Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13900
Geregistreerd: 20-04-16

Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-17 11:03

*bokt / horse event
Overige
Afbeelding
Bastiaan de Recht op Horse Event 2016 Foto door aniek1985

Op 8, 9 en 10 september vindt het grootste paardenevenement van Nederland weer plaats. De 16e editie van Horse Event vindt plaats op het Nationaal Hippisch Centrum in Ermelo. Bokt zal er ook dit jaar weer bij zijn met de Bokt Lounge. En er is meer: net als de voorbije jaren mogen we 20% korting geven op tickets, als je die online bestelt en daarbij onze actiecode gebruikt.

Hoofdact
Dit jaar is de hoofdact tijdens Horse Event de bekende Franse trainster Clémence Faivre. Clémence sluit Horse Event elke dag af met een spectaculaire act waarin klassieke dressuur en vrijheidsdressuur gecombineerd worden.

De Franse Clémence Faivre (1981) combineert haar passie voor paarden met haar passie voor theater. Naast haar shows heeft ze haar eigen Lusitano fokprogramma in Spanje. Ze werkte als actrice, als stuntvrouw en tegelijkertijd leerde ze de dressuurkunst tot in de puntjes van Olympisch medaillewinnaar Rafael Soto. Inmiddels is Clémence een ster van wereldformaat met haar paard Gotan. Ze worden overal ter wereld uitgenodigd om op te treden.



Een gevarieerd programma
Ook dit jaar zal het programma op Horse Event weer gevuld zijn met meer dan 75 demonstraties per dag in alle disciplines die de paardenwereld rijk is.

Aan de rest van het programma wordt nog volop gewerkt, maar bekende namen als Imke Schellekens-Bartels en haar moeder Tineke Bartels, Annemarie van der Toorn, Bianca Schoenmakers, de zusjes Joyce en Jaydee de Vos, Albert Voorn, Emiel Voest, Nikki van Olst, Jesse Drent en Eva Roemaat hebben al bevestigd.

Bokt.nl op Horse Event 2017
Ook Bokt zal weer aanwezig zijn op Horse Event. Dit jaar voor de 11e keer. Er zullen verschillende activiteiten plaats vinden. Later zal hier meer bekend over gemaakt worden.

Er worden uiteraard weer workshops georganiseerd door Bokt.nl in de Bokt Lounge en in de paddock naast de lounge. Daarnaast zullen er ook weer kennismakingsclinics zijn. De inschrijvingsmogelijkheden voor de workshops en de kennismakingsclinics geven we je later deze zomer mee op Bokt.nl.

Bokt Reporters
Ook dit jaar is Bokt weer op zoek naar reporters om live verslag uit te brengen tijdens Horse Event. Voor Horse Event 2017 zoeken wij 6 reporters, 6 fotografen en 3 vloggers. Voor de aanmelding heb je geen specifieke diploma’s of ervaring nodig, maar wel een minimale leeftijd van 18 jaar.

Zoals de voorgaande jaren trappen we ook dit jaar weer af met een Kick-off dag. Dit jaar vindt deze plaats op zaterdag 10 juni op Academy Bartels in Hooge Mierde. Hier worden de reporters, fotografen en vloggers voorbereid met gerichte workshops. Kijk voor meer informatie in dit topic.

Bestel je tickets met Bokt-korting
Je kan je tickets voor Horse Event op deze manier met korting bestellen:

1. Klik op deze link.
2. Vul in de ticketshop de promotiecode in: bokthe17. Daarmee wordt de korting van 20% automatisch verrekend. Let op: de code is hoofdlettergevoelig.
3. Kies het ticket van je keuze en vul je gegevens in.
4. Na betaling krijg je de entreekaart per e-mail toegestuurd.
Let op: Tot 1 juli kan je Early Bird tickets kopen, deze zijn goedkoper dan de kaarten met Bokt-korting. De kortingscode van Bokt blijft geldig tot aan Horse Event.
(Voor meer info over bestellen met de bokt-korting, zie http://klantenservice.ticketpoint.nl/nl ... -promocode)

Tot ziens op Horse Event! :)

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Koekeroekus

Berichten: 3319
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:11

Uhm, wil niet vervelend doen maar als ik tickets bestel nu dan krijg ik geen 20% korting.
De site geeft 24,40 aan terwijl 20% op 27.50 volgens mij gewoon 22 euro moet zijn?
Weet niet hoe ze dat berekenen maar dat lijkt me dus niet te kloppen.

Iemand een Kerstmuts gevonden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:19

Ik heb het even voor je nagevraagd, de korting gaat over de basisprijs van €30,50.

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13030
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:20

Ik heb even gekeken. Ik denk dat ze de korting berekend hebben op de kassa prijs van €30,50.

Koekeroekus

Berichten: 3319
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:27

Ah oke! duidelijk.

Iemand een Kerstmuts gevonden?

Anoniem

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 15:54

Clémence Faivre was er toch al een keer geweest? Of was dat een ander Nederlands evenement?

NinaCharlie

Berichten: 3178
Geregistreerd: 15-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 16:00

xyzutu2 schreef:
Clémence Faivre was er toch al een keer geweest? Of was dat een ander Nederlands evenement?


:j

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18671
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:00

Vraagje he, hoe is het openbaar vervoer geregeld vanaf daar? Is het makkelijk bereikbaar??

AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:07

Hoe zit het met de Early Birds tickets? Is dit via HE zelf? Ik ga zo bestellen namelijk, maar heb -als rasechte Nederlander- het liefst zo veel mogelijk korting!

Het is ook zo jammer dat ik nog geen achttien ben... :')

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13030
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:09

Vorig jaar reden er bussen vanaf het station van Ermelo naar het KNHS-Centrum. Ik weet niet of dat dit jaar weer is.

De Early Bird tickets zijn inderdaad gewoon via HE zelf :j

Celiien

Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:09

Ladybird schreef:
Vraagje he, hoe is het openbaar vervoer geregeld vanaf daar? Is het makkelijk bereikbaar??

Andere jaren was er altijd een shuttle service vanaf station ermelo naar het terrein. Echter is het rondom het terrein een drama: er is +- maar 1 weg en alles staat daar vast.. mensen hebben vorig jaar in zowel shuttle busjes als auto's 2-3uur vastgestaan :=

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

mvdbijl

Berichten: 3663
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:30

Openbaar vervoer is drama, zorg dat je met iemand kan meerijden..

Vind het jammer dat er nu een zelfde soort van hoofdact is, naast de paar interessante dingen is het voornamelijk shoppen, vind 30 euro voor een kaartje wel echt duur. Nog maar eens over nadenken..

silversomali

Berichten: 758
Geregistreerd: 21-09-10
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:43

Vorig jaar was het een drama met de auto ook om met de shuttlebussen naar het terrein te komen. Voor mij reden om dit jaar niet meer te gaan

jacqueline_Y

Berichten: 437
Geregistreerd: 14-10-10
Woonplaats: Barendrecht

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:55

wij gaan dit jaar ook niet meer. vorig jaar was echt drama!!!

If women ruled the world there would be no wars. Just a bunch of jealous countries not talking to each other!
Parsifal B+11/L1+11/L2+10

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18671
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 10:25

Jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn icm vervoer.
Ik ben genoodzaakt om met OV te gaan. maar zal en toch nog eens goed over nadenken :=

mvdbijl

Berichten: 3663
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 10:27

Ov zou ik alleen overwegen als je er al ver voor opening heen gaat.

Shuttle bussen vanaf de gewone parkeerplaats was indd ook een hoop geduw en getrek, duurde heel lang, terugweg ver voor de laatste show die je eigenlijk toch wilt zien weg gegaan omdat ik bang was anders er uren over te doen..

AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 10:30

Ik heb het er voor over, vind het zo leerzaam en bijzonder! Ga gezellig met mijn moeder! <3

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

Anoniem

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:04

De organisatie van Horse Event zal veel geleerd hebben van afgelopen jaar, ik ga er vanuit dat er goed naar het vervoer gekeken is, zodat het dit jaar beter gaat. Hou vooral de site van Horse Event zelf in de gaten voor informatie over de bereikbaarheid. :)

Koekeroekus

Berichten: 3319
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:10

Neem inderdaad aan dat de KNHS dat nu beter zal regelen. Volgens mij ging het vorig jaar op zondag ook al een stuk beter dan de zaterdag.

Ik zag trouwens dat als je kaarten via de KNHS besteld je 40% korting krijgt. Moet je wel lid zijn van de KNHS. Scheelt toch weer iets.

Iemand een Kerstmuts gevonden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:20

Het klinkt misschien gek, maar ik zou wel een soort 'garantie' willen van de organisatie dat ik dit jaar niet weer 2x 2 uur vaststa. Natuurlijk kunnen ze niet garanderen dat je meteen doorhuppelt naar de ingang, maar ik zou graag een bericht/artikel van de kant van HE willen zien met wat ze volgens hen vorig jaar allemaal fout hebben gedaan qua bereikbaarheid, en welke oplossingen ze daar dit jaar voor bedacht hebben, dan maak ik op basis daarvan wel een inschatting van of ik het nog een keer ga proberen.
Erg gewoon van uitgaan dat het dit jaar vast beter gaat doe ik eerlijk gezegd niet meer.

Koekeroekus

Berichten: 3319
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:25

Naja, als je heel kritisch kijkt is het een domme zet dat ze verhuisd zijn naar de KNHS. Hartstikke mooi terrein hoor. Ze hebben gewoon een nadeel dat er maar 1 toegangsweg daarnaar toe is. Dit hebben ze proberen op te lossen door de parkeerterreinen grotendeels buiten die weg om te maken.

Ze kunnen daar geen kant op als het gaat om bereikbaarheid. Persoonlijk denk ik dat dit altijd drama zal blijven. Het zal hooguit verbeteren maar in spitstijden staat die weg gewoon vol. Tenzij ze de weg gaan verbreden maar dat zit er voorlopig nog lang niet in denk ik.

Iemand een Kerstmuts gevonden?


Anoniem

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:30

Ik ben mede om die reden ook erg sceptisch, vandaar dat ik het niet zomaar klakkeloos aanneem als als een HE-promotor hier schrijft dat de HE-organisatie vast naar het probleem heeft gekeken en het dit jaar vast beter gaat.
Ik wil dat erg graag weten hoe.

mvdbijl

Berichten: 3663
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:51

parkeren bij de locatie zelf zal gewoon nooit lukken, je blijft met die bussen zitten.

Celiien

Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:57

mvdbijl schreef:
parkeren bij de locatie zelf zal gewoon nooit lukken, je blijft met die bussen zitten.

En omdat 80% allemaal na de eindshow weggaat, plus er maar 1 weg naar de parkeerterreinen is sta je of in de file met je auto, of in de file met de shuttlebus, of te wachten op t terrein omdat de shuttlebus maar niet komt :+

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Anoniem

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 14:02

Precies, vandaar dat ik ook benieuwd ben naar hoe dat dit jaar dan beter zal gaan. Misschien gewoon een deel van de bezoekers halverwege de dag naar huis sturen. ;)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 2 bezoekers