Verliefd zijn..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-17 18:48

Hallo,

Nooit gedacht ik ook nog zo'n topic zal maken want veel geluk heb ik niet in de liefde. Ben zelfs bang geworden voor jongens
Maar nu toch is er 1 jongen waar ik zo langzamerhand helemaal stapel gek op word.
Het probleem is dat ik bijna tot geen contact met hem heb.
Ik heb bij hem in de klas gezeten en dat was wel gezellig. Maar nu zeggen we wel eens hoi tegen elkaar op school en in de kroeg maar thats it. We hebben wel vaak oogcontact en volgens vrienden kijkt hij ook best vaak. Maar ja, dat kan ook toevallig wezen.

Gister heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een berichtje gestuurd dat ik even met hem wou praten maar dat ik het wel tussen ons wou houden( zodat niet direct iedereen het weet). Daar reageerde hij boven mij verwachtingen erg lief op en ik kon vertellen wat er was.
Maar ik ben zo iemand die het graag in het echt wil zeggen, zodat het ook niet heel erg awkward word als we elkaar weer tegen komen.
Vanmiddag heb ik heb een berichtje gestuurd of het een probleem was of we even konden afspreken.
Dat heeft hij gelezen maar heb nog geen antwoord. Ik heb er nu al zo erg veel spijt van dat ik dit gedaan heb.
Ik zag wel via social media dat hij in Groningen was dus waarschijnlijk reageert hij daarom ook niet.
Maar toch ben ik heel erg onzeker hierover, vriendinnen zeggen dat ik het beste heb gedaan maar wat moet ik nu doen als hij helemaal niet meer antwoord :+ Ik wil niet wanhopig overkomen ( ookal ben ik dat stiekem wel) maar wil wel graag duidelijkheid
En ik wil het gewoon even kwijt aan jullie :+

Hoe zouden jullie hier mee omgaan?
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 26-05-17 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt


upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 18:49

Wachten tot hij reageert? :Y)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 18:53

Ik snap je helemaal! Maar als hij nu ff niet reageert zegt dat natuurlijk nog niks. Als hij helemaal niet reageert is hij je niet waard. En ja, dit klinkt heel hard, en het is ook lastig/moeilijk, maar het is dan niet voorbestemd. Heb ook geen geluk in de liefde wat dat betreft, dus je bent zeker niet de enige

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Memories

Berichten: 2627
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 19:14

Stoer dat je 'm een berichtje hebt gedaan! :D Geen spijt van hebben hoor! Ik denk maar zo: je zal er meer spijt van hebben als je het nooit gedaan hebt en je je later afvraagt 'wat als?' dan als je 't nu gewoon lekker doet en hij nee zegt. Ik zou gewoon even het weekend afwachten.
Zie je hem aankomende week in het echt nog? Als ie dan nog niet heeft gereageerd kun je 'm ook even aanspreken en er naar vragen. Nog een berichtje er achteraan sturen zou ik niet doen.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-17 19:21

Ja als het goed is zie ik hem morgen weer in het echt :)

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:50

Stoer! :D Even afwachten, ben benieuwd wat hij terugstuurt!

Niet perfect is ook goed

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-17 12:59

Hij heeft nog niet geantwoord, dat kan 2 dingen betekenen. Hij heeft er totaal geen zin in of hij wacht tot vanavond.
Maar ik ga uit van het eerste :( :=

ItsMe2
Berichten: 3831
Geregistreerd: 02-12-07

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 13:04

Misschien heeft ie wel een hele leuke verrassing voor je vanavond.. dat zou ook kunnen toch?

Soraya10

Berichten: 1027
Geregistreerd: 08-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 13:05

upendo schreef:
Wachten tot hij reageert? :Y)



dus dat. Als hij wil reageren dan hoor je echt wel van hem

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-17 13:07

Soraya10 schreef:
upendo schreef:
Wachten tot hij reageert? :Y)



dus dat. Als hij wil reageren dan hoor je echt wel van hem

Ja uh ik ga tuurlijk niet als een malle hem 100en berichtjes sturen als jullie dat dachten :+
Natuurlijk wacht ik of hij reageert of niet, maar mijn vraag was wat moet ik doen als hij niet reageert ? En ik wou even m'n verhaal kwijt

Laura_x_
Berichten: 4574
Geregistreerd: 24-11-06

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 15:09

Gewoon afwachten en wat leuks gaan doen met dit zonnige weer :)
Misschien zit hij gezellig op het terras met zijn vrienden?

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-17 15:29

Kan best hoor!
Ik zit ook met m'n vriendinnen bij een meertje :)

Bambi1995

Berichten: 3147
Geregistreerd: 16-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 15:37

Inderdaad gewoon telefoon weg leggen en wat leuks gaan doen. Er proberen niet aan te denken. Als hij jou ziet zitten reageert hij wel en als hij niet reageert dan is hij het niet waard :)

Mon Amie *16-01-1993 † 16-11-2018

Neem een kijkje op mijn blog: Van mier tot olifant. Allerlei leuke dierenweetjes
https://vanmiertotolifant.blogspot.com/

Merelll

Berichten: 316
Geregistreerd: 01-07-12

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 15:42

Ook als hij niet meer antwoord is het wel al super van je dat je hem gewoon zo een berichtje hebt durven sturen! Dat is toch al weer een stapje in de juiste richting wat jongens betreft, als ik lees dat je zelfs bang was/bent voor jongens.
En idd wat andere zeggen, als hij nu niet eens meer reageert dan is hij t zeker niet waard, hij had op zn minst dan nee kunnen zeggen :o

Ik duim voor je dat hij nog een (goed) antwoord stuurt! +:)+

Victoria since April 20th 2013 <3
"Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon."

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-17 10:46

En gister heeft hij niks gedaan :( Ik baal er zo erg van..
Hij kan toch gewoon even duidelijk antwoord geven :(

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 11:43

Maar wat heb je hem gestuurd? Of hij met je wil praten toch alleen?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-17 11:47

lieveli schreef:
Maar wat heb je hem gestuurd? Of hij met je wil praten toch alleen?

Ja, of hij het erg vond om een keer ergens af te spreken.
Blijkbaar wilt hij dat niet en dat is prima, maar dat kan hij gewoon zeggen toch lijkt me.

mazarmalover

Berichten: 139
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 11:53

Allereerste , dapper van je dat je hem een bericht gestuurd hebt, je hebt niks te verliezen he, nu heb je ook niks.

Hoeveel dagen is het nu geleden, misschien is hij bang dat je meteen van alles van hem wilt. of je vraagt om te bellen?

http://www.paardensensor.nl- Officiële Nederlandse aanbieder van de Orscana paardensensor!
Meet de temperatuur, het vochtgehalte en de bewegingen van jouw paard!

Bambi1995

Berichten: 3147
Geregistreerd: 16-10-11

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 12:01

Zodra het moeilijk word zijn ze uit mijn ervaring weg :\
Ik zou er verder geen aandacht meer aan besteden. Hou de eer aan jezelf.

Mon Amie *16-01-1993 † 16-11-2018

Neem een kijkje op mijn blog: Van mier tot olifant. Allerlei leuke dierenweetjes
https://vanmiertotolifant.blogspot.com/


anjali
Berichten: 15042
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 12:19

Ik vind het wel goed dat je het probeert,want nee heb je,ja kun je krijgen! Maar als je hem kansen hebt geboden en hij hapt niet,dan zou ik het er voorlopig bij laten.Misschien heeft hij al een vriendin of zo?

ChiVet

Berichten: 114
Geregistreerd: 28-12-15
Woonplaats: Zeist

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 12:35

Is hij niet gewoon vergeten te reageren? Heb ik ook al eens gehad en merk ik regelmatig bij vriendinnen. Open je even een berichtje om te kijken wat het is terwijl je eigenlijk druk bent en maak je een mental note dat je daar later op gaat reageren. Om dan vervolgens compleet te vergeten dat je moest reageren... Of, ook een leuke, een mobiel die zelf besluit berichtjes van WhatsApp te "openen" zonder dat je ze ooit leest. Waardoor je berichten niet meer herkent als ongelezen.
Ik zou niet zomaar van het ergste uitgaan en er een berichtje achteraan sturen met: "Joh, ik begrijp dat het mooi weer was morgen en dat je even wat anders aan het doen was, maar zie je het zitten om een keer ergens af te spreken? ;) ", o.i.d.

Never lose sight of the essence

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 12:39

Dan zou ik het vooral lekker laten voor wat het is. Heel jammer maar bij geen gehoor weet je ook genoeg. Het siert hem niet maar met zo iemand moet je ook geen relatie willen. :(:)

SayaJones

Berichten: 11925
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 12:44

Als ie niet meer reageert, heb je ook direct antwoord.
Het is lastig maar ik zou me er bij neerleggen. Iemand die niet antwoord/wil antwoorden/vergeet te antwoorden, zou ik zelf ook weinig moeite meer in steken.

Jax ♡
You can always tell about somebody by the way they put their hands on an animal

anjali
Berichten: 15042
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 12:52

ChiVet schreef:
Is hij niet gewoon vergeten te reageren? Heb ik ook al eens gehad en merk ik regelmatig bij vriendinnen. Open je even een berichtje om te kijken wat het is terwijl je eigenlijk druk bent en maak je een mental note dat je daar later op gaat reageren. Om dan vervolgens compleet te vergeten dat je moest reageren... Of, ook een leuke, een mobiel die zelf besluit berichtjes van WhatsApp te "openen" zonder dat je ze ooit leest. Waardoor je berichten niet meer herkent als ongelezen.
Ik zou niet zomaar van het ergste uitgaan en er een berichtje achteraan sturen met: "Joh, ik begrijp dat het mooi weer was morgen en dat je even wat anders aan het doen was, maar zie je het zitten om een keer ergens af te spreken? ;) ", o.i.d.

Nee joh, je moet niet achter mannen aan gaan zitten.Dan krijg je nooit een fijne relatie.De aandacht trekken is genoeg,daar reageren ze zelf op wanneer ze belangstelling hebben. En zo niet,dan behoud je je vrijheid en ga je gezellig verder kijken. Geen hand vol maar een land vol!

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-17 12:54

Stel hij is het vergeten dan is hij het nog niet waard. Ik laat het hierbij, hoe k*t ik dit ook vind. Ik ga er niet als een hondje achteraan lopen..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, GoogleAdsense, kaatje89 en 156 bezoekers