Ponykamp gezocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fej
Berichten: 4
Geregistreerd: 21-05-17

Ponykamp gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 18:17

Heyy

ik wil in de zomer met een vriendin op ponykamp gaan, maar ik weet niet bij welke.. Dus daarom heb ik jullie hulp nodig :) . Weten jullie een leuk ponykamp? Of een ponykamp waar ik absoluut niet heen moet gaan? Mijn eisen zijn:
- niet veel meer dan 300 euro
- de paarden / pony's worden goed verzorgd
- buitenritten maar ook lessen in de bak
- natuurlijk gezellig en een leuke leiding
- ik kan alleen in week 34

Alvast bedankt! *D
Laatst bijgewerkt door Fej op 21-05-17 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Veren_a

Berichten: 24
Geregistreerd: 19-10-15
Woonplaats: Thuis

Re: Ponykamp gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:20

Ik vindt manege molenzicht in bergen op zoom heel leuk! Voldoet aan al je eisen! :D

Fej
Berichten: 4
Geregistreerd: 21-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 18:23

Veren_a schreef:
Ik vindt manege molenzicht in bergen op zoom heel leuk! Voldoet aan al je eisen! :D

Bedankt, ziet er zeker leuk uit! Hoe oud zijn de kinderen die er komen ongeveer? En hoe groot zijn de groepen? Zijn er leuke paardjes?

Felinde

Berichten: 1178
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Manchester

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:35

Hoi!

Ik ben jaren geleden enkele keren op ruiterkamp bij Manege de Barlo geweest. 2 keer zonder eigen pony, 1 keer met. Alle keren ontzettend leuk gehad, mooie omgeving etc.

Geen idee hoe het nu is natuurlijk, laatste keer dat ik daar was is alweer ruim 10 jaar geleden maar heb er nog steeds erg fijne herinneringen aan.

Fej
Berichten: 4
Geregistreerd: 21-05-17

Re: Ponykamp gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 18:38

Helaas heeft die niet week 34 (20 t/m 26 augustus) maar toch bedankt!

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:48

Als ik zo je lijstje met wensen zie denk ik dat dat heel goed aansluit bij wat Manege Stal de Eik te bieden heeft. Wij organiseren aankomende zomer weer 6 weken ponykamp, waarvan ook in de door jou genoemde week. Als je bij ons op kamp komt zul je zeker een paar keer het bos in gaan, gezien onze manege ongeveer óp de Holterberg ligt! Elke dag kom je sowieso 2x aan paardrijden toe. Het programma wil nog wel eens variëren, maar je kan er zeker vanuit gaan dat een springles, een dressuur- en /of vaardigheidsles in het programma zit. Naast activiteiten met de paarden zorgen we natuurlijk ook voor een hoop leuke spellen en vermaak met en zonder paarden, zodat je je niet hoeft te vervelen!

Voor onze paarden en pony's wordt heel goed gezorgd. Het welzijn van onze dieren staat voorop, onze paarden en pony's komen allemaal elke dag een dagdeel in de wei zodat ze voldoende vrije beweging hebben en lekker hun koppie leeg kunnen maken.

Mocht je nog meer informatie willen hebben mag je me altijd een privéberichtje sturen, ik sta je graag te woord. Ook kun je nog meer lezen over onze kampen in deze advertentie:
http://www.bokt.nl/markt/ad/447141/het- ... om-jij-ook

Of op:
http://www.eik.nl

Misschien tot gauw! ;)

Fej
Berichten: 4
Geregistreerd: 21-05-17

Re: Ponykamp gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 18:51

Ik ben twee jaar geleden ook een keer bij stal de Eik geweest, was inderdaad heel leuk! Ik houd het in gedachte, maar ik vind het ook leuk om weer een andere manege te proberen :)

Veren_a

Berichten: 24
Geregistreerd: 19-10-15
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 19:26

Fej schreef:
Veren_a schreef:
Ik vindt manege molenzicht in bergen op zoom heel leuk! Voldoet aan al je eisen! :D

Bedankt, ziet er zeker leuk uit! Hoe oud zijn de kinderen die er komen ongeveer? En hoe groot zijn de groepen? Zijn er leuke paardjes?


Het kamp is van kinderen van 12 tot 18 jaar, en er zijn heel veel leuke poowns /3 :j De groepen zijn ongeveer rond de 20 kinderen, maar soms komt het ook voor dat er weinig inschrijvingen zijn voor een bepaalde week, ik was bijv. een keer met z'n 12en.

ODonoghue

Berichten: 1516
Geregistreerd: 17-03-14

Re: Ponykamp gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 19:28

Manege de Burght ben ik deze zomervakantie aan het begeleidingen, is een nette manege en leuk kamp!

Ik begeleid alleen week 36 dus dat is jammer

Ingrid_92

Berichten: 2829
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 19:46

Weet je ook welkom bij het kamp van Natuurlijk met je Paard in Dirksland! Leuke paarden die goed verzorgd worden (24/7 buiten in een kudde op een paddock paradise in opbouw) bitloos rijden. Geen saaie paarden. Ik weet niet hoe oud je bent, maar de oudere jongeren (15+) met ervaring kunnen ook meedoen met het waaghalzenkamp. Buitenritten, springen etc. Kleine groepjes.
250,-

zelmago4it

Berichten: 410
Geregistreerd: 27-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 10:25

Als je nog op zoek bent, Manege de Eendracht in Vrouwenpolder!

We hebben in week 34 nog plaats ;)
Onze paarden worden natuurlijk goed verzorgd. Ze staan dag en nacht buiten in de zomer, en zien er super uit.
We gaan 2 of 3 keer in de week op buitenrit, bos/strand/polder. We kunnen alle kanten op.
Daarnaast spring en dressuurlessen, en veel activiteiten naast je paard. We doen veel spelletjes met en zonder pony's.
Ik kan je beloven dat we dit jaar erg leuke begeleiding hebben! We zijn daarnaast ook heel flexibel in het programma. we hebben wel een globale opzet, maar kijken van dag tot dag en per groep wat we gaan doen. Hebben jullie, of de begeleiding een ontzettend leuk idee, dan proberen we dat ook zeker uit te voeren!

Als je meer vragen hebt mag je me een pb sturen, en anders klik even op de link in mijn onderschrift voor meer info ;)

LiesH
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 11:17

Manege Hollak! *\o/*
hele leuke leiding en paarden! was echt een leuke week. /3