Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-17 19:37

Ik had met mezelf een afspraak. Eerst afvallen, dan komt er wel weer tijd voor een leuke man/relatie.

Een tijdje geleden kwam ik via Tinder toch een leuke tegen en wat raakten aan de app. Alles leuk en gezellig dus afgesproken. Nog 2x uit eten geweest en het leek goed te klikken. Vorige week veel bij hem geweest en toen kwam ik tot de ontdekking.... hele lieve kerel met een goed hart, maar wij passen niet bij elkaar. Ik ben blij dat ik dat "vroeg" ontdekt heb en het contact is ook afgekapt. Maar dan? Ik mis de gezelligheid, de betrokkenheid en het gevoel leuk te zijn voor iemand.

Conclusie.... Ik wil een relatie en heb eigenlijk helemaal geen zin om eerst af te vallen. Dat kan toch ook samen gaan? Iemand die me steunt?

Alleen? Hoe vind ik zo iemand? Iemand die bij me past zodat we samen gelukkig kunnen zijn?
Ik ga niet uit, vind dat niet leuk. Terrasje pakken is leuk, maar niet in mn eentje.
Ik ben ook niet het type om zo op iemand af te stappen, best wel verlegen/introvert.

Wie heeft er ideeën? Wie weet waar ik een leuke man tegen t lijf ga lopen?

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.


Goof

Berichten: 28748
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 19:58

Tinder en andere dating apps en websites dus ;)

Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 20:11

Ik vroeg aan m'n tante, die in het metalwereldje zit, of ze niet toevallig een leuke man met lang haar kende die in m'n buurt woont :') . Ze grapte dat ze wel een leuke blonde god kende. Dus ik hem toegevoegd op facebook en ondertussen wonen we samen :').
Dus: vraag je tante! :+

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 20:12

In deze inderdaad datingapps, al ben ik daar alleen nog maar collega's of enge gasten tegen gekomen, hoewel ze op de foto wel leuk leken. Waarom wou je eerst per se afvallen voor een vriend, en nu ineens niet meer? Ik snap best dat je wat mist, dat heb ik ook, ben ook weer toe aan een vriend, maar waarom zoeken? Mij is altijd verteld: houd eerst van jezelf, dan kan je pas echt van iemand anders houden. Dus vandaar de vraag.

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 20:13

Noblesse_ schreef:
Ik vroeg aan m'n tante, die in het metalwereldje zit, of ze niet toevallig een leuke man met lang haar kende die in m'n buurt woont :') . Ze grapte dat ze wel een leuke blonde god kende. Dus ik hem toegevoegd op facebook en ondertussen wonen we samen :').
Dus: vraag je tante! :+


Wahaha
Kan je ook nog doen, random mensen toevoegen op facebool

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-17 20:18

Irkoontje schreef:
In deze inderdaad datingapps, al ben ik daar alleen nog maar collega's of enge gasten tegen gekomen, hoewel ze op de foto wel leuk leken. Waarom wou je eerst per se afvallen voor een vriend, en nu ineens niet meer? Ik snap best dat je wat mist, dat heb ik ook, ben ook weer toe aan een vriend, maar waarom zoeken? Mij is altijd verteld: houd eerst van jezelf, dan kan je pas echt van iemand anders houden. Dus vandaar de vraag.

Eerst t 1 dan t ander.... en daarnaast... zo lekker zit ik niet in dit lijf, die kilo's moeten er gewoon af. En als die eraf zijn, ben ik vast knapper enzo. (Dat zit natuurlijk ook gewoon in mn hoofd).
Maar die kilo's gaan niet zo snel en ik voel me eenzaam.

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 20:27

EmptyWords schreef:
Irkoontje schreef:
In deze inderdaad datingapps, al ben ik daar alleen nog maar collega's of enge gasten tegen gekomen, hoewel ze op de foto wel leuk leken. Waarom wou je eerst per se afvallen voor een vriend, en nu ineens niet meer? Ik snap best dat je wat mist, dat heb ik ook, ben ook weer toe aan een vriend, maar waarom zoeken? Mij is altijd verteld: houd eerst van jezelf, dan kan je pas echt van iemand anders houden. Dus vandaar de vraag.

Eerst t 1 dan t ander.... en daarnaast... zo lekker zit ik niet in dit lijf, die kilo's moeten er gewoon af. En als die eraf zijn, ben ik vast knapper enzo. (Dat zit natuurlijk ook gewoon in mn hoofd).
Maar die kilo's gaan niet zo snel en ik voel me eenzaam.

Dat snap ik dan, alleen dan zou ik sowieso niet gaan zoeken naar een relatie. Juist omdat het dan sneller fout kan gaan, omdat je zelf niet lekker in je vel zit. Dat afvallen herken ik ook trouwens, ben je meer gaan sporten? Want dan kan het ook heel goed dat je niet/minder snel lichter wordt omdat je meer spieren krijgt. Het mooiste zou zijn als je 'tegen hem aanloopt'. Stappen ben ik zelf ook niet van, maar heb je vriendinnen waarmee je eens gezellig op een terras kan zitten enzo?
Mijn tip is in deze: wordt eerst gelukkig met jezelf en je eigen lichaam, voordat je iemand gaat zoeken

Edit: als je er nog zo uitziet als op de rijfoto's in he profiel, vind ik je absoluut niet dik lijken, integendeel. Vind dat je er goed uitziet, voor zover dat van een foto te bepalen blijft uiteraard

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-17 20:33

Dank je wel :) alleen die rijfotos zijn 20 kilo lichter.

Op zoek gaan doe ik op t moment ook niet hoor. Klamp me ook niet wanhopig vast aan iedere kerel die me leuk vind ofzo. Zo erg is t nou ook weer niet gelukkig. Alleen dat 'tegen t lijf lopen' .... hoe doe je zoiets :')

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 20:38

EmptyWords schreef:
Dank je wel :) alleen die rijfotos zijn 20 kilo lichter.

Op zoek gaan doe ik op t moment ook niet hoor. Klamp me ook niet wanhopig vast aan iedere kerel die me leuk vind ofzo. Zo erg is t nou ook weer niet gelukkig. Alleen dat 'tegen t lijf lopen' .... hoe doe je zoiets :')

Als jij het weet... ik ben m ook nog niet tegengekomen. Inmiddels wel een leuke collega gevonden, echter, worden we straks directe collega's en heb ik al wel 5 minuten met m gepraat, in een auto, omdat het moest :+

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Silkaay

Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 20:57

Ik heb mijn huidige vriend ook online leren kennen. En ben druk bezig met kilootjes ervan te werken. Hij traint ook, maar dan net om zijn spier-vetmassa omhoog te krijgen :+

Maar je loopt (of surft) ze idd wel eens tegen het lijf hoor :D
Ik dacht al oud te worden met enkel katten en honden als kindjes _O-


My taste in music is your face

Storm

Berichten: 20827
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:32

Ik vind de opmerking 'eerst gelukkig worden met jezelf' altijd zo'n slappe. Ik was ook niet gelukkig met mezelf. Maar ik leerde mijn man kennen en die vond me prachtig. En juist door hem, kreeg ik weer vertrouwen en ging ik mezelf waarderen.

Is het al lente?


Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:37

Als je iemand tegenkomen waar het echt mee klikt, maken die kilo's ook niet uit.
Kleed je naar je lichaam. Kan je er nog steeds super leuk uitzien. En straal! Dat doet alles!

Ik ben ook een stevige dame. Er mag ook flink wat vanaf. Ik ben online een leuke vent tegen gekomen. Onwijs knap, dun en gespierd (inmiddels heeft ie een buikje gekweekt, haha). Daar woon ik mee samen. Het klikte gewoon heel goed.

Natuurlijk wil het oog ook wat.
Maar zoals ik zei. Als je de juiste kleding uitzoekt komt dat echt wel goed.

Als ik was aangekomen in een naveltruitje en een strakke legging...
Maar dan heb je ook een andere uitstraling denk ik zo
Laatst bijgewerkt door Nessa op 26-05-17 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:38

Storm schreef:
Ik vind de opmerking 'eerst gelukkig worden met jezelf' altijd zo'n slappe. Ik was ook niet gelukkig met mezelf. Maar ik leerde mijn man kennen en die vond me prachtig. En juist door hem, kreeg ik weer vertrouwen en ging ik mezelf waarderen.

Bij mij is het al een aantal keer fout gegaan, juist omdat ik niet gelukkig was met mezelf. Ga het dan niet opzoeken, als je 'ertegenaan loopt' is het anders. Maar dat is ieder zn eigen, denl dat iedereen hier goedbedoeld advies geeft

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:58

Heel kort door de bocht; als je niet gelukkig bent met jezelf, hoe kun je dan een ander gelukkig maken?
Als je niet happy bent over jezelf vraag ik me af of je je eigenwaarde niet uit de ander gaat halen. Dat wordt een symbiotische relatie en dat kan ook niet helemaal gezond zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:59

Mijn vriend heb ik leren kennen toen hij mijn nieuwe kickboksintructeur werd! Dus ik zou zeggen, ga sporten! _O- Gelijk twee vliegen in een klap voor jou :D
...Maar wie weet kom je serieus wel iemand tegen in de sportschool, of doe je dat al?

Winged

Berichten: 33006
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 23:03

Ik zit momenteel in status 'ik geef het even op en pak vooral een bak popcorn bij het zien van al het liefdesdrama om mij heen'. Moet zeggen: Heerlijk rustig.

Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 23:06

Ik ben mijn grote liefde wel tegen gekomen op Tinder, het kan echt. :D ook toen ik niet op zoek was, gewoon voor de grap wat tinderen en na een mislukte relatie eindelijk echt op een punt dat ik super happy was. En hij maakte dat heel cliché compleet.
Tinder is een leuk medium omdat het lekker simpel is, geen verwachtingen (of iig niet te veel) en wie weet!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 23:07

OKCupid is ook leuk, zitten ook veel introvert mensen op!

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

moonfish13
Berichten: 18227
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 00:25

Storm, ik vind er waarheid in zitten.
Toen ik niet happy was liep het daten niet lekker, terwijl ik toen ik veel meer happy was zo de goede tegen kwam.
Wel liep ik toen alsnog nog dik tegen muren op, waarvoor ik emdr therapie heb gehad om die dingen te verwerken.
En echt het is een wereld van verschil hoe ik alles nu ervaar, en hoeveel fijner ik alles beleef zonder die angst en stress.
Onbewust legt het toch verkeerde druk op een relatie, en nu zijn we daar samen gewoon uitgekomen door voor therapie en samen blijven praten.
Maar dan moet je wel echt matchen denk ik persoonlijk anders overleeft je relatie dat denk ik niet.
Want mij was het heel heftig, maar hij moest er ook mee dealen en het aanzien hoe ik met mezelf in strijd lag.

Little_Gift
Berichten: 1777
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: België

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 05:45

Tjeezes waarom zijn mensen zo godsamme afhankelijk van anderen? LEer eerst alleen gelukkig zijn en alleen niet eenzaam te zijn en zoek dan een aanvulling, geen opvulling!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 08:46

EmptyWords schreef:
Irkoontje schreef:
In deze inderdaad datingapps, al ben ik daar alleen nog maar collega's of enge gasten tegen gekomen, hoewel ze op de foto wel leuk leken. Waarom wou je eerst per se afvallen voor een vriend, en nu ineens niet meer? Ik snap best dat je wat mist, dat heb ik ook, ben ook weer toe aan een vriend, maar waarom zoeken? Mij is altijd verteld: houd eerst van jezelf, dan kan je pas echt van iemand anders houden. Dus vandaar de vraag.

Eerst t 1 dan t ander.... en daarnaast... zo lekker zit ik niet in dit lijf, die kilo's moeten er gewoon af. En als die eraf zijn, ben ik vast knapper enzo. (Dat zit natuurlijk ook gewoon in mn hoofd).
Maar die kilo's gaan niet zo snel en ik voel me eenzaam.

Je wordt niet een ander persoon als die kilo's er vanaf zijn. Als je je lichaam nu niet kan accepteren kan je dat ook niet met de kilo's eraf, dan zal er altijd wel iets blijven waar je onzeker over bent.

Willeke_

Berichten: 2997
Geregistreerd: 19-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 11:24

Little_Gift schreef:
Tjeezes waarom zijn mensen zo godsamme afhankelijk van anderen? LEer eerst alleen gelukkig zijn en alleen niet eenzaam te zijn en zoek dan een aanvulling, geen opvulling!


Ik dacht hetzelfde alleen dan zonder tjeezes en godsamme :o

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 11:32

Willeke_ schreef:
Little_Gift schreef:
Tjeezes waarom zijn mensen zo godsamme afhankelijk van anderen? LEer eerst alleen gelukkig zijn en alleen niet eenzaam te zijn en zoek dan een aanvulling, geen opvulling!


Ik dacht hetzelfde alleen dan zonder tjeezes en godsamme :o


Eenzaam zijn is niet raar of gek. En ik kan me heel goed voorstellen dat iemand een partner zoekt om samen leuke dingen mee te doen, want alleen is ook maar alleen. Ik denk dat het pas echte afhankelijkheid is wanneer iemand eigenlijk uit een relatie wil stappen maar dat niet doet vanwege de eenzaamheid, maar Ts heeft een date aan de kant geschoven omdat ze niet genoeg voelde.

Er is niks mis met even niet lekker in je vel zitten en je wanhopig voelen. Maar accepteer wel dat je bent zoals je bent, een leuke man kijkt door die kilo's heen, dus doe jij dat dan ook. En als het je echt dwarszit in je dagelijks leven, al die eenzaamheid, het verlangen naar iemand en die kilo's, nou dan moet je even kritisch kijken of je wel stevig in het leven staat. Want op het moment dat je jezelf niet leuk vindt maken mensen (mannen) veel te gauw misbruik van je.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

tengeltje11
Berichten: 7131
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 11:37

ik volg helemaal met de voorgangers.

als je niet gelukkig bent op jezelf,zoek je iemand om je geluk in te vinden.
de kans dat dit foutloopt is dan enorm groot.

als je eerst gelukkig bent met jezelf,zoek je een aanvulling op je geluk.
dan sta je veel onafhankelijker in je relatie en heeft die sowieso veel meer kans op slagen.

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 12:05

Maar hoe lang moet je wachten? Wanneer ben je echt gelukkig over jezelf, op alle vlakken? Sommige zullen dat nooit helemaal zijn. Moet men dan maar alleen blijven?

Ik kan zeggen bv zeggen dat ik vrij gelukkig ben met mezelf maar niet totaal op alle vlakken.

Toch ben ik al bijna 5 jaar samen met mijn vriend zn heeft het geen negatieve invloed er op gehad.

Ik betwijfel trouwens dat 100 prcenr gelukkig op jezelf haalbaar is.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ellen05, Geerten, Hicaria, IASCrawler, Ik_is_Ik, Karmandi, LiDi, MarJon, Marlou91, Nescio18, Petra_O, Plus_en_Min, tengeltje11, xAlice en 162 bezoekers