hallo namens een heel allergisch persoon

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lach0708
Berichten: 9
Geregistreerd: 03-05-17

hallo namens een heel allergisch persoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-17 08:44

:D Yup, dat lees je goed. Allergisch. Ik heb dus geen paarden. Sterker nog, zet me in de buurt van een paard of laat er 1 langslopen en het niezen, een groeiende neus, druipende ogen en met een beetje mazzel een opgeblazen gezicht als gevolg #) Natuurlijk geloofde ik dat vroeger niet dus wilde ik persé op paardrijles. Ach, laten we het er bij houden dat ik in de ambulance rit eindelijk besefte dat mijn ouders gelijk hadden :j

Mijn naam is Petra en ondanks m'n allergie vind ik paarden wel heulllll leuk! Electronisch ben ik niet allergisch voor ze. Dus tja... je zal me wat 'ahhhh wat lief en schattig' posts zien maken <3
Maar om eerlijk te zijn is dat niet de enige reden dat ik me bij Bokt aangemeld heb. Het maakt namelijk niet uit over welk onderwerp je zoekt op google. Je kan letterlijk álles vinden hier! Dus uhmm... neem me niet kwalijk als ik ook andere topics volg en misschien wel open. Het lijkt een fijne groep mensen zo bij elkaar te zijn!
En oh ja.. stiekem heb ik al zijdelings te maken gehad met de bokt bokaal. Dus helemaal wereldvreemd ben ik niet hier :D
Voor nu; fijne bevrijdingsdag!


Lumi

Berichten: 4437
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: hallo namens een heel allergisch persoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 08:46

Welkom :)


Nargles don't believe in you either!

• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 08:57

Welkom :D
Tja, als je eenmaal medeplichtig bent aan het verstoppen van de Bokt Bokaal en je wellicht iets te vaak van iemand, geen idee wie ( O:) uche uche) hoort, oh ik zag er een topic over op of ja daar heb ik iets over gelezen op EN je wil reageren of zoekt zelf info......... dan moet je op een gegeven moment wel he?

Lach0708
Berichten: 9
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-17 08:58

Anoniem schreef:
Welkom :D
Tja, als je eenmaal medeplichtig bent aan het verstoppen van de Bokt Bokaal en je wellicht iets te vaak van iemand, geen idee wie ( O:) uche uche) hoort, oh ik zag er een topic over op of ja daar heb ik iets over gelezen op EN je wil reageren of zoekt zelf info......... dan moet je op een gegeven moment wel he?


Inderdaad weinig keuze ;)

Lach0708
Berichten: 9
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-17 09:05

Lienie_F schreef:
Welkom :)


Dank! *D

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 09:06

Welkom! Vraagje, ben je ooit ook met curly horses in contact geweest? Die schijnen hypo allergeen te zijn. Dat zou misschien nog een mooie insteek voor je kunnen zijn om toch met paarden bezig te zijn!

Lach0708
Berichten: 9
Geregistreerd: 03-05-17

Re: hallo namens een heel allergisch persoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-17 09:10

nou, nee eigenlijk. Ik hou me vooral heel ver van paarden. Goeie tip! Zou eens kunnen kijken inderdaad

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 09:10

Een vriendin van mij is ook heel allergisch. Bij mijn shetten kan ze alleen zijn als ze flink wat medicijnen neemt, zeker nu ze verharen.
Zelf heeft ze nu een curly, dat gaat wel goed. Nu reageerd ze wel als ze heen gaat omdat hij in de opfok tussen de gewone paarden staan en 's winters in een loop stal met stro. Maar straks komt hij naar huis, altijd buiten zonder andere paarden en dan is het goed. Bij de fokker die alleen curly's had ging het ook goed.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 09:33

Dennis schreef:
Een vriendin van mij is ook heel allergisch. Bij mijn shetten kan ze alleen zijn als ze flink wat medicijnen neemt, zeker nu ze verharen.
Zelf heeft ze nu een curly, dat gaat wel goed. Nu reageerd ze wel als ze heen gaat omdat hij in de opfok tussen de gewone paarden staan en 's winters in een loop stal met stro. Maar straks komt hij naar huis, altijd buiten zonder andere paarden en dan is het goed. Bij de fokker die alleen curly's had ging het ook goed.

Wat sneu, een paard tot eenzaamheid veroordelen -O-

Mijn vriend is gelukkig maar licht allergisch en kan vrij normaal met ze om gaan. In de rui neemt hij een antihistamine pilletje.
Welkom op bokt ;)

Kidde
Berichten: 3445
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 09:35

Azmay schreef:
Dennis schreef:
Een vriendin van mij is ook heel allergisch. Bij mijn shetten kan ze alleen zijn als ze flink wat medicijnen neemt, zeker nu ze verharen.
Zelf heeft ze nu een curly, dat gaat wel goed. Nu reageerd ze wel als ze heen gaat omdat hij in de opfok tussen de gewone paarden staan en 's winters in een loop stal met stro. Maar straks komt hij naar huis, altijd buiten zonder andere paarden en dan is het goed. Bij de fokker die alleen curly's had ging het ook goed.

Wat sneu, een paard tot eenzaamheid veroordelen -O-



Vind dit ook wel egoïstisch :n Neem dan in ieder geval twee curly's

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 09:37

Hallo Petra , welkom hier op Bokt. Hier ook een Bokker met een Allergie voor alle dieren met haren , hooikoorts en vooral voor hooi en stro en nog wat meer. Ik heb medicatie voor mijn allergie die ik nog wel eens kan vergeten, dan is paarden poetsen, wassen en op strooien van de stal geen pretje voor me.

Lach0708
Berichten: 9
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-17 09:39

jansje73 schreef:
Ik heb medicatie voor mijn allergie die ik nog wel eens kan vergeten, dan is paarden poetsen, wassen en op strooien van de stal geen pretje voor me.


haha, ja dat kan ik me voorstellen! Ik gebruik geen medicatie. Ik vermijd gewoon de situaties ;) Heb wel 2 katten gehad, dat ging op zich wel redelijk. En we zijn nu aan het kijken voor 2 vogeltjes waarvoor ik hoop niet allergisch te zijn. We wachten af :)

SayaJones

Berichten: 11925
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: hallo namens een heel allergisch persoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 09:45

Welkom! :D
En wat een straf moet dat zijn, een allergie voor paarden :(:)

Ik geloof dat er hier iemand op Bokt zit met Curly's, weet even haar naam niet meer :D
Wellicht kun je zo toch nog een beetje vitamine P binnenkrijgen, en anders is er hier ook genoeg genietmateriaal voor achter het scherm!

Jax ♡
You can always tell about somebody by the way they put their hands on an animal

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: hallo namens een heel allergisch persoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:23

Waar staat dat de curly van mijn vriendin alleen komt te staan? Er staat alleen zonder andere paarden doelend op 'gewone' paarden. Een gewone pony bij mijn vriendin op het erf is niet eens een optie voor haar en haar zoon, die worden er echt extreem ziek van.
Er word druk gezocht naar een 2e. Maar ze zijn zo zeldzaam dat de juiste vinden niet zomaar gedaan is. Tot die tijd blijft hun jonge curly in de opfok of op het zelfde adres in pension staan.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Jessix

Berichten: 16424
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 12:28

Dennis schreef:
Waar staat dat de curly van mijn vriendin alleen komt te staan? Er staat alleen zonder andere paarden doelend op 'gewone' paarden. Een gewone pony bij mijn vriendin op het erf is niet eens een optie voor haar en haar zoon, die worden er echt extreem ziek van.
Er word druk gezocht naar een 2e. Maar ze zijn zo zeldzaam dat de juiste vinden niet zomaar gedaan is. Tot die tijd blijft hun jonge curly in de opfok of op het zelfde adres in pension staan.

Gelukkig! Ik las ook in je eerdere bericht het woord alleen als in geen andere paarden, maar dat heb ik dan gelukkig mis. :)

Welkom TS!

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: hallo namens een heel allergisch persoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 12:40

Welkom!

Lijkt me behoorlijk vervelend om zo enorm allergisch te zijn! Ben zelf licht allergisch, maar ben heel blij dat het niet zo erg is.. Curly's zouden inderdaad nog wel eens een uitkomst kunnen zijn voor je! :)

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 12:43

Ik dacht ook zoals meerdere mensen aan de Curly Horse, die zijn hypoallergeen. Misschien is dat voor jou een mooi poortje om toch met paarden bezig te kunnen zijn.

Welkom op Bokt!

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?


moor

Berichten: 775
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: Ruinen DR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 09:39

WElkom!!

Ik weet niet waar je vandaan komt?
Wij hebben momenteel 7 curlys ;-)
Als je het leuk lijkt mag je best komen kijken!

Overigens ook te koop..
grote en kleine maat..
Afbeelding

Afbeelding

TER DEKKING
Silver Valk Homozygoot bonte Irish Cob
Legend From The Heavenlysmile

FarrahWild
Berichten: 10
Geregistreerd: 14-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 22:16

Welkom! Ik ben ook nieuw op bokt! :D Maar ik heb echt geen idee wat het bokt bokaal is oid?

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: hallo namens een heel allergisch persoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 11:49

Wat een droppie is de Bonte curly horse zeg. Eentje om verliefd op te worden.

Sinds gisteren heb ik nieuwe medicatie voor mijn allergieën. Deze werken veel beter gelukkig.

Biggetje04
Berichten: 3
Geregistreerd: 16-06-17

Re: hallo namens een heel allergisch persoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 21:51

Welkom

stefan2010
Berichten: 7
Geregistreerd: 21-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 12:08



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers