Hallo iedereen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TiaVdW

Berichten: 0
Geregistreerd: 26-05-17

Hallo iedereen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-17 22:42

Hallo iedereen!

Om te beginnen zal ik mezelf even kort voorstellen; ik ben een 21-jarige studente dierengeneeskunde regio Gent en heb mezelf na lang twijfelen dan toch aangemeld op Bokt.nl.
De reden waarom ik dit precies heb gedaan is omdat ik (eindelijk!) recentelijk mijn eigen paard heb aangekocht! De uiteindelijke keuze is gevallen op een superleuke Tinker van 7 jaar oud, een merrie genaamd Djipsy. *\o/*
De 'keuze' was eigenlijk al heel snel gemaakt, we hadden direct een heel ontspannen connectie. Ze komt naar mij toe in het weekend van 8 juli!

Je kan altijd wel veel informatie lezen op het internet, maar eigen ervaringen en tips&tricks van eigenaars zijn me toch meer waardevol dan de tegenstrijdige (en soms harde) 'tips' die je online kan vinden!

Ik heb er alvast heel veel zin in, ik hoop dat ik veel van jullie kan/mag horen!

P.S. heb een foto toegevoegd van m'n mooie Djipsy <3

Afbeelding


Afbeelding


Groetjes,

TiaVdW
Laatst bijgewerkt door TiaVdW op 26-05-17 22:54, in het totaal 3 keer bewerkt

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26301
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Hallo iedereen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:46

Hallo en welkom!! Denk dat je foto niet helemaal goed ging, maar ben wel heel nieuwsgierig naar Djipsy!

En qua ervaringen en dergelijke gaat dat helemaal goed komen hier op Bokt, meer dan genoeg aanwezig!

Anoniem

Re: Hallo iedereen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:48

Welkom op bokt!

TiaVdW

Berichten: 0
Geregistreerd: 26-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-17 22:55

JPitty schreef:
Hallo en welkom!! Denk dat je foto niet helemaal goed ging, maar ben wel heel nieuwsgierig naar Djipsy!

En qua ervaringen en dergelijke gaat dat helemaal goed komen hier op Bokt, meer dan genoeg aanwezig!


Dankjewel! Het zou nu in orde moeten zijn :D

TiaVdW

Berichten: 0
Geregistreerd: 26-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-17 22:55

Joaltijd schreef:
Welkom op bokt!


Dankjewel!

Anoniem

Re: Hallo iedereen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:59

De foto's doen het!
Wat een leuk paard is Djipsy :D (Ik vind de naam ook erg leuk!)