Samsung battery melding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
amiraanouk
Berichten: 304
Geregistreerd: 22-03-16

Samsung battery melding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-17 20:24

....
Laatst bijgewerkt door amiraanouk op 19-05-17 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt


Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 20:39

Kun je je browser met kruisje geheel sluiten? Dan dat doen. Daarna naar Instellingen en dan naar Opslag. Daar zie je in het rijtje van Apparaatgeheugen Cache staan. Daar klik je op en dan Wissen. Hij leegt dan je Cache. Daarna je telefoon uit en weer aan zetten. Dan internet openen in de Google pagina. Geheel onderaan staat Instellingen. Daar kun je je geschiedenis van google wissen.

Aanrader: neem Trend Micro mobile security, de betaalde versie. 1 van de weinige virusscanners die oa de mogelijkheid bied bepaald van dat pop-ups definitief te kunnen blokkeren.

Ik heb het zelfde probleem gehad en had al de betaalde virusscanner van Kaspersky. Daar kun je geen dergelijke pop ups mee blokkeren. Met Trend Micro wel.


Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 20:53

Je topic bericht is ineens veranderd naar vier puntjes? Ik hoop dat je wat aan mijn uitleg had?

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Samsung battery melding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 22:11

*zucht*
Fijn, TS! -O-

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Samsung battery melding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 22:13

Hier een slotje ivm een onleesbare openingspost.

Toos Onderschriftloos :D


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: inge_romeo, Marion_, Marleen_L, monsterina, pony33, Rosa_ en 56 bezoekers