Waarom is een cap zo belangrijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Waarom is een cap zo belangrijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-17 13:30

Hoi allemaal ,

Ik ben sinds deze week begonnen met me eigen YouTube kanaal. Ik wilde eerst beginnen met mijn ongeluk om jullie allemaal beetje duidelijk te maken wat er allemaal kan gebeuren als je geen cap op heb en al heb je de braafste paard zoals ik het kan alsnog! Dit filmpje is een waarschuwing het is natuurlijk je eigen keuze als je het wel of niet doet.

https://youtu.be/yGeCnN7OFI0

Let alsjeblieft niet op mijn uhm momenten ik had het er erg zwaar mee om dit te vertellen tegen jullie , ook al heb ik het al 1000x verteld vind ik het alsnog heel moeilijk.

Ik hoop dat jullie na dit filmpje wat opsteken en misschien zelf altijd met cap gaan rijden. Wil je zelf gewoon zonder cap rijden? Prima eigen keuze niks moet alles mag.

Ook staat er sinds gister een update over hoe het met mijn gaat.

Wil je meer over mij en me paard weten abboneer dan snel binnenkort komen daar meer video's over!!


Groetjes Quincy&Desi


Nessavende
Berichten: 567
Geregistreerd: 04-11-11

Re: Waarom is een cap zo belangrijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 13:31

Dubbeltopic, ik tem

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-17 13:33

Nessavende schreef:
Dubbeltopic, ik tem




Die andere is op slot.
Ik wil iedereen duidelijk maken waarom een cap zo belangrijk is. Wat is nou belangrijker? Veiligheid toch?

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waarom is een cap zo belangrijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 13:38

Ik snap ook niet helemaal waarom die op slot is. Aangezien je waarschuwt voor iets. Ja je maakt direct reclame voor je youtube kanaal maar goed. Maar aangezien dit wel een dubbeltopic is vrees ik dat ze deze ook snel zullen sluiten. Jammer genoeg.

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.


Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Re: Waarom is een cap zo belangrijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 13:39

Belachelijk dat ze hem op slot hebben gedaan. Omdat je één keer het woord abonneren laat vallen is het gelijk reclame voor een kanaal. Beetje stom vind ik, terwijl het juist een heel leerzaam topic is.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 13:40

Dat andere topic is denk ik op slot gegaan omdat je daar ook vroeg naar mensen die zich willen abonneren.
Dat is meer dan alleen maar wijzen op veiligheid.

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70491
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 13:41

Aangezien het niet toegestaan is een nieuw topic te openen terwijl het oude topic is gesloten en reclame maken op het forum niet is toegestaan plaats ik hier een slotje.
Je kan je onderschrift en profiel gebruiken om je YouTube kanaal te promoten.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: igor001, Julimy, kim2008, Leone, Raineri en 77 bezoekers