Aangenomen in dierenwinkel

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Aangenomen in dierenwinkel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 18:09

Ik werkte dus al een "tijdje"bij Albert Heijn maar daar ga ik nu weg ik heb daarvoor ook al 3 jaar in een supermarkt gewerkt. Ik ben nu een beetje uitgekeken op de supermarkten en heb dus gesoliciteerd bij de dierenwinkel waar ik meteen aangenomen werd. Ik heb er echt zin in, om te beginnen per 1 december treed ik daar in dienst voor een koop avond + de hele zaterdag. Wie heeft er ook ervaring en is het leuk?

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever


stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 18:42

proficiat, nu nog een andere 3 jaar he? enne genoeg geld sparen om naar de US te komen he Tong uitsteken

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 19:31

gefeliciteerd dennisje.

trotse moeder van 2 prinsesjes

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 19:33

Ik heb er stage gelopen en er werd me vakantiewerk aangeboden, maar het was persoonlijk niet zo mijn ding. Kwam bij dat ik in een zaak liep met veel aquaria en ontzettend veel tijd bezig was met aquaria schoonpoetsen ed. Maar leuk voor je, veel plezier met je nieuwe baantje!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 20:38

Nou dat naar de us komen dat duurt nog wel een paar jaartjes als mijn moeder niet meer zo loopt te zeuren van je gaat niet zo ver weg op vakantie enzo

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 21:45

Klinkt heel leuk!! Veel plezier. Heb zelf geen ervaring met het werken in een dierenwinkel, maar het lijkt me zeker afwisselender dan in een supermarkt.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 22:16

Ja ik had het wel een beetje gehad. Elke zaterdag moet ik groente afdeling doen altijd hetzlefde. En donderdags altijd spiegelen de hele winkel en als ik ergens een schurft hekel aan heb is het wel spiegelen. Maar in een dierenwinkel ben je meer met mensen in aanraking moet je advies geven en ben je afwisselender bezig. (althans dat denk ik)

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 15:57

Gefeliciteerd, leuk joh ik hoop dat het leuker is dan de ah, maar dat zal vast wel!!
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 16:01

Ik vond het nix leuker dan de AH.
Ik heb een jaar gewerkt als vakkenvulster ( Misselijk ) en vorige jaar heb ik een periode stage gelopen in een dierenspeciaalzaak.
Ik had er erg veel zin in maar het viel me zwaar tegen.
Mensen helpen was wel leuk, maar de rest? vullen, vullen, hokken schoonmaken en poetsen.
Bovendien vond ik AH leuk om de collega's. En die heb je in de DS niet zoveel...

Hopelijk bevalt het jou beter! Succes

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 16:39

Klinkt erg leuk Dennis Lachen
Stitch, waar woon jij eigenlijk in de VS? Ik ben er eind volgend jaar 3 maanden, als alles goed gaat Haha! Dan ga ik Pril ook meeten *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-02 17:38

Ja carlos woont in Amerika ja. Het wordt waarschijnlijk ook nog familie van me *zucht* nee geintje ik wil ook nog wel een mijn schoon neefje zien.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 00:41

Dennis, ik snap dat hij in de VS woont Maar waar precies? Ik kom namelijk 4 miles van Purcell, Oklahoma te zitten Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 08:49

oviedo dat is ongeveer een uurtje van Orlando af (in Florida dus)

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 12:15

Oh, das uit de buurt Haha! Helaas *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 20:59

dit is aukje even onder Dennis' naam. haha ben maar blij dat het uit de buurt is Tong uitsteken haha, maar veel plezier in amerika, en geniet ervan! en nu ik dennis zelf even. Heb je nog twee plaatsen vrij Colin dan kunnen wij ook nog mee.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 21:20

Uhmm...nee, tenzij jullie 2 plaatsen boeken in hetzelfde vliegtuig Haha!
De hele reis kost mijn ouders al genoeg geld, ik denk niet dat ze jullie reisje ook gaan betalen *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 21:20

Nou kijk ze maar eens heel lief aan. Misschien hebben ze dat over voor ons *LOL* LOL Tong uitsteken

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 11:16

Nou ja ik dus Tong uitsteken
Ik moet wel zeggen dat het mij enorm is tegengevallen en het is (voor mij, lief klein meisje Haha! ) erg zwaar..
Met vracht moet ik namelijk zakken voer van 25 kg tillen, dus ik heb mijn krachttraining altijd meteen weer gehad na een dagje werken..
Verder zul je in het begin (was bij mij tenmnste zo) ontzettend veel moeten schoonmaken, vakken vullen enz..) na een paar maandjes mocht ik pas kassa gaan doen en ook dat viel zwaar tegen want ja, ik moest zelf terugtellen hoeveel ze terug moesten krijgen..
Maar inderdaad zoals Jurga zegt ontzettend veel aquaria werk.. glaasjes en pompjes schoonmaken, raampjes schoonmaken (van buitenkant)..
Zaterdags is wel leuk oftewel de ochtend, dan voer ik altijd alle beesten, de knaagdieren zijn het leukst.. Heb laatst ondervonden hoe je 6 dwerghamsters kunt laten dansen Tong uitsteken Maar het is zowieso leuk dan weer jonge muisjes, nieuwe konijnen, nieuwe hammie's..

Ratten schoonmaken is ook leuk, die beesten zijn zooooooo gaaf! onze is heel lief die klimt gewoon uit dr eigen kooi op je hand, dan moet je wel oppassen dat ze niet bijt, maar dat doet ze niet gemeen (gelukkig Haha! )

Nou veel succes zou ik maar zeggen Knipoog

enneh je verdient slappe hap Boos!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 13:09

Nou dat vullen is niet zoveel want zo groot is die winkel nou ook weer niet. Verder wordt mij wel meteen de kassa geleerd want ze kunnen wel iemand gebruiken die ook kassa kunnen draaien, maar het leukste is ze hebbeeen speciale paarden ruiter afdeling hopelijk mag ik daar ook vaker staan *LOL*

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, ComscoreBot, Fly_high, Gwenvd, Igniss, meintje, Momo94, moOby, Muurp, Ninouschka, NogSteedsGek, Ookami, Sababber, thirteenn, Traiectum, xoranlover, Zebrastreep en 62 bezoekers