij zijn een keer bij Nautisch Kwartier geweest, in de buurt van amsterdam en een kasteel, was kneuterig aan een watertje, maar toch niet ver van de bewoonde wereld vandaan :j

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Fletcher hotel! Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-17 14:02

Ik dacht dat die bij de Veluwe en een bij Nijmegen wel bosrijke omgeving hadden? Not sure maar dacht dat mijn ouders het daar over hadden ;)

JM :#

Foaly

Berichten: 4819
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Fletcher hotel! Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:05

De Kievit in Wassenaar? Mooie omgeving, en je zit zo in Den Haag

People like thatā€¦corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provideā€¦Leverage

Anoniem

Re: Fletcher hotel! Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 19:24

Fletcher Middelburg is helemaal verbouwd en schijnt echt heel mooi te zijn nu. :j

Ann99

Berichten: 439
Geregistreerd: 03-11-14
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 19:44

Van Fletcherhotels weet ik niet veel, maar ik kan Leeuwarden afraden. Niet om de stad, maar om het hotel zelf. Alleen de eetzalen zijn supermooi, maar de kamers :n zonde van de bon


chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 19:45

De Mallejan in Vierhouten is qua ligging absoluut een aanrader maar is geen viersterrenhotel (dat zetten ze zelf wel op hun site, maar is erg verouderd).

RianneH

Berichten: 28226
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 19:49

Ah jammer Ann99, want Leeuwarden zelf is erg leuk en goed te doen voor een dagje en met het OV goed te bereiken.

Ik zat bij Amersfoort 'Het witte huis' te denken, maar het is dan misschien wel praktisch een fiets te lenen/huren. Je zit zo in de bossen en duinen als je wilt, maar ook Amersfoort centrum is prachtig om te bezoeken. Een toer door de grachten kan ik aanraden :D

"Een draver, is gaver" :D

Myfairytale
Berichten: 5384
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 19:55

chevax schreef:
De Mallejan in Vierhouten is qua ligging absoluut een aanrader maar is geen viersterrenhotel (dat zetten ze zelf wel op hun site, maar is erg verouderd).


Mee eens. :j
Ligging is prachtig aan de bossen, Maar erg verouderd.

callum
Berichten: 2783
Geregistreerd: 06-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 20:00

Myfairytale schreef:
chevax schreef:
De Mallejan in Vierhouten is qua ligging absoluut een aanrader maar is geen viersterrenhotel (dat zetten ze zelf wel op hun site, maar is erg verouderd).


Mee eens. :j
Ligging is prachtig aan de bossen, Maar erg verouderd.


Oh zo heb ik dat helemaal niet ervaren. Maar goed ik kom niet veel in hotels.

2017 nieuwe ronde nieuwe kansen

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Re: Fletcher hotel! Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 20:04

callum, het is ook gewoon een gezellig gelegen hotel. Maar de kamers, het eten en de versleten inrichting maken het geen vier sterren waard. Maar prima om een paar dagen te verblijven, zeker als het mooi weer is en je graag gaat wandelen.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 21:02

Ik ben er nu in een aantal geweest, en waren allemaal leuk en verzorgd. Ik zou alleen nog even wachten met het hotel in Winterswijk. Toen wij er inzaten, was het net overgenomen en moest het nog opgeknapt worden. Leuke omgeving en veel leuke dingen te doen, maar het hotel kwam echt nog uit de jaren 80.
Maar voor de rest is alles echt super geregeld!

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 21:06

Ik had ook zo'n bon, en geen enkel hotel had meer een vrijdag op zaterdag, of zaterdag op zondag nacht beschikbaar, alleen weekdagen. Alles t/m mei (ik boekte in januari) was sowieso volledig vol, op twee hotels na, terwijl de bon tot eind mei gebruikt kon worden :+ De keuzevrijheid viel dus nogal tegen.
Uiteindelijk zijn we in Vlijmen beland, geen speciaal hotel maar wel een leuke omgeving (Den Bosch, en de Loonse en Drunense duinen).

Ik zou dus eerst even checken wat er beschikbaar is, en daaruit kiezen. Zonde als je helemaal enthousiast bent en het uiteindelijk niet blijkt te kunnen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, carola, Eleeke, Joy_Mennings en 213 bezoekers