Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 16:54

Ik heb vanmorgen mn [knip] binnen gekregen. Ziet er prima uit! Alleen flink brutaal dat de postbezorger zelf getekend heeft voor het aangetekend verzenden, want ik zat op mn werk...
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 21-05-17 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Stukje tekst over namaak verwijderd

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 16:57

De 10e. Dus met 10 dagen binnen :)

Oh lizMD dat is heel brutaal van die bezorger. Wat als je hem nou niet had gekregen of niet meer bij de deur zou liggen?? Dan had hij een flink probleem. (Tenminste neem aan dat hij hem ergwns neergelegd heeft omdat je niet thuis was)
Wat is een secrid? Nog nooit van gehoord geloof ik.

Utixo

Berichten: 6577
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 17:31

Ik heb zoveel pakketjes in bestelling staan dat ik medelijden heb met de pakketbezorger. Heb hem gezegd dat hij zelf mag tekenen en het over het muurtje mag gooien.

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 18:04

marlonFloris schreef:
Open je e3n dispute en knip je toch dat stukje ertussen uit?

Mijn jasje is al binnen. :oo hij is echt wel mooi en van goede stof. Mouwen hadden tikkeltje langer gemogen maar draag hem wss toch met de armen opgestroopt. En het kan nog net met armen naar beneden.
let niet op mijn mooie rijbroek eronder

[ [url=m/UxxFrf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf jasje!

Wat bedoel je trouwens met knip er tussen uit? :)

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 18:46

Gaat toch om dat tussenstukje? Of begrijp ik je verkeerd? Dat kun je dan toch wegknippen.


Afbeelding

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 19:05

Dat jasje van de vorige pagina heb ik ook, superblij mee! Na wassen ook nog hartstikke goed! Mouwen inderdaad iets kort maar heb ze vaak opgestroopt.

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 19:15

Essia schreef:
Ik heb twee playsuits besteld... Ben echt super benieuwd hoe de kwaliteit is en of ze goed passen! Heb nog nooit een playsuit gedragen dus leuk om zo eens cheap uit te proberen :D[ [url=m/ZmYNHA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nG57TL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog even een vraagje, als je die tweede binnen hebt, zou je dan willen laten weten hoe hij valt? Ik ben benieuwd of hij elastisch is rond je middel of dat het riempje aangetrokken kan worden oid. Ik kom namelijk niet zo goed uit de maattabel die erbij staat.. :=

Ik wacht nu op deze dingen (door op de plaatjes te klikken kom je op de pagina):
1.Afbeelding 2.Afbeelding 3.Afbeelding
1. Ik wil echt al super lang eens een body maar die dingen staan mij vaak niet, voor dit bedrag wil ik echter wel een poging wagen.
2. De kleefbh waar ik eerder naar vroeg, toch maar een poging wagen :P.
3. Ik heb een soort gelijke vorig jaar op Ebay besteld, de rits werkte daar niet fijn bij dus ik hoop dat deze iets beter gaat zijn.

Deze dingen heb ik nu binnen:
1. Afbeelding 2. Afbeelding
1. Zit echt precies goed en is ook exact zoals op de foto. Ben hier wel blij mee. Gewoon een fijn broekje voor thuis of om in te slapen in hostels. Overweeg hem nog in het grijs te bestellen.
2. Hier had ik dus een zwarte besteld maar kreeg ik een roze :'). Hij is verder wel echt exact zoals op de foto, een aanrader imo. Ik doe mijn roze overigens wel weg :+.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 19:21

LizMD schreef:
Ik heb vanmorgen mn [knip] binnen gekregen. Ziet er prima uit! Alleen flink brutaal dat de postbezorger zelf getekend heeft voor het aangetekend verzenden, want ik zat op mn werk...


Namaak mag hier niet besproken worden.
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 21-05-17 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Stukje tekst over namaak verwijderd

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 21:12

marlonFloris schreef:
Gaat toch om dat tussenstukje? Of begrijp ik je verkeerd? Dat kun je dan toch wegknippen.


[ [url=m/T3L21s.png]Afbeelding[/url] ]

O nee dat ben ik niet, dat was Rachelle :D

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 21:52


Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 22:03

Catoohh schreef:
Nu ben ik wel benieuwd naar de ring. Heb je toevallig een linkje? :)



Deze :)

Zilveren Ring Met Micro Verharde AAA CZ Hoge Gepolijst Wit Goud kleur Ring 316L Rvs Voor Vrouwen Party Nooit Vervagen nj30
http://s.aliexpress.com/mmuYNJRN
(from AliExpress Android)

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 22:24

01San schreef:
marlonFloris schreef:
Gaat toch om dat tussenstukje? Of begrijp ik je verkeerd? Dat kun je dan toch wegknippen.


[ [url=m/T3L21s.png]Afbeelding[/url] ]

O nee dat ben ik niet, dat was Rachelle :D



Oh sorry _O- ik heb ook niet gecontroleerd wat je had gevraagd.

Ik zou ook een dispute openen. Je wacht al lang zat en als de verkooer ook niet reageert kun je ook bijna niks anders. Anders ben je je geld kwijt en heb je niks.

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 22:27

Keet schreef:
Namaak mag hier niet besproken worden.

Excuus. Daar was ik me echt niet van bewust.

SMDR93

Berichten: 426
Geregistreerd: 17-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 22:36

marlonFloris schreef:
Open je e3n dispute en knip je toch dat stukje ertussen uit?

Mijn jasje is al binnen. :oo hij is echt wel mooi en van goede stof. Mouwen hadden tikkeltje langer gemogen maar draag hem wss toch met de armen opgestroopt. En het kan nog net met armen naar beneden.
let niet op mijn mooie rijbroek eronder

[ [url=m/UxxFrf.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb je een link van dit jasje? <3

xZiva_

Berichten: 3994
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 22:49

Deze binnen gekregen! 2,60 :))
Ook nog in het roségoud, alleen niet op de foto
Afbeelding

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 23:13

Cerutti had het linkje een pagina terug al geplaatst. :j

Oh dat horloge is ook leuk.
Maar heb er al 1 onderweg en al 2 in huis dus even geen horloges bestellen voor mij.

SMDR93

Berichten: 426
Geregistreerd: 17-01-15

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 23:38

Oh sorry niet gezien :x
Bedankf!

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 11:02

LizMD schreef:
Ik heb vanmorgen mn [knip] binnen gekregen. Ziet er prima uit! Alleen flink brutaal dat de postbezorger zelf getekend heeft voor het aangetekend verzenden, want ik zat op mn werk...


Is bij mij tijdje terug ook gebeurd. Terwijl ik gewoon thuis was. Gewoon door de brievenbus gegooid en 15 minuten later had die pipo zelf getekend.

Blacky94

Berichten: 3478
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 11:26

x_Jeanine_x schreef:
LizMD schreef:
Ik heb vanmorgen mn [knip] binnen gekregen. Ziet er prima uit! Alleen flink brutaal dat de postbezorger zelf getekend heeft voor het aangetekend verzenden, want ik zat op mn werk...


Is bij mij tijdje terug ook gebeurd. Terwijl ik gewoon thuis was. Gewoon door de brievenbus gegooid en 15 minuten later had die pipo zelf getekend.

Hier ook... alhoewel ik het ergens niet zo erg vind als het in een envelop zit, maar mijn bezorger heeft ook al wel eens een pakketje van Zalando van zo'n €80 waarde gewoon in de voortuin gezet.. dus ik was al niet heel blij met m eigenlijk...

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 11:47

Mag ik vragen hoe je die houten armbandjes noemt met van die maria afbeeldingen? Ik heb er een aantal gesloopt in mijn stress bui, maar wil eigenlijk wel graag nieuwe. Weet niet zo goed wat ik in moet typen :=

Gelukkig woon ik in een rijtjes huis en zijn er 9 vd 10 keer buren thuis, waar ze het pakketje aan geven. Anders wordt hij in het dorp naar het ophaalpunt gebracht en ligt er een briefje klaar. Ben ik erg blij mee, niet dat ik hele dure dingen bestel, maar ben zuinig op mijn spullen!

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 12:42

eclair98 schreef:
Mag ik vragen hoe je die houten armbandjes noemt met van die maria afbeeldingen? Ik heb er een aantal gesloopt in mijn stress bui, maar wil eigenlijk wel graag nieuwe. Weet niet zo goed wat ik in moet typen :=

Gelukkig woon ik in een rijtjes huis en zijn er 9 vd 10 keer buren thuis, waar ze het pakketje aan geven. Anders wordt hij in het dorp naar het ophaalpunt gebracht en ligt er een briefje klaar. Ben ik erg blij mee, niet dat ik hele dure dingen bestel, maar ben zuinig op mijn spullen!


Volgensmij heb je ze ook bij de action

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 12:43

O, dan ga ik daar eerst even kijken hoe duur ze zijn! Ik had ze altijd voor een euro van de markt, maar misschien kan het goedkoper :P

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 13:46

Mijn bezorger heeft eens een pakketje van 100 euro op de trap gegooid (waarna het omlaag viel), zelf was hij direct weg en smeet de deur achter zich dicht.. (ik woon 2 hoog en was al onderweg naar beneden om het aan te nemen).
-O-

bol.com heeft toen tegen hem een klacht ingediend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 15:44

marlonFloris schreef:
Gaat toch om dat tussenstukje? Of begrijp ik je verkeerd? Dat kun je dan toch wegknippen.


[ [url=m/T3L21s.png]Afbeelding[/url] ]


Kan het wel wegknippen, maar omdat het rondje een randje heeft zegmaar ben ik bang dat dat er niet bepaald mooier op wordt..
dispute openen kan morgen pas, want kan pas 10 dagen na het verzenden (het was er wel lekker snel, dat wel :+ )
Heb de verkoper wel een berichtje gestuurd maar die reageert nergens op. Lekker makkelijk :')

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:31

Ik ben nog wat aan het bijlezen maar had even de vraag of iemand van jullie heel toevallig bekend is met deze BH. https://nl.aliexpress.com/item/White-Bl ... 84271.html

Ik ben op zoek naar een zeer betaalbaar alternatief voor de shock absorbers die ik nu dagelijks draag wat wel gewoon leuk staat onder zomer kleding. Ik wil zo min mogelijk tierelantijntjes etc. Dus deze lijkt met erg geschikt. Maar ik ben vooral benieuwd naar de maten. Nederlandse 80E lijkt 40DD te worden maar ik lees in reacties steeds iets of 85D wat ook 40DD wordt? Iemand sowieso ervaring met maten van beha's uit China? Hoor het heel graag!