[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 12:17

Gefeliciteerd haike, ik zie een pakketje bij je naam staan!
Wij gaan eind mei voor het eerst starten.

Wat een leuk dier Leonie_M, mooi achterbeen!

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 12:49

Gaaf dier leonie!

Afbeelding
Mijn boefje zondag tijdens het rijden.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 20:51

Dank je myca!

Knap dier Leonie.

Peelie mooie foto, lekker actief, maar vind jouw broek niet mooi zitten.

Ik net heerlijk gereden tijdens de clubles, anderen waren er niet dus reed alleen en flink gewerkt. Nu vooral bezig met midden- en uitgestrekte gangen en rijden heel grote bak dus dat oefent wel echt fijn omdat zo echt even meters kan maken

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 13:40

Ik heb eindelijk mijn eerste 2 winstpunten bij elkaar gereden *\o/*

Ik merkte dat ik bij mijn instructie teveel terug moest rijden.. dit zag ik ook in mijn punten terug ( iedere keer 178)
ik ben overgestapt naar een andere instructie die meer naar voor wilde.

Nu 2 keer gelest bij de andere instructie en hij is gewoon veel flitsender! En dit zag ik ook weer terug in mijn punten!!! 183,5 en 185,5!!

Yeeeeahh! *\o/*

Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 14:09

Gefeliciteerd Cheminee!

Pally

Berichten: 2924
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 16:55

Mooie beestjes Leonie en Peelie!

Laura1982

Berichten: 4071
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 17:04

Gefeliciteerd met je punten fijn dat je gelijk resultaat hebt

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:37

Gefeliciteerd, goed gedaan! Fijn overstap meteen z'n vruchten afwerpt

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:18

Wie heeft er dit weekend nog wedstrijd gehad?

Ik wel iig. In een werkelijke wolkenbreuk. In de bliksem en onweer. Toch nog twee winstpunten gereden met 181.5 en 184.5. En dat terwijl het echt niet geweldig ging door de enorme spanning door oa het weer.

Nog 1 puntje en dan nag ik M2 :)

Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:20

Goed van je Peelie!
Ik ga komend weekend starten.

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:24

Super Peelie!

Hier ook op wedstrijd geweest 2e en 7e geworden in deelnemersveld van 30 starts. Had 403,5 (2 jury's) en 185. Ben wel tevreden, maar kan nog beter. De teller alweer op 10!

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:27

MerelV schreef:
Super Peelie!

Hier ook op wedstrijd geweest 2e en 7e geworden in deelnemersveld van 30 starts. Had 403,5 (2 jury's) en 185. Ben wel tevreden, maar kan nog beter. De teller alweer op 10!

Ga jij al door naar het M2 of blijf je nog even hangen?

Rubio

Berichten: 1000
Geregistreerd: 22-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:27

Gefeliciteerd allemaal!

Ook ik ben weer gestart. Best aardig gereden, maar nog wat slordig hier en daar. Het was de eerste keer dat ik deze proeven reed (een keer geoefend) dus was daar nog wat zoekend in en pony vond de vuilnisbakken heel spannend. 184,5 en 186,5 en een 1e prijs. Naar drie wedstrijden staat de teller op M2+5 en zijn we op de helft.

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:54

Super Esther!

Ik blijf voorlopig nog M1, moet de keertwendingen nog wat beter bevestigen. Misschien van de winter of anders volgende zomer. Ik wil het goed voor elkaar hebben voor we over gaan.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 22:15

Gefeliciteerd dames, allemaal toch weer nette punten ondanks tegenvallend weer, proeven die beter kunnen en nieuwe proeven.

Merel, jullie flinke groep, vaak bij jullie in de regio?

Ik ga donderdag weer op pad voor de selectie, en zondag weer eens 2 proeven op wedstrijd buiten de kring.

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 07:25

haike schreef:
Gefeliciteerd dames, allemaal toch weer nette punten ondanks tegenvallend weer, proeven die beter kunnen en nieuwe proeven.

Merel, jullie flinke groep, vaak bij jullie in de regio?

Ik ga donderdag weer op pad voor de selectie, en zondag weer eens 2 proeven op wedstrijd buiten de kring.


Succes donderdag en zondag!

Ja, bij ons meestal rond de 30 in het M1. Eigenlijk in alle klassen wel, behalve M2, daar misschien 15 a 20. Onze kring is ook vrij groot, sinds we samen zijn gevoegd.

trysteffy

Berichten: 3236
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 08:26

Gefeliciteerd dames !

Ik heb weer van donderdag tot zondag wedstrijd. Ben erg benieuwd hoe het gaat aangezien we alleen maar nu basis rijden door dat is soms vast zet.

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 08:30

Ik rij eigenlijk ook alleen maar basis. En dan pak ik heel soms wat oefeningen mee.

NatasjaS
Berichten: 192
Geregistreerd: 27-11-09
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 20:39

Mag ik mij hier ook melden? 13 mei mijn 10e winstpunt gehaald in de L2 dus nu gaan we op naar de M1. Dit was echt mijn doel. Nog nooit hoger gereden dan L2. Het is allemaal nog niet helemaal bevestigd, maar schoudersbinnenwaarts gaat makkelijker dan het wijken.

Nu eerst trainen voor de fietselfstedentocht.........en dan hopelijk 25 juni M1.

Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 16:17

Vandaag hebben we ons M-debuut gereden. Ondanks de hitte ging het best aardig. We zijn met 185 punten een dikke winstpunt rijker *\o/*

De tweede proef was de batterij leeg en sprong Twister twee keer een vliegende wissel bij de contragalop, wat een paar vieren opleverde en 178 punten onderaan de streep.

Ik heb zo'n mobiel spuitapparaat, dus ik kon Twister wel lekker helemaal koelen voordat hij terug de trailer in moest. Nu kan hij nog lekker een paar uurtjes de wei in.

Vrijdag hadden we dressuurles, gister zijn we naar het bos geweest (aan de hand, vanwege de extreme hitte). Meestal bereiden we ons anders voor, maar dit was blijkbaar wel effectief :)

Afbeelding Vrijdag

Afbeelding Vandaag

trysteffy

Berichten: 3236
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 20:51

Gefeliciteerd met je punt!

Zo wij hebben onze 4 daagse concours gehad. 3 dagen op gras wat erg glad was voelde hem soms wegglijden hij heeft dan geen ijzers maar zelfs mensen met ijzers en kalkoenen in hadden er last van.
Dag 1 was gewoon bagger hij wou niet nagevelijk lopen dat was dan ook beide proeven 165.
Dag 2 ben ik daar iets strenger op geworden daar zag je de punten wel beter van worden werd er mee beloond met 174 en 179
Dag 3 tja me beter gefocust op de galop om er iets meer punten uit te halen eerste proef 175 en 2e proef eindelijk beloond met een winstpuntje 181
Dan vandaag dag 4 eindelijk op het zand meer durven rijden dat hebben we wel wat van gemerkt met de punten hij was wel moe maar deed het toch opzich wel en daardoor kwamen wat slordige stukjes in dat werd dan ook 173 en 2e proef 181

Wij zijn over dit weekend 2 winspunten rijjker en Oja ook nog met dag 3 een 3e plek!
Nou maar even vakantie vieren en lekker genieten vab elkaar. Onze vand is in ieder geval weer een stukje gegroeid

Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:18

Jij ook gefeliciteerd trysteffy! Ben je bij Beukers gestart? Een stalgenoot van mij ging daar ook naar toe.
Was het gister niet smoor-heet toen je moest starten?

Ik heb zelf een voorkeur voor wedstrijden en inrijden op zand.

trysteffy

Berichten: 3236
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 07:49

Ja ik was bij beukers. Ik moest gelukkig om 9 uur al starten zaterdag en zondag dat was wel een voordeel gelukkig. Gister was ook wel iets warmer op het zand merkte ik toen ik richting het gras ging voelde ik nog een heerlijk windje.

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 08:08

Ik zie mooie winstpunten voorbijkomen, gefeliciteerd!

Ik ben gisteren op wedstrijd geweest, moest midden op de dag starten dus erg warm. 1e proef had Fien er dan ook niet zo'n zin in, toch nog 63% (% omdat er 2 jury's zaten). Tussen de eerste en tweede proef even wat scherper gemaakt en toen liep de tweede proef een stuk fijner. Hier 2e geworden met 208 punten. Toch wel tevreden, dat ze ondanks de warmte toch bleef lopen.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:35

Welkom Natasja! Train ze met fietsen en daarna voor je m1-debuut

Myca gefeliciteerd met je knappe debuut en winstpunt. Jammer dat het in de 2e proef net niet meer lukte.

Trysteffie: jij hebt een druk weekend gehad zo! Gelukkig dan steeds fijner en ook zo nog 2 winstpuntjes mee naar huis kunnen nemen.

Merel: gefeliciteerd, knappe punten en knap zo tussen de eerste en tweede proef nog zoveel verbetering kan aanbrengen!

Ik heb donderdag en zondag gestart in het M2. Donderdag was het eerst viertal dus maar even kort en simpel losgereden voordat achter elkaar moesten. Ging wel fijn en uiteindelijk ook gewonnen en daarmee kringkampioen geworden dus sowieso door naar de regiokampioenschappen.
Na het viertal tijd gestapt, even opgepakt en mijn eigen proef gereden. Doel was met meer lef te rijden en dat lukte prima, alleen vond ik het zelf daardoor wat slordiger worden. Maar mijn gevoel was fout, 212,5 punten en flink gat met nr 2 en 3 (201 en 183) dus voor de selectie uiteindelijk geƫindigd op een 4de plek, dus hopelijk is dat voldoende voor de kampioenschappen.
Gisteren op selectiewedstrijd van een andere kring gereden en ook hierbij wilde met lef rijden, en nu kon ik het al fijner afwerken. Totaal onverwacht gewonnen met 193/201,5 en in de 2 proef 217,5 :wow: Hiermee me ook geplaatst voor de finale gisterenmiddag waarbij de winnaars van elke klasse een kwartier les kregen van Theo Hanzon/Febe van Zwambagt. Ondanks de warmte en feit dat het allemaal langer duurde dan verwacht liep ze hier ook erg fijn en heb ik fijne tips gehad. Mocht me opstellen ook voor de prijsuitreiking en uiteindelijk 2e geworden dus supertrots op mn meisje <3

Afbeelding

Afbeelding