Ruiterfit

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Ruiterfit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-17 10:23

Hallo,

Bij ons in de stal app kwam dit onderwerp naar voren. En er bleek best wel wat interesse te zijn. Nu had iemand wat gevonden maar dat was toch wel aardig aan de prijs.
Nu zat ik dus een te denken, wat doe je op zo een training en kan je zoiets niet zelf geven. Of eventueel met een sport instructeur die minder vraagt voor een grote groep.
Uit de enthousiaste reacties maakte ik wel op dat iedereen er wel oren naar had. Alleen ik schrok van de prijs. 15 euro per les vind ik best veel en kan eigenlijk dat geld niet misssen. Maar wil wel heel graag gaan sporten. En natuurlijk aan mijn ruiterfitheid werken, dus ik dacht dit moet toch goedkoper kunnen.
Want het idee was om dit echt wekelijks te organiseren.

Dus zijn er misschien bokkers met tips en oefeningen. Of geven bokkers zelf trainingen in de omgeving van arnhem.
Of hebben jullie een ander goed idee, dan hoor ik dit heel graag :)

Mary122

Berichten: 75
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Hiversum

Re: Ruiterfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:35

Ga lekker hardlopen, doe wat oefeningen voor je buik en rug. Mocht je verder nog "zwakke" gebieden hebben is het handig deze ook te trainen. Al deze oefeningen doe je gratis en voor niks en kun je zo op google vinden!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-17 10:40

Maar "hardlopen" en "ff wat buikspier oefeningen" is niet leuk om met een groep te doen. Dan moet het wel een semi training zijn. Al kan je natuurlijk wel wat van internet halen. Alleen dan is nog de vraag doe je het wel goed?

Edit: reactie minder zuur gemaakt